וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: צסק"א טיילה, נצחונות קשים לברצלונה וריאל

הרוסים הביסו את אלבה ברלין 66:82, הבלאנקוס גברו על ז'לגיריס 71:80, הקטלאנים הזיעו ב-81:83 על באיירן מינכן

סוני ווימס צסק"א מוסקבה. מגד גוזני
ניצחון משכנע. ווימס/מגד גוזני

מחזור הפתיחה של היורוליג ננעל הערב (שישי) עם שישה משחקים. בבית א', סגנית האלופה ריאל מדריד התקשתה למשך דקות רבות, לפני שגברה על ז'לגיריס קובנה 71:80 בספרד. באותו בית, ניז'ני נובוגראד ביצעה קאמבק גדול בדרך ל-86:88 על דינמו ססארי. בבית ב' חגגה צסק"א מוסקבה בברלין, וגברה על אלבה המקומית 68:84. בבית ג' קיבלנו דרמה גדולה שהוכרעה רק אחרי הארכה, כשפנרבחצ'ה/אולקר גברה בביתה 74:77 על מילאנו. במשחק מסקרן נוסף העניקה באיירן מינכן פייט גדול לברצלונה, לפני שנכנעה 83:78 בספרד. פנאתינייקוס גברה על טורוב זגורז'אלק הפולנית 77:84.

שחקן ריאל מדריד סרחיו רודריגס מאוכזב. AP
ניצחון קשה. רודריגס/AP

בית א'

ריאל מדריד - ז'לגיריס קובנה 71:80

המחצית הראשונה היתה שייכת לג'יימס אנדרסון, שהגיע לז'לגיריס בקיץ מפילדלפיה, הפציץ 13 נקודות (3 מ-3 ל-3), והוליך את הליטאים ל-32:35 מפתיע עם הירידה לחדרי ההלבשה. רבע שלישי של 14:24 הפך את הקערה, ושלשה של יונאס מצ'יוליס קבעה 49:59, תשע דקות לסיום. ארטוראס מילאקניס הצליח לצמק ל-66:61, אלא שאנדרס נוצ'יוני, סרחיו רודריגס וג'ייסי קארול קטעו את נסיון הקאמבק הזה. פליפה רייס סיים כקלע הבולט עם 11 נקודות, גוסטבו איון הוסיף 10, מצ'יוליס ורודריגס תרמו 9 כל אחד.

ניז'ני נובוגראד - דינמו ססארי 86:88

משחק בין שתי קבוצות חדשות בנוף היורוליג הסתיים הביא לנו מהפך ענק וסיום דרמטי. ססארי פתחה נהדר וטסה ל-7:26 אדיר אחרי שבע דקות הרבה בזכות דייויד לוגן, אלא שהרוסים הצליחו לצמק ל-47:43 עם הירידה לחדרי ההלבשה, השלימו קאמבק ברבע השלישי ושבע דקות לסיום עלו ל-68:77. אקס הפועל חולון ג'רום דייסון צימק ל-88:86, תשע שניות לסיום, ואף קיבל הזדמנות לשלוח את המשחק להארכה, אך החטיא שתי שניות לבאזר ונתן את האות לחגיגות של הרוסים. טרנס קינסי סיים כקלע המוביל עם 17 נקודות ו-7 ריבאונדים, אקס הפועל ירושלים ארט פרחוסקי הוסיף 16 ו-8 ריבאונדים. דייסון ולוגן קלעו 17 כ"א למפסידה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
מילוש תאודוסיץ' צסק"א מוסקבה. מגד גוזני
בלי בעיות. תאודוסיץ'/מגד גוזני

בית ב'

אלבה ברלין - צסק"א מוסקבה 84:68

לאחר שהפסידה למכבי תל אביב בחצי גמר הפיינל פור אשתקד החליפה צסק"א מאמן, כשדימיטריס איטודיס נכנס לנעליו הגדולות של אטורה מסינה. הערב, ללא הרכש הנוצץ ננדו דה קולס, וגם ללא ויקטור חריאפה ודימיטריס ניקולס הפצועים, הסתדרה קבוצת הפאר, ועצרה את יריבתה, שכזכור, ניצחה בשבוע שעבר את סן אנטוניו במשחק הכנה. האורחת פתחה חזק, עלתה ל-10:19, וסיימה את המחצית הראשונה ביתרון 38:44, בעיקר בזכות ויטאלי פריזדון וסאשה קאן. ברבע השלישי נכנס מילוש תאודוסיץ' לעניינים, סוני ווימס קבע 46:62, ומשם אלבה כבר לא חזרה. קאן הוליך שישה שחקנים בספרות כפולות עם 16 ו-9 ריבאונדים, ווימס ותאודוסיץ' (8 ריבאונדים, 5 אסיסטים) תרמו 15 כל אחד. רג'י רדינג קלע 11 למפסידה.

חואן קרלוס נבארו, ברצלונה בכדורסל. GettyImages
ניצחון דרמטי. נבארו/GettyImages

בית ג'

פנאתינייקוס - טורוב זגורז'אלק 77:84

האימפריה היוונית צירפה בקיץ את דושקו איבנוביץ', והערב, למשך דקות לא מועטות, היא סבלה מדפיקות לב מואצות לפני שהכניעה סוף סוף את הקבוצה הפולנית הצנועה. ולנטימיר ג'יאנקוביץ וניקוס פפאס היו הבולטים בשורות פנאתינייקוס במחצית הראשונה, בסיומה הצליחה המארחת לפתוח מרווח ביטחון של 35:42. ברבע השלישי צמח הפער ל-51:63, אך הפולנים סיפקו קאמבק גדול וצימקו ל-73:71 בלבד, חמש דקות לסיום. פפאס לקח אחריות וצלף שלשה חשובה, ג'יימס גיסט הוסיף הטבעה וסגר עניין. הרכש החדש איי ג'יי סלוטר ופפאס הצטיינו אצל המנצחת עם 16 נקודות כל אחד, ג'יאנקוביץ הוסיף 13. מארדי קולינס קלע 23 לאורחת.

פנרבחצ'ה/אולקר - מילאנו 74:77 (אחרי הארכה)

שוב הקבוצה של ז'ליקו אוברדוביץ' העמידה סגל מרשים, ומי יודע, אולי הפעם זה יוכיח את עצמו. הערב היא ניצחה בסיומו של משחק מוזר ודרמטי מאוד. המארחת הוליכה 15:26 בסיום הרבע הראשון, מילאנו ביצעה מהפך ונטלה את ההובלה ברבע השני, הרבע השלישי הסתיים ב-4:6 בלבד לפנר, ואז החלה הדרמה הגדולה שהסתיימה רק בתום הארכה. בחמש הדקות הנוספות קלעו הטורקים לא פחות מ-20 נקודות, כשנסיון שלשה של אלסנדרו ג'נטילה, שהיה יכול לשלוח את המשחק להארכה שנייה, יצאה החוצה שתי שניות לסיום. אנדרו גאודלוק המצוין הצטיין עם 19 נקודות, נמניה בייליצה הוסיף 11 וריקי היקמן סיים עם 9. ג'נטילה קלע 15 למפסידה.

ברצלונה - באיירן מינכן 81:83

המפגש הראשון בין שתי מעצמות הספורט האדירות הללו על פרקט הכדורסל הסתיים בניצחון דחוק של המארחת, שלא גילו סנטימנטים כלפי מאמן היריבה, סבטיסלב פשיץ', שהוליך את הקטלאנים לזכייה הראשונה שלהם ביורוליג ב-20093. ניהאד דג'דוביץ' ודושקו סבאנוביץ' סיפקו מחצית ראשונה מצוינת, לא נתנו למארחת לברוח ודאגו שבמחצית לוח התוצאות יראה 44:43 בלבד לברצלונה. דג'דוביץ' כבר קבע 54:59, שתי דקות לסיום הרבע השלישי, אלא שאז יצאו הקטלאנים לריצת 0:14, ברחו ל-59:68 דרך חואן קרלוס נבארו הבלתי נגמר, רובין בנצינג צימק ל-73:71 בלבד, שתי דקות לבאזר, אולם בראד אולסון ומרסליניו הוארטס ענו בשתי שלשות רצופות, הוציאו את האוויר מהבלון הבווארי, ונשמו לרווחה עם ניצחון לא פשוט כלל.

ג'סטין דולמן רשם בכורה מוצלחת ביורוליג עם 16 נקודות, אולסון ואנטה טומיץ' (10 ריבאונדים, 3 חסימות) קלעו 15 נקודות כל אחד ונבארו הוסיף ל-10 הנקודות שלו גם שמונה אסיסטים. דג'דוביץ' סיים עם 19 בצד השני, כשג'ון בריאנט הוסיף 16 ו-11 ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully