וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: קנזס סיטי בוורלד סירייס, סן פרנסיסקו בדרך

16.10.2014 / 9:39

הרויאלס ממשיכים בפלייאוף ההיסטורי, ניצחו 1:2 את בולטימור והשלימו סוויפ. הג'איינטס ב-1:3 אחרי 4:6 על סנט לואיס

שחקני קנזס סיטי רויאלס חוגגים. Charlie Riedel, AP
ארבעה ניצחונות מאליפות. קנזס סיטי ממשיכה לדהור/AP, Charlie Riedel

קנזס סיטי - בולטימור 1:2 (הרויאלס מנצחים 0:4 בסדרה ועולים לוורלד סירייס)

תרשמו שמונה, תרשמו וורלד סירייס. קנזס סיטי חזרה אחרי 29 שנים למעמד הגדול של עולם הבייסבול ועשתה את זה עם כמויות עצומות של סטייל וניצחון שהעלה אותה ל-0:8 בפלייאוף הזה. אחרי הסוויפ על הקבוצה עם הכי הרבה ניצחונות ב-AL העונה, לוס אנג'לס איינג'לס, הרויאלס השלימו סוויפ בלתי נתפס גם על הקבוצה עם כמות הניצחונות השנייה בטיבה.

המארחים הגיעו למשחק הביתי הזה, לעיני אצטדיון קאופמן מפוצץ ורועש, במטרה לסגור עניין במהרה. כבר באינינג הראשון אלסידיס אסקובר ונורי איוקי עלו לבסיסים. לורנזו קיין, כמיטב ה"סמול בול" של הרויאלס, קידם אותם דווקא עם באנט מוצלח ואז אריק הוסמר חבט לגראונד בול. במקום לנסות לשרוף את הוסמר בבסיס הראשון, האוריולס הלכו על בסיס הבית, אבל התופס שלהם, קיילב ג'וזף, פשוט הפיל את הכדור מהכפפה ושתי ריצות נכנסו.

באינינג השלישי, האוריולס חזרו לעניינים עם הומראן של ריאן פלהרטי שקיזז את היתרון בחצי, אבל אז ההגנה והבולפן הפנטסטיים של קנזס סיטי החלו לעבוד. אלכס גורדון סיפק הצלה מרהיבה והתנגש בקיר לשם כך, עומאר אינפנטה בלם את נלסון קרוז, שיכול היה להכניס הביתה ריצה משווה וגרג הולנד סגר עוד משחק בשקט מופתי כדי להתחיל את החגיגה. ג'ייסון ורגאס ניצח עם חמישה ושליש ושש הכשות. מיגל גונסאלס הפסיד עם חמישה ושני שליש וארבעה. קנזס סיטי היא הקבוצה הראשונה בהיסטוריה שפותחת את הפלייאוף עם שמונה ניצחונות רצופים. הוורלד סירייס ייצא לדרך בלילה של ה-21 לחודש.

סנטיאגו קאסייה סן פרנסיסקו ג'איינטס. Jeff Roberson, AP
עוד אחד ודי. קאסייה חוגג/AP, Jeff Roberson

סן פרנסיסקו - סנט לואיס 4:6 (1:3 לג'איינטס בסדרה)

המשחק הפרוע של הלילה הגיע מהמפרץ. הקרדינלס קיוו להחזיר את הסדרה הזו לשוויון וממש לא היו רחוקים מלעשות זאת, אבל טעויות הגנתיות עלו להם ביוקר וכעת, הם ינסו למנוע הלילה (3:07) מהג'איינטס לנצל את הביתיות עד תום ולהעפיל לוורלד סירייס.

המשחק החל מצוין עבור סנט לואיס. מאט קרפנטר חבט ללידאוף דאבל ומאט אדאמס הכניס אותו הביתה. באסטר פוזי השווה עם חבטת הקרבה בתחתית האינינג הראשון, אבל אי ג'יי פיירזינסקי, שהחליף שוב את יאדייר מולינה הפצוע, החזיר את היתרון כבר באינינג הבא. באינינג השלישי, מאט הולידיי נכנס הביתה במהלך דאבל פליי ואז קולטן וונג, שכל שבע החבטות שלו בפלייאוף הזה היו לאקסטרה בסיסים, ירה עוד הומראן ופתאום, 1:4.

הקאמבק החל כבר בתחתית האינינג השלישי עם סינגלים של באסטר פוזי והאנטר פנס, שצימקו למינוס ריצה אחת בלבד. באינינג השישי הג'איינטס נטלו את השליטה, בין היתר בזכות שתי החלטות רעות מאוד של מאט אדאמס בהגנה, כאשר שני גראונד בולס הפכו לריצות שקבעו מהפך, לפני שפוזי הכניס את גרגור בלאנקו עם עוד סינגל. משם, הבולפן עשה את העבודה וסנטיאגו קאסייה סגר עניין עם צמד סטרייקאאוטים באינינג האחרון. ריאן ווגלסונג קיבל שלושה אינינגים בלבד ויוסמיירו פטיט שיחק עוד שלושה והרוויח את הניצחון. שלבי מילר נמשה אחרי שלושה ושני שליש. הלילה ייפגשו מדיסון באמגארנר ואדם ווינרייט לקרב ענק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully