וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה מתחה את וושינגטון, אך הפסידה 101:95

סגנית האלופה נתנה פייט במשחקה הראשון במסע בארה"ב. יבזורי צלף 23 נקודות (7 מ-8 מחוץ לקשת) מול היריבה מה-NBA

דגן יבזורי שחקן מכבי חיפה. Alex Brandon, AP
מפגן שלשות. דגן יבזורי/AP, Alex Brandon

מכבי חיפה החלה הלילה (בין רביעי לחמישי) את מסע המשחקים שלה בארה"ב מול קבוצות ה-NBA, ובניסיון הראשון נתנה פייט מצוין לוושינגטון וויזארדס לפני שנוצחה 101:95. הירוקים נהנו מיום נפלא של דגן יבזורי, שסיים עם 23 נקודות (7 מ-8 מחוץ לקשת) והוריד אותם ליתרון בהפסקה, אך בסיום היו אלה הוויזארדס שניצחו ושיפרו את מאזנם בטרום העונה ל-1:4. הירוקים ימשיכו את המסע במשחקים מול פורטלנד טריילבלייזרס, סקרמנטו קינגס של עומרי כספי וטורונטו ראפטורס.

מכבי חיפה פגשה את וושינגטון נטולת פול פירס וננה שקיבלו מנוחה, והצליחה בעיקר בזכות מפגן שלשות מרשים לספק משחק צמוד באולמם של הוויזארדס, ששיחקו ללא ג'ון וול החל מסיום הרבע הראשון ואיבדו גם את גלן רייס ג'וניור שנפצע. סגנית אלופת ישראל צלפה 12 שלשות, מתוכן שמונה במחצית הראשונה שהסתיימה ביתרון 54:55. יבזורי כאמור היה הסקורר המוביל עם 23 נקודות, אך בדקות ההכרעה גם הוא לא עזר, כשדמיון ג'ונס העלה את וושינגטון ל-91:94 ואוטו פורטר הבטיח את הניצחון עם 19 נקודות, 8 ריבאונדים, 4 חטיפות ו-4 אסיסטים.

אנטון שוטבין סייע ליבזורי עם 16 נקודות, בעוד ברודי אנגלי (8 אסיסטים) וג'ף אלן קלעו 11 כל אחד עבור מכבי חיפה. אלכס צ'וברביץ' תרם 10 ו-7 כדורים חוזרים, דמונטז סטיט (8 אסיסטים) והקטור הרננדס 9 כל אחד, רנה רוז'ו הסתפק ב-4 בלבד והיקרסון קלע 2.

צפו בתקציר המשחק

אנטון שוטבין שחקן מכבי חיפה נחסם על ידי ג'ון וול שחקן וושינגטון וויזארדס. AP
הופעה מפתיעה שלו. אנטון שוטבין נעצר על ידי ג'ון וול/AP

רמי הדר, מאמן מכבי חיפה, אמר בסיום: "שיחקנו חזק והיינו יחד. כולם תרמו וניסו להצליח בהרצת השיטה שלנו מבחינה התקפית. אני מאוד מרוצה מההופעה. אני מרוצה גם מהקליעה מבחוץ, אם כי אני לט בטוח שאוכל לקבל את זה כל יום. לקחנו זריקות טובות וזה משביע רצון. ההגנה לא הייתה כפי שרצינו וזה משהו שנצטרך לשפר לקראת ההמשך".

על יבזורי אמר: "דגן הוא השחקן הבכיר שלנו עכשיו. הוא הקפטן ושחקן נבחרת שתמיד אפשר לסמוך עליו. אנטון שוטבין הפתיע בגדול, הייתה לו הופעה טובה מאוד".

דגן יבזורי עצמו סיכם: "היה משחק נהדר. שיחקנו טוב ונלחמנו עם המון גאווה. לצערי, הפסדנו בסופו של דבר, אבל זו הייתה התחלה מצוינת למסע שלנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
רמי הדר מאמן מכבי חיפה עם הקטור הרננדס. AP
מרוצה מההתקפה, פחות מההגנה. רמי הדר עם הקטור הרננדס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully