וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היורוליג נפתחה: 69:88 קליל ללבוראל על נפטונאס

הבאסקים שייטו בדרך לניצחון על הליטאים, שרשמו הופעה ראשונה במפעל. ברטאנס (20) והרטל (13 ו-10 אס') הצטיינו

תומאס הרטל, קאחה לבוראל. Rafa Rivas, GettyImages
דאבל-דאבל בפתיחת העונה. הרטל/GettyImages, Rafa Rivas

עונת 2014/15 ביורוליג כבר כאן. העונה נפתחה הערב (רביעי) במשחק מוקדם בבית ד', בו גברה לבוראל קוצ'ה ללא קושי מיוחד על נפטונאס קלייפדה 69:88. היה זה משחקה הראשון ביורוליג של הקבוצה הליטאית, שהעפילה למפעל הבכיר באירופה בזכות הופעה בגמר הפלייאוף בליגה המקומית בעונה שעברה. הליטאים החביבים עברו את טבילת האש הראשונה באופן סביר, אחרי שהקשו על הבאסקים והיוו יריב במשך מחצית אחת ועוד כמה רגעים במחצית השנייה.

פרננדו סן אמטריו התכבד לקלוע את הסל הראשון ביורליג בעונה החדשה, אך הליטאים לא נבהלו, נותרו קרובים וסיימו את הרבע הראשון בפיגור מינימלי של חמש נקודות. דייויס ברטאנס הלטבי, שנראה כמי שהשתלב היטב בקבוצתו החדשה, צלף מכל פינה והגדיל את הפער של הבאסקים לקראת הרבע המכריע כשתומאס הרטל, מגיבורי נבחרת צרפת במונדובאסקט האחרון, מנהל את המשחק ביד רמה. ברבע הרביעי הפער רק הלך ותפח, כשטורניקה שנגליה ופרננדו סן אמטריו מנצלים את הגארבג' טיים כדי לשפר סטטיסטיקות.

ברטאנס סיים עם 20 נקודות באחוזים מצוינים (8 מ-13 מהשדה, 4 מ-7 מהשלוש), הרטל תרם דאבל-דאבל (13 נקודות, 10 אסיסטים), בעוד שסן אמטריו ושנגליה הוסיפו 12 כל אחד. דונטאס זבאצ'קס קלע 15 אצל המפסידה.

פרננדו סן אמטריו שחקן קוצ'ה ויטוריה (מימין) מול ג'מון גורדון שחקן אפס איסטנבול. Rafa Rivas, GettyImages
התכבד בנקודות הראשונות של העונה. סן אמטריו, במרכז/GettyImages, Rafa Rivas

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully