וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנקו: "לא שיחקנו כמו שרצינו, דברים קטנים הכריעו"

15.10.2014 / 21:49

מאמן ירושלים התאכזב מההפסד לבאנביט: "היו הזדמנויות לנצח". ג'ונס, שהצטיין: "צריך לשים את זה מאחורינו"

מאמן הפועל ירושלים דני פרנקו. אדריאן הרבשטיין
אכזבה. פרנקו/אדריאן הרבשטיין

אחרי שני ניצחונות קלילים בליגת העל, הפועל ירושלים ירדה לקרקע הערב (רביעי), עם הפסד 80:76 לבאנביט הטורקית במשחק פתיחת העונה ביורוקאפ. ירושלים פתחה טוב יותר, ואף הוליכה ב-11 נקודות במהלך המחצית הראשונה, אך הורידה רגל מהדוושה ואפשרה לטורקים, שעלו למשחק ללא שניים מכוכביהם הגדולים, להפוך לקראת הרבע המכריע. האדומים עוד ביצעו קאמבק לקראת סיום, אך ב-60 השניות האחרונות לא מצאו את הטבעת ואיבדו הזדמנות גדולה לניצחון חוץ על היריבה החזקה.

"לא שיחקנו כמו שרצינו", הודה מאמן ירושלים דני פרנקו בסיום. "הרגשנו שיכולנו לנצח את המשחק והיו לנו הזדמנויות לעשות את זה, אבל בסופו של דבר הדברים הקטנים הם אלו שמכריעים משחקים. 16 ריבאונדים בהתקפה זה לא משהו שאנחנו יכולים לאפשר לקבוצה היריבה. גם איבדנו יותר כדורים".

ג'וזף ג'ונס, שהצטיין עם 19 נקודות, הוסיף: "זה היה משחק קשה מאוד, הגענו למשחק במגרש ביתי של קבוצה טובה מאוד, עם קהל שתמך בהם ועשה אווירה. השחקנים התאמצו, היה משחק לא קל, ואנחנו צריכים לשים אותו מאחורינו. נראה לאן נגיע".

בשבוע הבא ירושלים תחזור למלחה, ותארח את שני משחקיה הבאים במסגרת היורוקאפ, מול וולגוגראד ופרטיזן בלגרד, בארנה החדשה. כבר ביום ראשון הקרוב מצפה לה משחק ליגה מסקרן, גם הוא בבית, מול הפועל תל אביב.

טוני גפני בר טימור הפועל ירושלים. קובי אליהו
חוזרים הביתה. גפני וטימור/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully