וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואז דיוויד בלאט הניף גביע: הבלוג של גרינוולד על חזרת פיני גרשון

15.10.2014 / 14:00

ההצלחה של העוזר המיתולוגי והמאמן של לברון ששינתה הכל. אור הזרקורים ואהבת המשחק שחזרו לסנוור מכיסא הפרשן. הכישלונות המקצועיים, המכות הכלכליות. מאז שנזרק ממכבי תל אביב, פיני גרשון הצהיר שלא יחזור לאמן יותר. אז איך פתאום הסכים להיות אפילו העוזר של העוזר?

ברני ארדוב

הנה שלוש שאלות ששאל את עצמו כל חובב ספורט בחודשיים האחרונים:

1. איזה מן אדם, שזכה בשלוש אליפויות אירופה, יסכים להתמנות לעוזר מאמן בקבוצה מחוץ ל-NBA?

2. כמה נואש צריך להיות בנאדם, לכאורה, כדי להסכים לעבוד כעוזר של העוזר של העוזר לשעבר שלו?

3. מדוע שאדם, שמפרשן את מכבי ביורוליג ונחשב במקביל לטאלנט הבכיר של ערוץ הספורט, יעזוב את שני הכיסאות המרופדים והבטוחים הללו לטובת תפקיד של עוזר מאמן?

התשובה הפשוטה היא: כדי להבין, אתם צריכים להיכנס לראש של פיני גרשון.

אבל כדי להיכנס לראש שלו תצטרכו לדעת מה עבר על גרשון בארבע השנים האחרונות.

מאמן מכבי תל אביב גיא גודס עם עוזרו, פיני גרשון. יוסי ציפקיס
מה עומד מאחורי השילוב המוזר הזה? פיני גרשון עם גיא גודס/יוסי ציפקיס

ש: הלשונות הרעות אמרו שעשית את זה כי אולי אתה רוצה לחזור למכבי – אם לא כמאמן, אז כמנג'ר.

ת: מי שאומר את זה כנראה לא מכיר אותי מספיק טוב. אני לא מתכוון לחזור לאמן במכבי גם אם יציעו לי.


- פיני גרשון, "ישראל היום", 7.3.2013

במשך כמעט ארבע שנים חזר גרשון – בתקשורת, וגם באוזני חבריו ומקורביו – על אותן המנטרות: אני, עם האימון גמרתי; תנו לי להיות בבית, עם האישה והילדים; אחרי ארבעה עשורים בטירוף הכדורסל, מתאים לי לחיות בדופק 40. חתול הרחוב האקסצנטרי נשמע כמו פנסיונר מפויס.

"הקדנציה האחרונה במכבי לימדה את פיני לקח, ומקיץ 2010 ועד היום עברו עליו עוד כמה חוויות מלמדות", אומר אחד מחבריו. עוד נספר על אותן חוויות. אך נקודת המוצא הייתה זו: גרשון פוטר ממכבי אחרי שהפסיד אליפות והביא על המועדון שורה של ביזיונות מקצועיים ותדמיתיים – כולל תקרית בלתי-נשכחת במדיסון סקוור גארדן, הפסד לפרטיזן בלגרד בסדרת רבע גמר היורוליג (הפעם היחידה בתולדות המועדון שמכבי הפסידה סדרת פלייאוף עם ביתיות), סכסוך מכוער שהתגלע עם עוזרו שרון דרוקר, ועוד כהנה וכהנה התבטאויות ותקריות.

בסופו של דבר שילמה מכבי לגרשון את מלוא חוזהו – כמעט מיליון דולר נטו, לעונת 2010/11 – רק כדי שלא יעבוד אצלה. זו הייתה חתיכת בעיטה שהוציאה הרבה אוויר מהאגו הכי נפוח בכדורסל האירופאי.

כחלק מהסכם הפיטורין, גרשון לא עבד ב-2011. הכסף ממכבי נכנס לבנק בכל חודש. ב-2012-2013 הצטרף כמנהל מקצועי להפועל חולון ובמקביל כתב טורים באינטרנט. ב-2014 חתך לערוץ הספורט וקיבל את כיסא הפרשן של משחקי מכבי ביורוליג בערוץ 10 על חשבונו של צביקה שרף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
המנהל המקצועי של הפועל חולון פיני גרשון. קובי אליהו
פרשנות, טורים ותפקיד מקצועי בחולון. פיני גרשון ב-2012/קובי אליהו

החיים היו יפים. אלא שאז הגיע ה-18 במאי 2014, מכבי תל אביב זכתה באליפות היורוליג ומשהו בגרשון השתנה.

"פתאום שמעת פיני אחר", אומר חבר של גרשון מתחום העיתונות. "תוך כדי השידור הוא הזכיר את ה-44 הפרש מגמר 2004. במקום לדבר על בלאט של 2014, הוא דיבר על עצמו".

מקורב אחר לגרשון אומר כי "פיני ראה איך הבחור עם המבטא האמריקאי, שפעם אמרו עליו שאין לו מושג בניהול משחק לעומת פיני הגאון, עושה לו בית ספר ונהיה המאמן הכי גדול באירופה. ואחרי הסיפור עם קליבלנד, פיני קולט שאם בלאט נותן עוד עונה כזאת ב-NBA, הוא יהיה כזה עשיר, שהוא יוכל לקנות בעצמו את הפועל ירושלים".

מערכת היחסים בין גרשון לבלאט היא עניין מרתק. במשך שנים חי בלאט בצילו של גרשון, כשהוא משוכנע שגרשון גנב לו את התהילה. אך בקדנציה האחרונה של בלאט במכבי, ובשנה שעברה בפרט, הצליח בלאט להביא למועדון הישג שיש שטענו שהוא גדול יותר מהגביעים של גרשון ב-2004-2005.

וזה הרגיז את גרשון. הפיטורין ממכבי, הכישלונות בקדנציה האחרונה – הכול בטל בשישים כל עוד נשמר מעמדו הבלתי-מעורער כגדול מאמניה של מכבי אי-פעם.

"למאמן, באופן טבעי, יש חשש מאנשים שיכולים להחליף אותו", אמר גרשון ל"ישראל היום" באוגוסט 2011. "עד לפני חודשיים הייתי בשביל דיוויד מישהו שאולי יחליף אותו. יכול להיות שהוא חשש מהנוכחות שלי, את זה צריך לשאול אותו. יכול להיות שחלק מהתגובות שלו נגזרו מזה".

את הדברים הללו אמר גרשון בתשובה לשאלה על מערכת היחסים שלו עם בלאט. והשאלה נשאלה על רקע דברים שאמר בלאט אז, בעונה הראשונה של הקדנציה השנייה, שהסתיימה רק בהפסד בגמר היורוליג לפנאתינייקוס: "השנה, בניגוד לשנה שעברה (שנת 2010 תחת גרשון, א.ג.), יש דרך, שיטה וקלאסה".

"ועשר שנים לא הייתה שיטה? לא הייתה דרך?", ירה גרשון בחזרה. "דבר אחד נכון: אני לא קלאסה. מי שיכול להביא את התארים שהבאתי למכבי בקלאסה אחרת, מוזמן לנסות".

אז בלאט ניסה. והצליח. וכמה שבועות לאחר מכן גם חתם בקליבלנד על חוזה של 20 מיליון דולר והפך למאמן של לברון ג'יימס. ולפתע התעורר בגרשון אותו החשש שעלה אז בבלאט – רק באופן מופשט וקיצוני יותר: יש מישהו שיכול להחליף אותו. לא סתם כמאמן בפועל; אלא ברמת האידאה.

כך שזו התשובה הראשונית, העקרונית, לשאלות לעיל: האלמנט הראשון שהניע את הקאמבק של גרשון זו כנראה הקנאה.

"וכל הדיבורים על 'דיוויד הגאון, דיוויד המלך', החזירו לפיני את הרעב", אומר החבר של גרשון מתחום העיתונות, "הוא רצה לסמן לכולם שהמלך האמיתי עדיין כאן".

מאמן מכבי תל אביב דיוויד בלאט מקבל את תואר מאמן החודש ממנהל הפועל חולון פיני גרשון. קובי אליהו
מערכת יחסים מרתקת. גרשון ובלאט/קובי אליהו

"פגשתי את פיני גרשון בבוקר יום חמישי. בפעם הקודמת שישבתי איתו לראיון, לפני כמה שנים, פיני עוד אימן את מכבי, הראיון היה באיזה בית קפה המוני ברמת אביב ג', והמפגש נמשך כמעט חמש שעות בגלל העלייה לרגל הבלתי פוסקת אליו. הסלולרי טרטר אז בלי לנוח שנייה, ואותו סוג של אדרנלין מטורף שאפף אותו באותם ימים, גרם לו בעיקר לדבר ופחות להקשיב. השבוע, אחרי כמעט שלוש שעות, פתאום שמתי לב שבכל הראיון פיני לא דיבר אפילו פעם אחת בסלולרי שלו, ואותי זה כמעט ריגש".

- אביעד פוהורילס, "סופשבוע", דצמבר 2011

מיד כאשר מונה גרשון לתפקיד עוזר המאמן של גיא גודס נפוצו כמה תיאוריות קונספירציה. היו שטענו שגרשון תכנן את הקאמבק לפרוטרוט, מהפלטפורמה הטלוויזיונית; היו שדיברו, בסתר, על מערכת היחסים הקרובה שתחזק בשנים האחרונות עם דני פדרמן – במטרה, כפי שהתברר, לכאורה, לנצלה ברגע המתאים. התיאוריות הללו למעשה גורסות שאת המנהרה חזרה להיכל החל גרשון לחפור מזמן. אולם זו גרסה שרחוקה מאוד מהמציאות.

בשנה שעברה התאהב גרשון בחיים החדשים-ישנים ככוכב טלוויזיה. אחרי שלוש שנים מחוץ לתודעה הציבורית, שוב נזכר מי שהיה אחד האנשים המפורסמים, המדוברים והמצוטטים בישראל בעשור שעבר כמה נעים עושים הצומי והרייטינג.

"פיני מאוד נהנה לעבוד בטלוויזיה", מספר גורם בערוץ הספורט. "הוא חזר לתמונה. פתאום, אחרי כל שידור, נפלו עליו ים של טלפונים וסמסים. הוא חזר להיות גורו. היו מתקשרים אליו מכל הקבוצות בארץ, 'מה דעתך על זה, מה דעתך על ההוא'. בחיי, אפילו בחורות הסתכלו עליו. הוא שוב היה סלב-על, כמו בימים הטובים".

חשוב להדגיש: גרשון פרשן הטלוויזיה לא התנהל כמו גרשון המאמן; הוא לא היה פרימדונה. הקולגות דאשתקד מעידים שגרשון היה יסודי וחרוץ.

"ראית את האהבה שיש לו לכדורסל, שאולי חשבנו שהלכה לאיבוד בקדנציה האחרונה במכבי", מספר גורם אחר בערוץ הספורט. "פיני הוא רומנטיקן של כדורסל. כל השנה הוא לא החמיץ שום שידור. הוא נסע לכל הארץ – לגן נר, לאשקלון – בלי מניירות, בלי טיפת 'טאלנטיות'. היה יושב עם החבר'ה, אוכל את הסנדביץ' בניידת ומגיע לשידור כמו פנתר, מוכן ורהוט. הרי מה זה כל ה'בוא נשמור, בוא נרוץ'? הוא חזר לחיות את המשחק כמו מאמן".

בערוץ 10 אומרים דברים דומים. "פיני היה יושב על החומר. הוא שלט במספרים ובנתונים. הוא לא היה 'חפיפניק' כמו פרשנים אחרים. השידורים איתו היו חוויה".

שדרי הספורט יורם ארבל (שמאל), פיני גרשון, ניב רסקין, עודד קטש. ברני ארדוב
"בטלוויזיה הוא חזר להיות גורו". פיני גרשון מפרשן/ברני ארדוב

כשאנשים הצטרפו לשידורים ושמעו שפיני מפרשן, אומרים בערוץ הספורט, הם לא זפזפו הלאה. עבור התענוג הזה – וכדי לקשט גם את "יציע העיתונות" ואת "חמישיות" בנוצותיו של מוח הכדורסל, הפה והכריזמה (ולדברי גורמים, גם כדי לפרק על הדרך את המתחרה one מאחד מנשקיו הגדולים) – נפרד ערוץ הספורט מהרבה כסף.

הסכום הרשמי לא פורסם, אך לדברי בכירים בערוץ "פיני השתכר הרבה מאות אלפי שקלים בשנה". גרשון נחשב אשתקד לבכיר משתכרי ערוץ הספורט, "במשכורת שכבר לא משלמים היום לא רק בתקשורת הספורט, אלא בכלל בכל התקשורת השכירה", לדברי גורם.

ההערכות המקלות דיברו על תלוש חודשי של כ-50,000-60,000 ש"ח ברוטו שגרשון לוקח הביתה, רק בגין עבודתו בערוץ הספורט. אחרים טענו שגרשון השתכר כ-70,000 ש"ח.

סוגיית הכסף היא רלוונטית לעניינינו. גם כי במשך רוב חייו השיקול החשוב ביותר עבור גרשון היה זה הכספי, וגם כי אחת הטענות הייתה שהחזרה של גרשון למכבי נבעה ממניעים כלכליים. יש בכך מן השקר ומן האמת. ונסביר.

ראשית, כמה נתונים כלכליים. מקורביו של גרשון העריכו כי אשתקד השתכר כ-100,000 ש"ח בחודש. לחוזה הטאלנט המיוחד בערוץ הספורט הצטרפו הסכומים שהרוויח בגין הפרשנויות במשחקי היורוליג בערוץ 10 – כ-2,000-2,500 דולר לשידור (לפי הערכות; ואת הסכום יש להכפיל בארבעה שידורים בחודש); וחלטורות נוספות שגרשון היה רשאי לארגן ללא הגבלה – בראשן הרצאות בתחומים של הצלחה וניהול שהוא מעביר לחברות שונות, ושעליהן הוא מרוויח, עפ"י הערכות, לפחות 10,000-15,000 ש"ח להרצאה.

לפי החישוב הזה, גרשון השתכר אשתקד כ-160,000 דולר נטו מכל עבודותיו (בטלוויזיה ובהרצאות. כ-600,000 ש"ח נטו עפ"י שער הדולר הנוכחי). במכבי טוענים שגרשון ישתכר העונה פחות מ-200,000 דולר נטו; כ-180,000 דולר, עפ"י הערכה (עם זאת, גרשון יוכל להמשיך להעביר הרצאות במקביל).

אם כך, השדרוג הכלכלי לא היה גורם מכריע בהחלטה לשוב אל הקווים. לכאורה.

פיני גרשון עוזר מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
השדרוג הכלכלי לא היה גורם מכריע בהחלטה לשוב אל הקווים. פיני גרשון/ברני ארדוב

אולי זה המקום לספר מה עבר על גרשון מבחינה אישית (וכלכלית) בארבע השנים האחרונות מאז עזב לאחרונה את מכבי. כאמור, בשנה הראשונה לחייו כמובטל המשיך גרשון לקבל שכר מלא ממכבי; אולם ב-2012 וב-2013 לא החזיק בעבודה מכניסה, למעשה.

ב-2012 הצטרף גרשון להפועל חולון כמנהל מקצועי. "לגמרי בהתנדבות", מספר עו"ד חגי שבתאי, שנחשב אז לאיש החזק במועדון. "הקבוצה הייתה במצב כלכלי אנוש וחשבתי שפיני הוא הסיכוי היחיד להציל את הקבוצה. הרמתי אליו טלפון והוא נענה מיד. הדבר היחיד שהוא אמר לי בהקשר הכלכלי הפרטי שלו היה: 'אם יום אחד יצא מזה משהו, שיהיה גם לי חלק'. אבל לשנינו היה ברור שאין באמת סיכוי. ההתנהלות שלו בחולון לא הייתה למטרת רווח".

איתן לנציאנו, שנחשב לאופוזיציונר לשבתאי והחליפו בסופו של דבר בתפקיד יו"ר הקבוצה, טוען ש"כל מה שגרשון והחברים שלו הבטיחו, הם לא הצליחו לקיים, וחבל שלא הלכו שנה וחצי קודם לכן", אולם שבתאי דוחה בתוקף את הטענות.

"עד שפיני הגיע לחולון, לא היו לנו ספונסרים – כולל בתקופות של דורסמן. כשפיני הגיע, הגיעו גם מפרסמים. פיני הביא בעצמו ספונסרים בכמה מאות אלפי שקלים, ועצם העובדה שהוא היה מעורב בקבוצה אפשרה לי לגייס ספונסרים אחרים יותר בקלות. היו אנשים שהספיק שאמרתי להם שפיני איתנו כדי שישלפו צ'קים. זה היה קלף מנצח, ואני אומר לך שאלמלא העבודה שפיני עשה בהתנדבות, אולי לא הייתה היום הפועל חולון".

אולם גרשון הודיע על עזיבה במרץ 2013 ושבתאי הצטרף אליו באותו הקיץ. "היו אנשים שרצו להשתלט על הקבוצה, והם איימו והפריעו", לדברי האחרון. "הם חיסלו ספונסרים שדיברנו איתם, וקיללו ואיימו עלינו באופן אישי. בנוסף התברר שחובות העבר של חולון גבוהים הרבה יותר ממה שנמסר לנו בהתחלה. גם אני וגם פיני הבנו שיש לנו משפחות, ויש לנו עוד מה לעשות, ואם זה המצב – עדיף ללכת".

המנהל המקצועי של הפועל חולון פיני גרשון. קובי אליהו
"היו אנשים שהספיק שאמרתי להם שפיני איתנו כדי שישלפו צ'קים". פיני גרשון בחולון/קובי אליהו

בחולון גרשון לא הרוויח, אבל לפחות לא הוציא מכיסו. זה לא היה המקרה בעניינים אחרים. בשנים האחרונות ספג גרשון כמה מכות כלכליות כואבות: ראשית, הוא נאלץ להגיע להסדר עם ראשות המסים אחרי שהוצאה כנגדו שומה במיליונים בגין הכנסות עבר; לפי מקורבים למאמן, "כדי לסגור את הסיפור עם מס הכנסה פיני שילם סכום של שבע ספרות". שנית, גרשון נעקץ בידי איש הנדל"ן משה עזרא (שעקץ אנשים ידועים נוספים) – עפ"י הידוע, בסכום הגבוה ממיליון ש"ח.

אומנם, גרשון הרוויח סכומים עצומים בעיקר בתקופתו באולימפיאקוס (2007-2008) ובקדנציה האחרונה במכבי (2009, 2010, 2011) – ואמר במספר הזדמנויות שהן "סידרו אותי לכל החיים" – אבל החברים של גרשון מציגים תמונה מעט שונה.

"פיני הרים אחוזה מדהימה באפקה", אומר אחד מהם. "בית של אוליגרך. זה פרויקט שעלה מיליונים, בכפוף למשכנתא עצומה. כשאתה מרוויח את הסכומים שהרווחת כמאמן אולימפיאקוס ומכבי, זו לא בעיה להחזיר גם מאה אלף שקל בחודש. אבל כשנגמרה הבוננזה, ואחרי הבלאגן עם המס ועוקץ הנדל"ן, פתאום פיני הבין שהמצב השתנה".

צריך לספר שבשנים האחרונות קיבל גרשון כמה פניות מקבוצות באירופה. הוא דיבר עם קבוצות מיוון ומאיטליה (מילאנו) ומרוסיה, אבל החליט להישאר בישראל, עם המשפחה והבנות.

"הכסף בתקשורת זה לא הכסף שפיני התרגל לעשות באימון", אומר החבר, "אבל בתקשורת פיני היה אדון לעצמו, חרש את הארץ, בלי מחויבויות, ונהנה מאוד מהחיים האלה. הוא יכול היה לקחת הצעה מפנאתינייקוס לאמן עד סוף העונה שעברה, עם הבטחה שיקבל חוזה לעונה נוספת בכפוף לאליפות, אבל הוא לא רצה".

גיא גודס מאמן מכבי תל אביב עם עוזרו פיני גרשון. ברני ארדוב
"המערכת יצאה מתוך נקודת הנחה שאם זה לא יעבוד, לפיני יהיה מספיק כבוד כלפי גיא וכלפי כולם כדי לקום וללכת". גרשון וגודס/ברני ארדוב

הרעיון לחזור למכבי לא היה של גרשון. הוא היה של ההנהלה הצעירה – דני פדרמן ושי רקנאטי. "מבחינתם היה מדובר בתוכנית גאונית, ווין-ווין", אומר מקורב למכבי. "הם היו יכולים לקבל דמות כמו פיני, שתיתן ביטחון להנהלה ולאוהדים, בסכום קטן יחסית. השאלה היא שיתוף הפעולה עם גודס, כמובן, אבל המערכת יצאה מתוך נקודת הנחה שאם זה לא יעבוד, לפיני יהיה מספיק כבוד כלפי גיא וכלפי כולם כדי לקום וללכת. בכל מקרה החוזה של פיני קובע שהוא לא יכול להחליף את גודס כמאמן".

כשגרשון ראיין את גודס בתוכנית "אנשי השנה" של ערוץ הספורט נטען כי גרשון כבר היה סגור במכבי. מקורביו של גרשון מספקים גרסה אחרת. לדבריהם, הדיבורים בין הצדדים אומנם החלו; אך לטענתם, עוד לפני הקלטת הריאיון הגיעו המגעים למבוי סתום, בעיקר בעקבות התלבטויותיו של גודס, ונראה היה שהעניין ירד מהפרק. מכבי בדקה אז את אפשרות החתמתו של אלעד חסין. רק לאחר הריאיון עם גרשון, וכשחסין השיב בשלילה, גודס השתכנע ונתן למהלך אור ירוק.

אם כך – מה גרשון מרוויח מהמהלך הזה? התשובה היא: עוד קלפים בשרוול.

"פיני מאמין שלפרשנות בטלוויזיה הוא יכול לחזור בכל שלב", אומר אחד המקורבים. "במכבי הוא חוזר לעשייה ולאדרנלין, ולאפשרות להוכיח שיש חיים אחרי בלאט. והוא גם חוזר לתודעה. בטלוויזיה הוא חזר לתודעה הציבורית, אבל כשהוא הצטרף למכבי הוא חזר לתודעה של מנהלי הכדורסל באירופה. זה מחזיר אותו ל'לופ'".

גיא גודס מאמן מכבי תל אביב עם עוזרו פיני גרשון. ברני ארדוב
עוד יחזור לקדנציה נוספת כמאמן ראשי במכבי תל אביב? פיני גרשון/ברני ארדוב

והנקודה האחרונה היא נקודה חשובה ומעניינת. משום שלדברי החברים, "בשנים האחרונות פיני הרגיש שיש מקומות באירופה שכשהשם שלו עולה בהם, שואלים: 'פיני? איזה פיני? הוא לא אימן כבר ארבע שנים'". זו אותה אמת, בכל מקצוע, ובמיוחד בענף דינמי כמו האימון: אם אתה לא שם, אתה לא קיים. גרשון התקרר בחוץ וראה איך אירופה ממשיכה הלאה. צסק"א מינתה למאמן את דימיטריס איטודיס; ריאל ממשיכה עם פאבלו לאסו הלוזר; ברצלונה עדיין עם צ'אבי פסקוואל; וגם במילאנו (לוקה באנקי) ובפנאתינייקוס (דושקו איבאנוביץ') מאמנים אנשים פחות מוצלחים ממנו בהרבה. רק בימים האחרונים התפטר מאולימפיאקוס המאמן גיורגי ברצוקאס, והקבוצה מחפשת מאמן חדש.

כך שאל תתפלאו אם יתברר כי ההחלטה של גרשון מושכלת יותר משחשבתם: אומנם, הרצון לעשות קאמבק החל לקנן עם ההצלחה הגדולה של בלאט, אבל האפשרויות שפותח קאמבק שכזה הן בלתי-מוגבלות. מסינה ובלאט ב-NBA, הכישרון בתחום האימון באירופה הולך ומתדלדל, ועוד לפני שהחלה השנה רושמות הקבוצות הגדולות חילופים על הקווים.

אומנם, כתבנו שגרשון דחה בשנים האחרונות הצעות מאירופה. חלקן בשל הצעות כלכליות לא מספקות אך כולן בגלל שבאמת ובתמים לא הרגיש אז צורך לחזור ולהוכיח. היום, כאמור, המצב השתנה. מהפוזיציה במכבי יכול גרשון להמתין להצעות מקבוצות גדולות אחרות, "ואם תבוא הצעה טובה", אומר אחד החברים, "אני לא בטוח שפיני כבר לא ייקח".
אכן, גרשון הבטיח שלא יחליף את גודס. אבל הוא לא הבטיח שלא יעזוב לקבוצה אחרת. וגם לא הבטיח שממנה לא ינסה לחזור מתישהו לקדנציה נוספת כמאמן הראשי של מכבי.

ohad@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully