וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב שוב כועסת על התנהלותו של אלכס טיוס

15.10.2014 / 19:50

שחקן הפנים טוען שהוא פצוע ויכול לשוב לאימונים רק עוד שבוע-שבועיים, הצהובים חושבים אחרת ושוקלים לצרף גבוה נוסף. מול לימוז' (ה', 21:05, ישיר בוואלה! ספורט) הוא לא ישחק. גודס לא אופטימי לגבי סופו: "לא יודע כמה הוא יוכל לשחק"

ברני ארדוב

מכבי תל אביב השלימה את הכנותיה לקראת פתיחת עונת היורוליג ביום חמישי, כשתארח ביד אליהו את אלופת צרפת לימוז' (21:05, שידור ישיר בוואלה! ספורט ובאפליקציות). הצהובים מגיעים למפגש במומנטום חיובי לאחר ניצחון ליגה בנס ציונה, ועם שובו של סופוקליס שחורציאניטיס לסגל. עם זאת, כרגע לא ברור כמה דקות יקבל הסנטר היווני, כמו גם אלכס טיוס, שלא התאמן והערב ונמצא בספק.

ואם בטיוס עסקינן, הרי שבדומה לעונה שעברה, שוב היחסים בין שחקן הפנים והצהובים מתערערים. השחקן נפצע בקרסול ועל כן לא מעוניין להתאמן, כשהוא סבור כי עליו לנוח שבוע-שבועיים עד אשר ישוב לאימונים, בעוד באלופת אירופה כועסים על התנהלותו, וסבורים כי יש ביכולתו להתאמן. היום הוא לא עשה זאת, ומחר הוא לא יתלבש למשחק מול אלופת צרפת. אגב, יש לציין שהשחקן עבר בדיקת MRI, ותוצאותיה קבעו כי הוא אינו סובל מפציעה חמורה. לאור התנהלותו של טיוס וחוסר שביעות הרצון מאלכס מאריץ', במועדון שוקלים לצרף שחקן גבוה נוסף לסגל.

כבר בקיץ אלכס טיוס כעס על מכבי תל אביב

אלכס טיוס שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מה יהיה? טיוס/ברני ארדוב

"אחרי תקופה מאוד ארוכה שאנחנו מתחילים בחוץ מחר אנחנו מתחילים בבית", אמר גיא גודס בפתח מסיבת העיתונאים. "זה מאוד מרגש, אנחנו מאוד מחויבים להתחיל בניצחון. כל הקבוצות כרגע בתחילת דרכן, יש קבוצות בכושר יותר טוב וקבוצות בשלב למידה, אז אני מצפה למשחק טוב, מעניין, אני בטוח שהקהל שלנו יעשה את העבודה כמו שהוא רגיל. החבר'ה יבואו מוכנים ונחושים, אני רואה את המוכנות שלהם, בתקווה לפתוח את שלב הבתים ברגל ימין ובניצחון".

על מצבם של שחקני הפנים הפצועים שלו, אמר גודס: "סופו וטיוס לא כשירים במאה אחוז, אני לא בטוח מי ישחק וכמה, בעיקר לגבי טיוס שעדיין סובל מכאבים. הוא בספק. לגבי סופו, הוא התאמן, גם אתמול, ועדיין לא בכושר משחק מלא. אני לא יודע כמה דקות אוכל לתת לו. ג'ייק כהן יצטרך לתת דקות, אני שמח שבליגה, בדקות ששיחק, הוא היה טוב מאוד, חד, מרוכז בדברים שהוא צריך לעשות במגרש, וזה נותן לנו עוד אופציות וכוח מהספסל. אנחנו באים אחרי תקופת הכנה לא פשוטה ולא רגילה, אבל זו המציאות, ויש הרבה קבוצות שמגיעות במצב כזה בתחילת העונה".

המאמן נשאל על היריבה מחר, והשיב: "לימוז אוהבת לרוץ הרבה, לעשות סלים במעבר, זו קבוצה שמשחקת הרבה זמן ביחד. המשחקים הראשונים בדרך כלל מאוד מסוכנים, ברגע שקבוצה באה כאנדרדוג אין לה הרבה מה להפסיד, ובשביל זה אנחנו צריכים להיות מרוכזים ולהתרכז בעיקר בנו, לא ביריבה, ולשחק טוב וחזק ולנצח. אני מקווה שהשילוב בין הרעב והוותק שלנו יהיה מנצח".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מאמן מכבי תל אביב גיא גודס. ברני ארדוב
התרגשות לקראת העונה האירופית. גודס/ברני ארדוב

על מרקיז היינס, שאכזב במשחקי ההכנה, אמר גודס: "למרקיז לוקח זמן להתחבר לקבוצה החדשה הזמן יעשה את שלו והוא יתחבר למעמד החדש והשונה וייתן את התרומה לה אנחנו חושבים שהוא מסוגל".

על המנהיג שלו, ג'רמי פארגו, אמר: "גם הוא לומד את הקבוצה, גם היא לומדת אותו, אבל אני שמח שהוא כאן. זה נכס גדול. הוא חזר לפה יותר בוגר, והוא מאוד חשוב לנו".

ומה לגבי אלכס מאריץ'? "מאריץ' מתקדם לאט לאט. הוא גם לומד את סגנון המשחק הזה שהוא יותר מהיר משהיה רגיל, ואני מאמין שבהמשך הוא יהיה יותר טוב. יכול להיות שביורוליג יהיה לו יותר קל, אבל את זה נצטרך לראות מחר".

שחקן מכבי תל אביב סופוקליס שחורציאניטיס. ברני ארדוב
גם הוא בספק. סופו/ברני ארדוב

מי את, לימוז'?

עבור לימוז' מדובר בחזרה מרגשת למרכז הבמה האירופית. האלופה הצרפתית זכתה בגביע אירופה היסטורי ב-1993, אך בעשור הקודם התפרקה מנכסיה וצנחה עד הליגה השלישית בצרפת. ב-2012 היא שבה לליגה העליונה, ואשתקד זכתה באליפות נפלאה שהחזירה אותה ליורוליג לראשונה מזה 17 שנה. שתי הקבוצות נפגשו 16 פעמים בעבר, כשהפעם האחרונה היתה בנובמבר של 1997.

השמות המוכרים בסגל של האלופה הצרפתית הם ראמל קרי, אקס הפועל ירושלים, ג'מאר סמית', אקס הפועל גלבוע/גליל עליון, ולאו ווסטרמן המוכשר. אמש היא החתימה אמריקאי נוסף, הסמול פורוורד ג'יימס סאות'רלנד, שעשוי לרשום הופעת בכורה במועדון לאחר שבילה את הקיץ במבחנים בפורטלנד. המאמן הוא ז'אן-מארק דופרז, ששיחק במועדון ב-1992/93.

ראמל קרי שחקן מאריופול. מגד גוזני
מכוכבי האלופה הצרפתית. ראמל קרי/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully