וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: ניצחון דרמטי לג'איינטס, הרויאלס ב-0:3

15.10.2014 / 7:11

סן פרנסיסקו נעזרה בטעות של הרליבר רנדי צ'ואט כדי להשיג 4:5 בעשרה אינינגים על סנט לואיס ולעלות ליתרון 1:2 ב-NLCS. קנזס סיטי בדרך לוורלד סירייס אחרי 1:2 על בולטימור

שחקני סן פרנסיסקו ג'איינטס חוגגים. Eric Risberg, AP
משחק מרתק במפרץ. הג'איינטס חוגגים בסיום/AP, Eric Risberg

קנזס סיטי - בולטימור 1:2 (הרויאלס ביתרון 0:3 בסדרה)

מסע הקסם נמשך וגם אחרי שבעה משחקים בפלייאוף 2014, קנזס סיטי המדהימה ללא אף הפסד במאזן שלה, מה שמציב אותה מרחק ניצחון אחד בלבד מההעפלה לוורלד סירייס. את הניצחון הזה היא תוכל להשיג כבר הערב (23:07), כאשר תארח את המשחק הרביעי.

המשחק הלילה דווקא החל טוב מבחינת האוריולס ודאבל של ג'יי ג'יי הארדי הכניס את סטיב פירס באינינג השני. מנגד, הרויאלס לא ממש עשו משהו בהתקפה מול ווי יין צ'אן, עד שבאינינג הרביעי הם הצליחו למלא את הבסיסים וגראונד בול של אלכס גורדון הספיק כדי להכניס את לורנזו קיין לשוויון.

ג'רמי גאת'רי עבד היטב ובלם את האוריולס והחל מהאינינג השישי הבולפן של הרויאלס כיכב והוציא את כל 12 החובטים מולם ניצב. בולטימור לא השיגה חבטה מהלידאוף של ניק מרקאקיס באינינג השלישי ועד לסיום ולא העלתה שחקן לבסיס מהאינינג הרביעי. מייק מוסטקאס השיג אאוט אדיר באינינג השישי, כאשר זינק לתוך היציע וזה השתלם, לאחר שבתחתית האינינג בילי באטלר סיפק חבטת הקרבה שהכניסה את ג'ארוד דייסון לריצה המנצחת.

גאת'רי סיים עם חמישה אינינגים ושתי הכשות. צ'אן רשם חמישה ושליש עם ארבעה סטרייקאאוטים. הלילה יעלו לגבעה ג'ייסון ורגאס ומיגל גונסאלס.

מייק מוסטקאס קנזס סיטי רויאלס מזנק לתוך היציע. Michael Conroy, AP
תפיסה מטורפת. מוסטקאס מתעופף ליציע/AP, Michael Conroy

סן פרנסיסקו - סנט לואיס 4:5 (ב-10 אינינגים. 1:2 לג'איינטס בסדרה)

האופי משחק שעות נוספות בסדרה הזו ולאחר שהקרדינלס הצליחו לחזור מבור גדול, הג'איינטס ידעו לא להישבר, השיגו את הניצחון הדרמטי שלהם והם כעת בשליטה, לפני המשחק הרביעי שייערך גם הוא בביתם, הלילה ב-3:07 (ריאן ווגלסונג יתייצב מול שלבי מילר).

הענקים פתחו את המשחק בצורה מושלמת והגיעו לג'ון לאקי מהר מאוד. אחרי שני אאוטים באינינג הראשון, הם החלו לעבוד, כאשר תחילה האנטר פנס מכניס עם דאבל את באסטר פוזי ואז טראוויס אישיקאווה חובט לדאבל מנקה בסיסים שקבע 0:4.

אלא שמאותו רגע לאקי התייצב ועד שהוחלף בתום האינינג השישי, הוא הרשה רק חבטה אחת נוספת, מה שאפשר לסנט לואיס לעבוד בשקט על הקאמבק. תחילה היה זה קולטן וונג, שנמצא בכושר אדיר וסיפק טריפל שהכניס שתי ריצות באינינג הרביעי. שני אינינגים לאחר מכן, ג'וני פראלטה הכניס את ג'ון ג'יי ואת השוויון השיג רנדל גריצ'וק, עם הומראן שפגע בעמוד השמאלי של האאוטפילד וסיים את המשחק עבור טים הדסון בתחילת האינינג השביעי.

מאותו רגע התנהל דו קרב בולפנים מצוין, עד שבתחתית האינינג העשירי הגיע ברנדון קרופורד לבסיס השני בלי אאוטים. גרגור בלאנקו סיפק באנט ורץ לבסיס הראשון. רנדי צ'ואט, המגיש של סנט לואיס, ניסה לשרוף אותו, אבל המסירה שלו עברה את הבסיס ואפשרה לקרופורד לרוץ בקלילות הביתה.

הדסון סיים עם שישה ושליש וחמישה סטרייקאאוטים, לאקי רשם שישה ושלושה והקרדינלס, שנאלצו להסתדר בלי יאדייר מולינה הפצוע, יצטרכו כעת לנסות ולהשיג שוויון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully