וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי: "בוסניה זו אופרה אחרת, נצטרך לבוא בטירוף"

14.10.2014 / 21:50

הנבחרת שבה לארץ אחרי הניצחונות על קפריסין ואנדורה. זהבי: "יש מקום להשתפר". מרציאנו: "שמח שקיבלתי צ'אנס"

ערן זהבי שחקן נבחרת ישראל (מימין) מול ונסן לבאן שחקן נבחרת קפריסין. AP
כבר עם הראש בבוסניה. ערן זהבי מול קפריסין/AP

אחרי שפתחה את קמפיין מוקדמות היורו עם שני ניצחונות חוץ בקפריסין ואנדורה, נבחרת ישראל שבה הערב (שלישי) לארץ ותנצל את החודש הקרוב כדי לנוח ולאחר מכן להתכונן למשחק הביתי הבא שמצפה לה מול בוסניה החזקה של אדין דז'קו.

ערן זהבי, קשר הנבחרת שלא הרשים בשני הניצחונות, כבר מסתכל קדימה: "שיחקנו מול אנדורה וקפריסין, אבל עם כל הכבוד זו עדיין לא בוסניה, שם תהיה אופרה אחרת. השגנו בסופו של דבר את התוצאה, עדיין יש מקום להשתפר וננסה להשיג תוצאה טובה מול בוסניה. ברור שיהיה הרבה יותר קשה ונצטרך לבוא בטירוף אחרי שהשגנו שש נקודות בקמפיין. עשינו את מה שמוטל עלינו ונצטרך להיות הרבה יותר טובים במשחקים הבאים".

בנוגע לשמועות על מתיחות עם גילי ורמוט: "היחסים שלי עם ורמוט מצוינים, אל תחפשו שטויות ולעשות בלגאנים. סתם הולכים
ומספרים סיפורים, כל הטיסה ישבנו ביחד. אתם צריכים להיות עם הנבחרת ולא לחפש דברים נגדה". על כך שלא כבש בשני המשחקים: "אני לא מודאג מהיכולת שלי, השערים עוד יגיעו".

אופיר מרציאנו, שוערה של מ.ס אשדוד שהציג יכולת טובה ורשם הצלה מדהימה ב-1:2 על קפריסין אמר: "אני שמח שקיבלתי את הצ'אנס ואמשיך לעבוד קשה, זו גאווה גדולה בשביל אשדוד וקיבלתי המון תגובות. חשוב להמשיך כך. עשינו את מה שציפו מאיתנו, לא היה קל ואני מאמין שנגיעו מרוכזים וצנועים למשחק הבא. אלי גוטמן יכין אותנו טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully