וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס סוארס: "זו תהיה חוויה עצומה לשחק בברנבאו"

חלוץ ברצלונה כבר מתכונן לבכורה שלו במדי הבלאוגרנה: "מתוך 19 קבוצות בליגה, אני חוזר לשחק דווקא מול ריאל"

לואיס סוארס במשחק של ברצלונה ב'. GettyImages
כבר לא יכול לחכות. סוארס/GettyImages

לואיס סוארס, חלוץ הרכש האורוגוואי של ברצלונה, כבר לא יכול לחכות לדקות הבכורה שלו במדי הבלאוגרנה. החלוץ המושעה, שכבש צמד אתמול במשחקה של נבחרת אורוגוואי מול עומאן, יסיים את ההשעיה שלו בדיוק לפני משחק הקלאסיקו מול ריאל מדריד ב-25 לחודש.

האורוגוואי התייחס לקאמבק המתקרב שלו: "אני מסוג האנשים שמאמינים שדברים קורים מסיבה מסוימת ולא במקרה ומתוך 19 קבוצות בליגה הספרדית, הקאמבק שלי צפוי להתרחש דווקא מול ריאל מדריד בברנבאו. חייבת להיות סיבה לזה"

סוארס הוסיף: "אני כבר מדמיין איך זה יהיה ללבוש את החולצה של בארסה ולהיות עם יתר השחקנים בחדר ההלבשה לפני המחלוץ ברצלונה כבר מתכונן לבכורה שלו במדי הבלאוגרנה: "האיכות של השחקנים פה היא מדהימה"

על התפקוד שלו במגרש: "יש אנשים שרואים בי כחלוץ מרכזי ואחרים רואים בי כחלוץ נסוג, אבל גם אם אשחק כחלוץ מרכזי אני לא אשאר באותה עמדה כל הזמן, אני שחקן שנע ללא הפסקה".

וכמובן, איך אפשר בלי לפרגן לחברים החדשים: "האיכות של השחקנים כאן היא מדהימה ומעוררת הערצה. אתה רואה את המשחקים ומתאמן עם השחקנים האלה ומבין מדוע הם כל כך טובים. לראות את המסירות של שחקנים כמו מסי, ניימאר, צ'אבי ואינייסטה זה תענוג. הם שחקנים מהרמה הכי גבוהה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully