וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר: "לא דמיינתי כזה דבר גם בחלומות הכי פרועים"

כוכב ברזיל שכבש רביעייה ועקף את בבטו: "רק לדבר על זה גורם לי לצמרמורת". דונגה: "לא רציתי להחליף אותו כדי שיבקיע". וגם: ההצעה המפתה שניימאר קיבל במהלך המשחק

חלוץ נבחרת ברזיל ניימאר. AP
כל מילה עליו מיותרת. ניימאר/AP

40 שערים ב-58 משחקים בגיל 22 ו-251 ימים: זוהי התפוקה של ניימאר, שסיפק גם הערב (שלישי) הצגה גדולה במדי נבחרת ברזיל, הפעם עם רביעייה ב-0:4 הענק של הסלסאו על יפן. ניימאר עקף בדרך את בבטו וכעת הוא ניצב במקום החמישי בטבלת כובשי כל הזמנים של נבחרת הסמבה. הוא גם הראשון שכבש רביעייה מאז שרומאריו עשה זאת נגד ונצואלה בשנת 2000.

"רק לדבר על זה גורם לי לצמרמורת", הודה ניימאר בסיום המשחק אחרי שהתבשר שהעפיל למקום החמישי. "הרגשות שאני חש הם עצומים, אני שמח מאוד שהשגתי משהו כזה. גם בחלומות הכי פרועים שלי לא דמיינתי שאעשה כזה דבר במדי הנבחרת הלאומית".

על המשך דרכו במדי הסלסאו הוסיף ניימאר: "אני לא יודע כמה שערים אני יכול להבקיע בברזיל. אני רק רוצה לעזור לחברים שלי ולנבחרת הברזילאית, וזה הדבר הכי חשוב מבחינתי".

ריאל בכוננות: רביעייה לניימאר מול יפן, צמד למסי

דונגה מאמן נבחרת ברזיל. AP
"הוא פשוט נהנה לשחק והוא שמח על הדשא". דונגה/AP

דונגה, מאמן נבחרת ברזיל, החמיא גם הוא לכוכב שלו, ואמר: "ניימאר הוא כעת הקפטן שלנו, וזה התפקיד החדש שלו בסלסאו. הוא פשוט נהנה לשחק והוא שמח על הדשא. הוא משחק בברזיל כמו שהוא משחק עם החברים שלו ואנחנו באמת מצפים לראות אותו משחק טוב".

המאמן שערך שישה חילופים בחר שלא לוותר על ניימאר, והודה כי הוא עשה זאת כדי לאפשר לשחקן ברצלונה להבקיע עוד שערים אחרי שהוא לא עשה זאת ביום שבת: "חוץ מהחילופים, מה שעשיתי היום היה לנסות ולמצוא את ההרכבים המתאימים, אבל אחרי המשחק בסין כשניימאר לא הבקיע, חשבתי שזה טוב פשוט להשאיר אותו על המגרש ולחפש את השערים במשחק הזה".

דונגה גם סיכם את מסע המשחקים האחרון באסיה, ואמר: "נגד יפן לשחקנים הייתה התמודדות עם ג'ט לג, אבל הם התאוששו. השחקנים רוצים להוכיח שהם בעמדה להתמודד על האתגר במונדיאל הבא. למרות האוכלוסייה בסין והדשא היום, שהיה די רע, אנחנו צריכים לדעת לשחק בתנאים האלה. אם היו תנאים יותר טובים, היינו יכולים לפתח משחק כדורגל יפה יותר".

רוביניו פרגן: "הרביעייה של ניימאר מראה לפני הכול את הכח של ברזיל ואת היכולת שלה ליצור עבורו הרבה מצבי הבקעה. יש לנו עוד הרבה משחקים חשובים לשחק וכולם חשובים. ניצחנו יריבה חזקה כמו יפן, ששמרה חזק מאוד את השחקנים שלנו. אם מישהו לא מעריך נכון את יפן אז כדאי שיעריך אותה כי זו נבחרת טובה מאוד".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אכן דילמה קשה. רקלה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השלט שהונף לכבודו של ניימאר/מערכת וואלה!, צילום מסך

רגע אחד מאוד משעשע התרחש במהלך המשחק כאשר אוהד ברזילאי הניף שלט שפנה אל ניימאר והציע לו להתחתן עם אחותו. אלא שבהמשך התברר כי מדובר בדוגמנית ברזילאית בשם אמנדה רקלה, שהייתה בין 15 המועמדות הסופיות למיס ברזיל. אחרי שהיא שמעה על כך שהוצעה על ידי אחיה, היא אמרה: "לא היה לי מושג שאחי עשה את זה. אני אהרוג אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully