וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאריץ': "סופו חוזר? נהדר שמכבי ת"א שוב עם סגל מלא"

14.10.2014 / 13:08

היווני צפוי לשחק נגד לימוז', מאריץ' לא נלחץ בנוגע למעמדו: "המשחקים היו בקצב גבוה ולא שיחקתי במשך תקופה"

ברני ארדוב

בווידאו: "משחק מקדים" מסכמת את הקיץ שעבר על מכבי ת"א ומתכוננת לעונה

מכבי תל אביב תערוך ביום חמישי הקרוב את משחקה הראשון ביורוליג לעונת 2014/15, כאשר תארח את אלופת צרפת לימוז' (21:05, שידור ישיר בוואלה! ספורט ובאפליקציות). מי שצפוי להירשם לסגל הצהובים הוא סופוקוליס שחורצאניטיס. כפי שפורסם בוואלה! הסנטר היווני עבר בהצלחה את הבדיקה הרפואית הקריטית וקיבל אישור לשחק.

חזרתו של שחוצאניטיס למשחק, מערערת עוד יותר את מעמדו של אלכס מאריץ'. כזוכר, חוזהו של מאריץ' עם מכבי תל אביב הוא עד דצמבר, ובשבועות האחרונים הייתה אכזבה מכושרו של השחקן. מאריץ הודה כי כושרו הגופני לא היה טוב. "זה תהליך. בסופו של דבר, המשחקים היו בקצב מאוד גבוה ולא שיחקתי במשך תקופה, כך שעבדתי מאוד קשה גם עם הקבוצה וגם באופן אישי", הוא אומר. "החזרה של סופו? זה נהדר שהקבוצה שלנו שוב עם סגל מלא. ועכשיו אנחנו מתכוננים לקראת המשחק ביום חמישי מול לימוז".

על הניצחון שלשום מול נס ציונה הוסיף מאריץ': "היו לנו כמה רגעים קשים ברבע הראשון, אך הצלחנו לייצר יתרון ברבע השני והם הצליחו לנצל את הטעויות שלנו והורידו את ההפרש לפני סיום המחצית, במחצית השנייה העלינו הילוך ועשינו עבודה טובה יותר. כל מי שצפה במשחק ראה את השיפור ועד כמה התקדמנו".

אלכס מאריץ' שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"עבדתי מאוד קשה עם הקבוצה ובאופן אישי". מאריץ'/ברני ארדוב

גם ג'ייק כהן התייחס לחזרתו של שחורצאניטיס: "זה נהדר לקבל את סופו בחזרה, הוא מוסיף אלמנטים נוספים שנובעים מעצם היותו שחקן מאוד מוכשר, והוא כבר משתוקק לחזור לשחק. אנחנו מצפים לכך לא פחות".

כהן נפצע במשחק בליגה מול נס ציונה. על כך אמר השחקן: "נלחצתי קצת בהתחלה, כי המכה הייתה מאוד חזקה אני מרגיש טוב יותר". לגבי המשחק ביום חמישי הוסיף כהן: "יהיה מאוד מרגש לשחק בנוקיה. חשוב לנו לנצח כל משחק בטח ובטח ביורוליג. אי אפשר לומר שיש משחק שהוא לא חשוב כל משחק חשוב ואנחנו מתייחסים לכל משחק ברצינות, כאילו זה המשחק האחרון שלנו".

השחקן הוסיף : "אני נהנה מאוד עם הקבוצה, יש לנו קבוצה לוחמת שרק רוצה להשתפר וזה מה גם הראינו לאורכו של המשחק, לא היינו מרוצים מהדרך בא נראינו ולכן עבדנו מאוד קשה בכדי להשתפר והתחלנו כבר לראות תוצאות ואנחנו מרוצים אך עדיין לא הגענו לנקודה בה אנו רוצים להיות ואנחנו נמשיך לעבוד. איך אני מרגיש לשחק תחת גודס ופיני לעומת בלאט? אולי זה פשוט הניסיון שצברתי, העובדה שאני כבר לא 'רוקי' כך שאני מתמצא טוב יותר".

ג'ייק כהן שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
כבר לא רוקי. ג'ייק כהן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully