וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: "כרגע הנבחרת זה דמארי ועוד עשרה"

14.10.2014 / 7:30

בנבחרת מחמיאים לעומר דמארי אחרי השלושער מול אנדורה ("ההתפתחות שלו מדהימה"), מסופקים מתמונת הבית ("טוב שבוסניה לא ניצחה את בלגיה"), נאתכו יודע: "אם רוצים לעלות חייבים לנצח את בוסניה". גוטמן: "שהמקטרגים יבקרו, התפקיד שלי זה לנצח". מתיחות בין ורמוט לזהבי?

עומר דמארי, נבחרת ישראל, מול אנדורה. רויטרס
בכושר שיא. דמארי/רויטרס

הרבה לחץ השתחרר אתמול (שני) אצל אלי גוטמן, אנשי הצוות המקצועי ושחקני נבחרת ישראל לאחר הניצחון 1:4 באנדורה במסגרת מוקדמות יורו 2016. עוד לפני צמד המשחקים נגד קפריסין ואנדורה היה ברור כי פחות מ-6 נקודות יהוו אכזבה, כך שהעובדה כי הנבחרת עמדה במשימה בהצלחה, ולאור התוצאות של היריבות בבית - כל אלה מעלים סיפוק רב ואופטימיות.

גורמים בנבחרת אמרו אתמול כי "עד עכשיו עשינו את שלנו. טוב שבוסניה לא ניצחה את בלגיה, כי איך שלא נהפוך את זה בלגיה תסיים ראשונה, היא ליגה אחרת בבית הזה. עכשיו אנחנו עם הפנים לבוסניה, חייבים לנצח אותם, אחרת לא הרווחנו שום יתרון עם ה-6 נקודות האלה. בבית שלנו נגד בוסניה ו-ווילס נצטרך לנצח אם אנחנו רוצים לעמוד במטרות".

בנבחרת חזרו וציינו את עומר דמארי, שכבש שלושער: "היום הנבחרת היא דמארי ועוד עשרה. הוא עדיין לא מספיק מוערך כפי שהוא צריך להיות. ההתפתחות שלו מדהימה, הקריירה שלו נמצאת בהתקדמות שתביא אותו לליגות בכירות באירופה. בינתיים חשוב שישמור משהו לבוסניה, נצטרך אותו גם שם".

יוסיפוביץ מסכם: עומר דמארי עשה את מה שהוא נולד לעשות

שלושער לעומר דמארי, 1:4 לנבחרת ישראל על אנדורה

ביברס נאתכו אופטימי: ”משהו חדש מתחיל בנבחרת”

דמארי: "חשוב שהאצטדיון בחיפה יהיה מלא נגד בוסניה"

זהבי שוב איכזב, גוטמן עשה את העבודה: הציונים

תומר חמד שחקן נבחרת ישראל (למטה) עם איתי שכטר, טל בן חיים. רויטרס
עמדתם במשימה". ישראל חוגגת/רויטרס

לאחר המשחק בארוחה הלילית במלון אמר אלי גוטמן לשחקנים: "אני גאה בכם. עמדתם במשימה כמו גברים וזה לא היה פשוט. אני יודע שיש כאן שחקנים שמאוכזבים שלא שותפו ורוצים להיות חלק מזה. אני מבין אותם ומעריך מאוד את הבגרות בהתנהלות שלהם".

לבקשת מספר ליגיונרים, גוטמן אישר כי יוכלו לטוס כבר אתמול בלילה לברצלונה על מנת להמשיך מיד בבוקר אל קבוצותיהם ביבשת. מי שהצטרפו אליהם הם ערן זהבי ועומרי בן הרוש. גוטמן אמר לשחקנים: "מי שרוצה יכול גם לבלות קצת בברצלונה, אתם בוגרים ואני סומך עליכם". בעוד המאמן עלה לחדרו לנוח, עוזריו יוסי אבוקסיס ואריק בנאדו נשארו בלובי עד מאוחר יחד עם גיורא אנטמן וניתחו את המשחק.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אלי גוטמן מאמן נבחרת ישראל (שמאל). רויטרס
"אני יודע שיש כאן שחקנים שמאוכזבים שלא שותפו ורוצים להיות חלק מזה. אני מבין אותם ומעריך מאוד את הבגרות בהתנהלות שלהם". גוטמן/רויטרס

מתיחות בין ורמוט לזהבי?

מאז המשחק בקפריסין ישנם לחשושים בנבחרת ומחוצה לה על מתיחות בין גילי ורמוט לערן זהבי. אפשר היה לזהות גם לא פעם חוסר שביעות רצון של השניים בכל הנוגע לשיתוף הפעולה שלהם על המגרש. בצוות המקצועי התייחסו אתמול לעניין ואמרו: "מחפשים לייצר משהו שאין. הם לא חייבים להיות ביחסים מדהימים אבל הם מחוייבים לנבחרת ומתרכזים רק בהצלחה שלה וזה באמת מה שמעניין. כשאין קרבות אגו מנסים לחפש אותם".

אלי גוטמן: "הגענו למשחק הזה כאשר רק לנו יש מה להפסיד ותיקו היה מספק את אנדורה. ידענו שאסור לעשות עבירות מיותרות כפי שקרה. גם במצב של 1:1 ראינו את נבחרת ישראל שולטת, מניעה כדור, מציגה משחק טכנית ומגיעה להמון מצבים. המטרה הושגה - שש נקודות מתוך שש".

המאמן התייחס לביקורת נגדו ואמר: "ביקורת יש וזכותה של התקשורת לבקר. אני הייתי עסוק בהכנת הנבחרת. לא קראתי, לא שמעתי והתעסקתי רק בעבודה. זכותו של כל אחד להעביר ביקורת, אנחנו במדינה דמוקרטית. אני מבטיח רק דבר אחד והוא שאני עושה את המקסימום להצליח. המקטרגים תפקידם לבקר והתפקיד שלי הוא לדאוג שהשחקנים המוכשרים ינצחו".

גילי ורמוט שחקן נבחרת ישראל (ימין) מול מארסיו ויירה שחקן נבחרת אנדורה. רויטרס
איך שיתוף הפעולה עם זהבי? ורמוט/רויטרס

עומר דמארי: ?אני שמח שהלך לי טוב בשני המשחקים. המשחק הכי חשוב כרגע זה המשחק בחודש הבא בסמי עופר. בוסניה נבחרת מצוינת שעשתה תיקו מול בלגיה החזקה?.

ביברס נאתכו: ?ניצחנו נבחרות שהיינו צריכים לנצח, אבל הן נבחרות לא קלות. אם אנחנו רוצים וחושבים על לעלות ליורו צריך לנצח את בוסניה בבית שלנו עם הקהל. אני בטוח שהאצטדיון יהיה מלא?.

אופיר מרציאנו: ?אנחנו מסתכלים הלאה למשחק הבא מול בוסניה. היתה התרגשות אבל גם כיף גדול. אני אמשיך לעבוד קשה בדרך שהביאה אותי עד לפה. זה היה אתגר, אבל האמנתי בעצמי, כמובן שגם יש דברים לשפר במשחק שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully