וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: "ערוכים לכל תרחיש, בדם צריך להביא 3 נקודות"

13.10.2014 / 15:00

אלי גוטמן הזהיר את חניכיו משאננות באנדורה (21:45, ער'1), השחקנים דרוכים. מקורבי תמוז: "בגלל הסטיגמה קל לשרוף אותו"

ערן זהבי, שרן ייני, נבחרת ישראל. אתר ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
ערן זהבי, שרן ייני, נבחרת ישראל/אתר רשמי, אתר ההתאחדות לכדורגל

נבחרת ישראל תפגוש הערב (שני) את אנדורה (21:45, ערוץ 1) ותרצה להשלים שבוע חלק במוקדמות יורו 2016 עם 6 נקודות. המאמן אלי גוטמן דיבר עם השחקנים גם באסיפה וגם ברמה האישית על מנת להימנע ממצב בו תהיה שאננות הערב. במהלך האסיפה בה ראו השחקנים וידאו של אנדורה נגד ווילס המאמן אף חזר ואמר לשחקנים כי "אם לא נהיה מרוכזים אנחנו עלולים לשלם על זה, הם לא פראיירים בכלל, במיוחד בבית שלהם".

נראה כי העבודה המנטאלית של גוטמן מאז סיום המשחק נגד קפריסין ועד אנדורה עושה את שלה והשחקנים באים הערב דרוכים לקראת משחק קשה מאוד מבחינתם. אחד השחקנים אמר הבוקר: "זה לא סתם, באמת צריך להיזהר מהם, הם יכולים לעשות חיים קשים לכל נבחרת. הם סוגרים, עובדים, צריך לעבוד קשה ולא להפסיק לרוץ כדי לסגור את הסיפור כמה שיותר מהר. אנחנו ערוכים לכל תרשים אבל גם אם זה יהיה בדם - צריך להביא 3 נקודות. צריך להכריע את המשחק מהר, אם לא נעשה את זה שחקנים יתחילו להילחץ".

איתן טיבי, בן שהר, נבחרת ישראל. אתר ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
איתן טיבי, בן שהר, נבחרת ישראל/אתר רשמי, אתר ההתאחדות לכדורגל

ניר ביטון, שצפוי לפתוח במקומו של שרן ייני בקישור, אמור להוסיף מימד יותר טכני במרכז השדה ובהנעת הכדור. בנבחרת מקווים כי מזג האוויר ימשיך להיות סגרירי ואף ישמחו לגשם במהלך המשחק, כזה שיגרום לכדור לנוע מהר יותר על הדשא הסינתטי.

הרבה שמועות רצות ביממה האחרונה בנוגע לטוטו תמוז ועתידו בנבחרת, אחרי שאתמול הודיע שהוא מבקש לחזור לרומניה בגלל כאבי שיניים. מקורבי השחקן אמרו היום כי "עושים מזה יותר מדי דרמה. אם אלי גוטמן היה צריך את טוטו הוא היה אומר לו והוא היה נשאר עם הכאבים. היה די ברור שהוא לא ישחק שם או שלא צריכים אותו במיוחד והוא סבל מאוד מהכאבים וביקש להשתחרר. טוטו עשה שינוי גדול בשנה האחרונה אבל בגלל הסטיגמה קל לשרוף אותו".

בנבחרת אמרו שלא באופן רשמי כי "הנושא עוד יתברר לעומק, כרגע מתרכזים באנדורה. אף אחד לא מנסה לחרוץ גורלות או לשרוף שחקן, יש עוד דרך ארוכה ובהמשך נראה מה יהיה עם טוטו תמוז".

הרכב הנבחרת: אופיר מרציאנו: אייל משומר, טל בן חיים, איתן טיבי, עמרי בן הרוש: ניר ביטון, ביברס נאתכו, גילי ורמוט, טל בן חיים, ערן זהבי: עומר דמארי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully