וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "כריסטיאנו רונאלדו יחיד במינו, מכונת שערים"

ז'וזה מוריניו משבח את בן ארצו ומשווה אותו לזידאן, רונאלדו: "אני בכושר טוב מאי פעם, בתקופה נהדרת. כדור הזהב לא מעניין אותי"

כריסטיאנו רונאלדו, ריאל מדריד. AP
"שווה מיליארד יורו". רונאלדו/AP

ז'וזה מוריניו הילל ושיבח היום (ראשון) את כריסטיאנו רונאלדו, וטען שהוא "יחיד במינו". מוריניו טוען כי "רונאלדו לפורטוגל הוא כמו זידאן לצרפת. שחקן מדהים, מכונת שערים, אני לא צריך להגיד את מה שכולם יודעים".

כזכור, בשנה שעברה הייתה מתיחות קלה בין מוריניו לרונאלדו אחרי ש"המיוחד" עזב את ריאל מדריד וטען ש-CR7 כבר לא מקשיב להוראות טקטיות כי הוא מרגיש שאין לו יותר מה ללמוד. כעת הוא מרגיע את המתיחות בין השניים ואמר ש"הוא משחק בריאל, אני בצ'לסי, אנחנו לא נוטים להיפגש ברחוב, אין בינינו יחסים, אבל יש זיכרונות. אני זוכר את התקופות הטובות ואת התקופות הרעות. אני זוכר ילד, שהוא מכונת שערים, שעזר לי להיות אלוף ולזכות בתארים. כנראה שגם אני עזרתי לו, כולנו עזרנו אחד לשני, לזכות באליפות עם 100 נקודות מול ברצלונה אחת הטובות בכל הזמנים".

רונאלדו עצמו נפצע אתמול בברך במהלך משחק ההפסד של נבחרת פורטוגל מול צרפת (2:1), אבל הרגיע את האוהדים: "הייתה לי פתיחת עונה נהדרת, אני טוב מאי פעם, אבל אני לא הולך לשקוט על השמרים. זאת עונה ארוכה, יש עוד הרבה תארים להיאבק עליהם".

ומה לגבי כדור הזהב? האם שוב יזכה בתואר שחקן השנה? "המטרה שלי היא להיות בין שלושת האחרונים", אמר כריסטיאנו, "זה לא מדאיג אותי, כדור הזהב לא מדיר שינה מעיניי, יש עוד זמן לקפטנים ולמאמנים עד ההצבעה. אני לא צבוע, הייתי רוצה לזכות, אבל אני לא זה שמחליט".

כריסטיאנו הוסיף ש"הסוג להצלחה זה הקרבה ועבודה קשה. תמיד אני רוצה ללמוד עוד. אני בשלב מצוין בקריירה שלי, והמפתח הוא להישאר מפוקס ולנסות להשתפר. אני אוהב אתגרים".

כזכור, סוכנו של רונאלדו, ז'ורז'ה מנדס, אמר שכריסטיאנו שווה מיליארד יורו: "אני כבר לא מקבל שיחות מאף אחד על רונאלדו, אין להם מה לשאול. המחיר שלו הוא זה שקבוע בסעיף השחרור שלו - מיליארד יורו. הוא רק משתפר, וימשיך ככה עד גיל 40. לכריסטיאנו אין גבולות. חוץ מזה שהוא הכדורגלן הכי טוב בהיסטוריה, הוא גם האתלט הטוב בהיסטוריה. לא יהיה שחקן כמוהו ב-500 השנים הקרובות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully