וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב ניצחה את לימוז' 76:92

הצהובים התקשו לאורך לא מעט שלבים של המשחק, אבל ניצלו את החולשה של היריבה כדי לפתוח את עונת היורוליג עם ניצחון. פתיחת טובה לאלופת אירופה, שבשבוע הבא תתארח אצל צסק"א מוסקבה

עריכה: ניב פוקס

מכבי תל אביב פתחה הערב (חמישי) את עונת 2014-15 ביורוליג עם ניצחון 76:92 על לימוז' הצרפתית. אלופת אירופה החלה את הדרך להגנה על התואר עם ניצחון במחזור הפתיחה של בית ב' והיא יכולה להיות מעודדת לקראת השבוע הבא, אז היא תתארח אצל צסק"א מוסקבה היומרנית.

הצהובים לא היטיבו לשחק, אבל פגשו יריבה חלשה וגם אירחו את ההתמודדות, כך שהניצחון שלהם לא הוטל בספק כמעט בשום שלב של המשחק. דווין סמית' נראה טוב בשני צידי המגרש וסיים עם דאבל-דאבל, ג'רמי פארגו הראה ניצוצות בהתקפה, מרקיז היינס לקח אחריות ברבע השלישי וסופוקליס שחורציאניטיס חזר והיה כמעט בלתי ניתן לעצירה ב-11 הדקות בהן שיחק. בסך הכול מכבי הייתה גדולה בכמה מידות על אלופת צרפת שחזרה ליורוליג אחרי 16 שנה, אבל המבחנים הבאים יהיו יותר קשים.

גיא גודס מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
פתח עם ניצחון. גודס/ברני ארדוב

רבע 1

המשחק נפתח בצורה מאוזנת, כשאצל הצהובים דווין סמית' נוטל את הרסן, מגלה אגרסיביות בהתקפה ומייצר 9 מ-11 הנקודות הראשונות של קבוצתו. בהמשך סופוקליס שחורציאניטיס קם מהספסל וזכה לתשואות, ובנוסף, פיני גרשון ספג עבירה טכנית אחרי שהשופטים לא אהבו דברים שאמר. בתום 10 דקות של כדורסל לא טוב מצד שתי הקבוצות, מכבי הוליכה 19:21.

רבע 2

במצב של 21:23 למכבי תל אביב, הצהובים חיזקו את ההגנה, רצו בהתקפה ובעזרת 0:11 עלו ליתרון דו ספרתי. ג'רמי פארגו ניהל את ההתקפות, דווין סמית' עשה עבודה טובה בשני צדי המגרש, אבל במצב של 28:40, מכבי נתקעה ולימוז' צימקה ל-40:37. בסיום המחצית 37:44 לאלופת אירופה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
דווין סמית' שחקן מכבי תל אביב מול לימוז'. ברני ארדוב
משחק טוב ויציב. דווין סמית'/ברני ארדוב

רבע 3

מכבי טיפסה ל-37:48 בתחילת המחצית השנייה, אבל הצרפתים הצליחו לקזז ולהישאר במשחק עם נקודות מחוץ לקשת. ריצת 0:11 של האורחים נעצרה רק כשגיא פניני צלף מחוץ לקשת ומיד אחריו מרקיז היינס קלע עוד שלשה. ההתעוררות נמשכה עם מהלך של שלוש נקודות של ג'רמי פארגו ועוד שלשה של הינס על הבאזר, ובסיום הרבע 55:69 למכבי.

רבע 4

מכבי שמרה על יתרון בטוח גם בתחילת הרבע הרביעי, וגם כשלימוז' קלעה שלשה, פניני השיב עם אחת משלוש כדי לקבוע 62:76. הדקות הבאות כבר הפכו לגארבג' טיים, אותו מכבי ניצלה כדי להקפיץ את הקהל. בסיום ניצחון צהוב במחזור הפתיחה של היורוליג.

מרקיז היינס שחקן מכבי תל אביב מול לימוז'. ברני ארדוב
הוביל את ההתעוררות הצהובה ברבע השלישי. היינס/ברני ארדוב

סטטיסטיקה אישית

קלעו למכבי תל אביב: ג'רמי פארגו 20 נקודות ו-9 אסיסטים, מרקיז היינס 15 ו-5 אסיסטים, דווין סמית' 13 ו-12 ריבאונדים, סופוקליס שחורציאניטיס 11, בריאן רנדל 10, גיא פניני 9, סילבן לנדסברג 8, אלכס מאריץ' 6. יוגב אוחיון וג'ייק כהן שיחקו ולא קלעו. נייט לינהרט ובן אלטיט לא שותפו.

קלעו ללימוז': אדריאן מוארמן 17 ו-12 ריבאונדים, ז'ואאו פאולו באטיסטה 15, ג'מאר סמית' 14, לאו וסטרמן 10, פאפה-פיליפ אמאגו 6, נובל בונגו-קולו 4, טרנט פלייסטד ועוסמאן קמארה 3 כ"א, ראמל קרי ופרז'וס זרבו 2 כ"א.

סופוקליס שחורציאניטיס שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
חזר לפרקט וזכה לתשואות. שחורציאניטיס ומשקפי המגן/ברני ארדוב

סטטיסטיקה קבוצתית

אחוזים ל-2: מכבי 59 (25 מ-42), לימוז' 42 (22 מ-52)

אחוזים ל-3: מכבי 47 (9 מ-19), לימוז' 27 (8 מ-29)

אחוזים מהקו: מכבי 68 (15 מ-22), לימוז' 66 (8 מ-12)

ריבאונדים: מכבי 36 (3 בהתקפה), לימוז' 45 (19 בהתקפה)

אסיסטים: מכבי 25, לימוז' 17

חטיפות: מכבי 4, לימוז' 6

איבודים: מכבי 9, לימוז' 9

חסימות: מכבי 4, לימוז' 2

ג'רמי פארגו שחקן מכבי תל אביב מול לימוז'. ברני ארדוב
מצוין בהתקפה. פארגו/ברני ארדוב
יוגב אוחיון שחקן מכבי תל אביב  ליאו וסטרמן שחקן לימוז'. ברני ארדוב
שיחק 14 דקות ולא קלע. אוחיון מול וסטרמן/ברני ארדוב
גיא פניני שחקן מכבי תל אביב מול לימוז'. ברני ארדוב
קלע שלשה חשובה מאוד ברבע השלישי. פניני/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully