וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"טוטנהאם הציעה את בייל להמבורג ב-5 מיליון ליש"ט"

מרטין יול חשף כי התרנגולים התייאשו מהוולשי והציעו אותו לקבוצה הגרמנית: ”לא היה לנו כסף להחתים אותו”

גארת' בייל שחקן ריאל מדריד. AP
הערך שלו עלה משמעותית. בייל/AP

כבר עונה שנייה ברציפות שהמבורג מתקשה מאוד להסתדר בבונדסליגה. בעונה שעברה היא ניצלה מירידה ראשונה בתולדותיה רק בזכות משחקי ההישרדות וגם העונה היא "מבלה" בתחתית. אבל הכול יכול היה להיות אחרת.

מרטין יול, שאימן את טוטנהאם בין נובמבר 2004 לאוקטובר 2007 ולאחר מכן את המבורג בין יולי 2008 ליוני 2009, חשף כי התרנגולים הציעו לקבוצה הגרמנית את לא-אחר-מאשר גארת' בייל. הסכום שהוצע: חמישה מיליון ליש"ט, זה הכול.

אוהדי המבורג. Martin Rose, GettyImages
הפספוס הגדול בתולדות המבורג?/GettyImages, Martin Rose

יול סיפר כי יו"ר טוטנהאם, דניאל לוי, הציע לו את בייל, שהיה אז כישרון מבטיח ולא יותר, לאחר שבטוטנהאם מאסו בשלב מסוים מחוסר היציבות ומהפציעות המרובות שלו. יול היה האיש שמלכתחילה רכש את בייל מסאות'המפטון תמורת שבעה מיליון ליש"ט ב-2007, כך שטוטנהאם הייתה מוכנה למכור אותו אפילו במחיר הפסד.

"הספרס ראו בבייל מגן שמאלי, אבל הוא כנראה לא היה המגן השמאלי הכי טוב בעולם. הוא היה יצירתי יותר, הייתה לו מהירות מדהימה והוא התאים הרבה יותר לחלק הקדמי. זה מה שהארי רדנאפ עשה איתו בהמשך. ראיתי את הפוטנציאל שבו מהרגע הראשון, אבל אחרים לא וזה הוביל את הספרס להציע אותו להמבורג. אבל המחיר היה יקר מדי עבורנו ולא יכולנו להרשות לעצמנו להוציא חמישה מיליון ליש"ט", אמר יול.

המשך הסיפור ידוע. בייל הפך לסופרסטאר בטוטנהאם ולאחד השחקנים הטובים בעולם ובסופו של דבר, במקום חמישה מיליון ליש"ט, נמכר ב-85.3 מיליון לריאל מדריד לפני קצת יותר משנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully