וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: קנזס סיטי ביתרון 0:1 ב-ALCS

11.10.2014 / 7:51

הרויאלס שוב ניצחו באקסטרה אינינגים בזכות הומראנים, כאשר גורדון ומוסטקאס העיפו את הכדור מעבר לגדר וקבעו 6:8 בחוץ על בולטימור אחרי עשרה

מייק מוסטקאס קנזס סיטי רויאלס. AP
אי אפשר לעצור אותם. מוסטקאס חוגג/AP

בולטימור - קנזס סיטי 8:6 (ב-10 אינינגים. 0:1 לרויאלס בסדרה)

אי אפשר להתמודד עם הרויאלס בפוסטסיזן הזה באקסטרה אינינגים, או בכלל. הקבוצה הרותחת מקנזס סיטי כבר עם חמישה ניצחונות רצופים מאז שהפלייאוף יצא לדרך ובמשחק הזה היא הפכה לקבוצה הראשונה בתולדות הליגה שרושמת ארבעה הומראנים באקסטרה אינינגים באותו פלייאוף. ואנחנו רק אחרי משחק אחד ב-ALCS. מדהים.

אלסידס אסקובר העלה את הרויאלס ליתרון באינינג השלישי עם הומראן ואלכס גורדון רשם בפעם השנייה ברציפות דאבל מנקה בסיסים, שקבע 0:4. בתחתית האינינג, אדם ג'ונס צימק עם סינגל, אבל באינינג החמישי חבטת הקרבה של בילי באטלר העלתה ל-1:5.

האוריולס יצאו לקרב ובתחתית האינינג החמישי, דאבל של נלסון קרוז וסינגל של ריאן פלהרטי הכניסו שלוש ריצות, לפני שסינגל נוסף, הפעם של אלחנדרו דה אזה, השווה. הרויאלס היו עם בסיסים מלאים באינינג התשיעי אחרי שלוש הולכות רצופות של זאק בריטון, אבל לא השיגו כלום ומנגד, וייד דייויס נזקק ל-11 הגשות בלבד כדי להכיש את הצד ולשלוח את המשחק להארכה.

שם, שתי הנפות מחבט, אחת של אלכס גורדון והשנייה של מייק מוסטקאס, הכניסו שלוש ריצות באינינג העשירי לקבוצה שחבטה להכי פחות הומראנים העונה, מול זו שחבטה להכי הרבה. גמור? עוד לא. גרג הולנד הסתבך ודלמון יאנג הכניס ריצה מצמקת עם סינגל על שני אאוטים. אבל עם שחקנים על הבסיס הראשון והשני, ניק מרקאקיס לא הצליח לייצר מהפך והרויאלס ניצחו.

ג'יימס שילדס שוב היה בינוני במקרה הטוב עם חמישה ושלושה בלבד. גם כריס טילמן התקשה להרשים ונמשה אחרי ארבעה ושליש כשהוא חוטף חמש ריצות. המשחק השני: הלילה ב-23:07.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully