וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זידאן יושעה מאימון ריאל מדריד ב' לשלושה חודשים?

הצרפתי, שנחשב ליד ימינו של אנצ'לוטי, לא מחזיק בתעודת אימון וצפוי להיות מושעה. מאמן ראיו: "הוא לא קולגה בעיני"

שחקן העבר זינדין זידאן. Martin Rose, GettyImages
צרות על המגרש, צרות מחוץ למגרש. זידאן/GettyImages, Martin Rose

זינדין זידאן עומד לספוג עונש הרחקה לשלושה חודשים? על פי דיווחים בספרד, התאחדות הכדורגל המקומית צפויה להשעות את כוכב העבר הצרפתי לאחר שהוא הורשע בכך שאימן את קבוצת המילואים של ריאל מדריד, ריאל מדריד קאסטייה, ללא האישורים הנדרשים. ההתאחדות ככל הנראה כבר הודיעה לריאל על העונש הצפוי ולאלופת אירופה יש עשרה ימים לערער. למעשה, ההתאחדות הציעה לריאל את ההשעיה לשלושה חודשים ובתמורה, הפרשה תחוסל.

זידאן יוכל לשמור על תפקידו כמאמן קאסטייה עד אשר העונש יהפוך לרשמי וגם אז, בהנחה שיערער, ייקח זמן עד שההשעיה אכן תצא אל הפועל אם תישאר על כנה. בכדורגל הספרדי צצו בתקופה האחרונה שלל תלונות נגד העובדה שזידאן מחזיק בתפקידו כמאמן קבוצת המילואים ללא שהשלים את הכשרתו המקצועית, כאשר לאחרונה אמר פאקו חמס, מאמנה של ראיו וייקאנו: "עם כל הכבוד לזידאן, אני לא רואה בו קולגה, כי אין לו את הרישיון לאמן. כשהוא יקבל אחד כזה, אז אראה בו קולגה". הדברים הללו גררו מתקפת נגד מצד אנשי ריאל מדריד ובראשם, מאמן הקבוצה הבכירה, קרלו אנצ'לוטי.

זידאן נחשב בעיני רבים ליורשו של אנצ'לוטי בתפקיד, אולם לא רק מחוץ למגרש הוא חווה קשיים אלא גם עליו. קאסטייה, שבעונה שעברה ירדה מהליגה השנייה בספרד לשלישית, מדורגת רק במקום ה-18 מתוך 20 ומתחת לקו האדום בתום שבעה מחזורים. היא צברה רק ניצחון אחד וחמישה הפסדים בפתיחת העונה, עד שניצחה 0:1 במחזור האחרון את ברקלאדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully