וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד בלו לא פוסל אפשרות להגיע להפועל ירושלים

9.10.2014 / 19:41

פרטים חדשים עולים מהפגישה שנערכה בין הפורוורד לאלון. ההצעה של ירושלים לשנה, הפיתוי: אפשרות להשתלב בנדל”ן

דייויד בלו שחקן מכבי תל אביב. מגד גוזני
בקרוב יחליף את צבע המדים? דייויד בלו/מגד גוזני

יממה לאחר חשיפת וואלה! ספורט על הפגישה שנערכה בין דייויד בלו לבין הבעלים של הפועל ירושלים, אורי אלון, עולים פרטים חדשים. מתברר כי בלו הגיע אתמול (רביעי) בשעות הצהריים למשרדיו של אלון בניו יורק, שם הם שוחחו במשך כשעה. במהלך הפגישה עלתה האפשרות שבלו ישחק העונה בהפועל ירושלים בעונה הקרובה. עוד נודע כי בלו, ששב בינתיים לביתו בלוס אנג'לס, לא פוסל את האפשרות שאלון הניח לפתחו.

כידוע, בלו תלה את המדים, אך לא הצהיר רשמית על פרישה. החיזורים הנמרצים מצידה של מכבי תל אביב והפגישות שערך עם ראשיה בניו יורק לא גרמו לו עד כה למהר ולשוב אל המגרש, אך לא מן הנמנע שהפיתיון העסקי השמן שמזמנת התקשרות עם הפועל ירושלים ובעליה יהווה תמריץ גדול וישבור את מחסום ההיסוס של השחקן לכדי השלמת עסקה שכן מדובר בהזדמנות מיזמית-פיננסית מפתה בעבור בלו בתום העונה, אם אמנם הוא יבחר להצטרף לסגל של מחזיקת גביע ווינר.

חשיפת וואלה! ספורט: דייויד בלו נפגש עם בעלי הפועל ירושלים

אורי אלון הבעלים של הפועל ירושלים. ברני ארדוב
המהלך המבריק של השנה? אורי אלון/ברני ארדוב

יודגש כי אורי אלון מעורה היטב בתחום הנדל"ן, תחום שבלו למד בשנים האחרונות במטרה לעסוק בו לאחר הפרישה. אלון, המחזיק בחברת נדל"ן מצליחה, הוא גם המייסד והבעלים של הסטרט-אפ הניו-יורקי 'אורבן קומפס' (Urban Compass). לאחרונה הוא גייס 360 מיליון דולר והוא נחשב למקושר היטב בתחום הנדל"ן. החברה של אלון מתאימה מאוד לשאיפה של בלו להתקדם בעולם הנדל"ן, כך שכריכתם של שני התחומים יחדיו עשויה לגרום לו לשקול את הצטרפותו העונה להפועל ירושלים.

בלו עצמו סירב להתייחס לדברים, וכך גם הבעלים של הפועל ירושלים, אורי אלון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully