וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש שחלוץ ראיו וייקאנו נדבק בחיידק האבולה

לאס בנגורה, ששהה עם נבחרת גינאה, חזר למדריד בעקבות חשש כי נדבק. גם שחקן סלטה ויגו שמשחק בגאבון נגוע?

לאס בנגורה שחקן ראיו וייקאנו. GettyImages
ייכנס לבידוד? לאס בנגורה/GettyImages

חלוצה של ראיו וייקאנו, לאס בנגורה, ששהה בימים האחרונים עם נבחרת גינאה, חזר לספרד בעקבות חשש כי הוא נדבק בחיידק האבולה. גינאה תתמודד במסגרת מוקדמות גביע אפריקה לאומות נגד גאנה במרוקו, אבל בינתיים החדשות שמסעירות את הקמפיין שלה קשורות לשחקן שהוצא מהסגל אחרי שהוא בא במגע עם אנשי הצוות של הנבחרת.

בנגורה חזר למדריד, שם אובחנה השבוע לראשונה באירופה אחות כנגועה במחלה. נכון לעכשיו יש בספרד שבעה אנשים שנמצאים בהסגר ו-84 אנשים נוספים שנמצאים תחת השגחה רפואית.

ב-ESPN צוטט השחקן כאומר לתקשורת המקומית: "שהיתי במרוקו יחד עם החברים שלי. לא דיברנו על האבולה, אלא רק על כדורגל והמשחק נגד גאנה. לא הייתי מודאג לגבי האנשים שמגיעים מגינאה, פשוט הייתי שם עם הנבחרת. אם יש לך חום או כל דבר אחר, אתה לא מגיע לנבחרת הלאומית, אבל חזרתי מכיוון שלא רציתי שיהיו לי בעיות עם ראיו וכדי שחבריי לנבחרת יבטחו בי".

עוד ציין בנגורה את החשש האמיתי שלו: "אני לא יודע אם אנשים בגינאה יבינו למה עזבתי את הנבחרת כדי לחזור למועדון שלי. אני מעט מודאג לגבי המשפחה שלי בגינאה מכיוון שקרוב לוודאי שיתקפו אותי על כך. אני חייב לדבר איתם כדי לראות מה קורה".

אגב, על פי הדיווחים גאבון דחתה בקשה של סלטה ויגו לשחרר את הקשר שלה לוי מאדינדה מאותה סיבה. נשיאה של סלטה ויגו, קרלוס מוריניו, אמר בנושא: "המועדון יצר קשר עם ההתאחדות כדי לדון באפשרות להחזיר את לוי לויגו, אבל הם אמרו לנו שזה בלתי אפשרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully