וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכנו של כריסטיאנו רונאלדו: "הוא יפרוש בריאל מדריד"

ז'ורז'ה מנדס שלל את אופציית יונייטד, או כל אופציה אחרת: "הוא מאושר במדריד ורוצה להישאר לנצח, הוא ישתפר עד גיל 40"

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. GettyImages
לא הולך לשום מקום. רונאלדו/GettyImages

בשנים האחרונות צצו לא מעט שמועות בנוגע לעתידו של כריסטיאנו רונאלדו. הכוכב הפורטוגלי אף יצר חלק מהן, כשהביע רצון לשוב ביום מן הימים לפרמיירליג ולקבוצתו לשעבר, מנצ'סטר יונייטד, אולם הבוקר (חמישי) סיפר סוכנו שהוא לא הולך לשום מקום. להיפך: על פי חורחה מנדס, רונאלדו הולך לסיים את הקריירה בריאל מדריד.

"כריסטיאנו שמח מאוד בריאל מדריד, והוא תמיד היה שמח שם", אמר מנדס לתחנת רדיו ספרדית. "הוא ישבור את כל השיאים ויפרוש שם. עדיין יש לו רגשות מיוחדים כלפי יונייטד, כי הוא בילה בה שש שנים, אבל כרגע יש לו רגשות רק כלפי ריאל מדריד והוא רוצה להישאר כאן לנצח. הוא מאושר. אני אפילו לא מקבל הצעות עליו, כי אנשים יודעים שבלתי אפשרי להוציא את רונאלדו מריאל מדריד, כך שאפילו לא משתלם להם לשאול".

מנדס הפורטוגלי, שנחשב על פי רוב לסוכן הכדורגל החשוב בעולם, התייחס לכושר בו מצוי הלקוח הגדול ביותר שלו, ואמר: "מעולם לא יהיה עוד מישהו כמוהו. הוא משתפר בכל יום וימשיך להשתפר עד גיל 40. החלום של כריסטיאנו הוא לזכות בתואר אלופות נוסף. החלומות שלו תמיד היו מיידיים, יש לו דחף בלתי רגיל והוא תמיד מפתיע. אי אפשר למצוא מישהו דומה לו בכל עולם הספורט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully