וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלום של מסי הוא הסיוט הגדול של אוהדי ריאל מדריד

הסיכוי שמסי יהפוך לגדול כובשי הליגה דווקא בקלאסיקו הוא גדול, ויעמיד את אוהדי הבלאנקוס בדילמה. קוקה: "רונאלדו הוא אתלט, אבל מסי הוא אלוהים"

ליאונל מסי שחקן ברצלונה מול כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. AP
תמונה כזת אף אוהד ריאל לא ירצה לראות בקלאסיקו הקרוב/AP

שלושה שערים, זה כל מה שחסר לליאונל מסי לחלוף על פני תלמו זארה, מלך שערי הליגה הספרדית בכל הזמנים, שנעצר על 251. שני המשחקים הבאים של מסי יהיו נגד אייבאר וריאל מדריד, ויש סיכוי שהפרעוש יעשה היסטוריה דווקא במגרשה של היריבה הגדולה, באצטדיון סנטיאגו ברנבאו.

חאבייר טבאס, נשיא הליגה הספרדית, הציע שאם יישבר השיא במהלך הקלאסיקו, יעשו מחווה למסי. "למה אי אפשר לעשות מחווה למסי בברנבאו?", תהה טבאס, "יש לי כמה רעיונות, והמחווה צריכה להיות כזאת שיזכרו לנצח, היא צריכה לשקף את הרגע ההיסטורי. למסי יש עד כה 249 שערים בלה-ליגה, והוא עקף את הוגו סאנצ'ס שירד למקום השלישי עם 234 שערים.

בספרד מדווחים שאם מסי ישבור את השיא במהלך הקלאסיקו, טבאס שוקל לעצור את המשחק לכמה דקות לצורך המחווה לכוכב הארגנטינאי. אם אכן כך יקרה, זה יהיה רגע של מבחן לאוהדי ריאל מדריד, שאמורים לכבד את הסמל הגדול של יריבתם השנואה, ועוד רגע אחרי שהבקיע נגד קבוצתם. ב-2005 אוהדי הבלאנקוס התעלו וכיבדו את רונאלדיניו במחיאות כפיים אחרי שניצח לבדו את ריאל, כך שההיסטוריה מוכיחה שבברנבאו יודעים לכבד את היריב. שלושער של מסי מול אייבאר, או בצורת כיבושים בשני המשחקים הבאים יחסכו לאוהדי ריאל את הדילמות.

שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו לפני שחקן ברצלונה ליאונל מסי. Paul White, AP
"באצטדיון אחר, אוהדים אחרים היו בקלות מעריכים את ההישג שלו"/AP, Paul White

כשצ'אבי נשאל על האפשרות שהקהל בברנבאו ייאלץ לחזות במחווה למסי, הוא צחק וענה: "זאת רק השערה, כי הוא יכול בקלות לכבוש שלושער נגד אייבאר, אבל זה באמת יקרה בקלאסיקו, באצטדיון אחר, אוהדים אחרים היו בקלות מעריכים את ההישג שלו".

ובינתיים, קשרה של האלופה אתלטיקו מדריד, קוקה הנהדר, התראיין וסיפר על ההבדלים שהוא רואה בין מסי לכריסטיאנו רונאלדו: "רונאלדו הוא אתלט, אבל מסי הוא אלוהים. שניהם שחקנים אדירים. אני רואה אותם על המגרש וזה ספקטקולרי, כך שקשה לבחור מי טוב יותר. אתה תמיד רוצה אותם לצדך. אבל אפילו שכריסטיאנו כזה טוב, אני בוחר במסי".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully