וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: סנט לואיס וסן פרנסיסקו עלו ל-NLDS

8.10.2014 / 8:37

הומראן של אדאמס על קרשאו קבע 2:3 לקרדינלס על הדודג'רס, הג'איינטס השיגו 2:3 על וושינגטון וכמו ב-4 העונות האחרונות, אחת משתי הקבוצות תהיה בוורלד סירייס. ג'וש בקט פורש

מאט אדאמס סנט לואיס קרדינלס. Ben Margot, AP
בומבה מנצחת. אדאמס/AP, Ben Margot

סנט לואיס - לוס אנג'לס דודג'רס 2:3 (הקרדינלס השלימו 1:3 בסדרה ועלו ל-NLDS)

קלייטון קרשאו כל כך רצה לתקן את הרושם שהשאיר בשתי הופעות הפלייאוף האחרונות שלו מול הקרדינלס והיה קרוב לעשות זאת, אבל אחרי שישה אינינגים ותשעה סטרייקאאוטים, טעות ענקית אחת שלו סידרה למאט אדאמס בומבה של שלוש ריצות, היישר ליציע וקבעה את המהפך שסנט לואיס חיכתה לו. באינינג השישי הדודג'רס עלו ליתרון 0:2 על שלבי מילר, שגם הוא היה לא רע בכלל בחמישה אינינגים ושני שליש ששיחק, אבל לסנט לואיס יש טונות של אופי וטרבור רוזנטל הצליח לשמור על היתרון והמארחים סגרו עניין גם אחרי שיאסייל פויג, שסופסוך, עלה לרוץ והגיע לבסיס השני. לוס אנג'לס, עם המיליונים והמגישים והכול שוב הולכת הביתה, הקרדינלס הפנטסטיים עם עדיין יכולים להגיע לוורלד סירייס שני ברציפות ושלישי בארבע שנים.

בסיום המשחק הודיע ג'וש בקט על פרישה מבייסבול. המגיש בן ה-34 של הדודג'רס, שזרק לנו היטר במאי, סבל מפציעות רבות לאורך הקריירה, ואלה של השנה הכריעו אותו. הוא זכה פעמיים בוורלד סירייס, עם פלורידה מארלינס ב-2003 ועם בוסטון ב-2007.

שחקני סן פרנסיסקו ג'איינטס חוגגים. Ben Margot, AP
הג'איינטס שוב חוגגים/AP, Ben Margot

סן פרנסיסקו - וושינגטון 2:3 (הג'איינטס השלימו 1:3 בסדרה ועלו ל-NLDS)

הענקים, שכל העונה רדפו ללא הצלחה אחרי הדודג'רס, ממשיכים הלאה, וינסו להשיג וורלד סירייס שלישי שלהם בחמש שנים (ושלישי בשלוש הופעות הפלייאוף האחרונות). וושינגטון הגיעה למשחק השני שלה במפרץ בניסיון להחזיר את הסדרה למשחק מכריע אצלה בבית, אבל כבר באינינג השני הג'איינטס עלו ל-0:2. ברייס הארפר, שהיה הרבה יותר טוב בפלייאוף הזה מאשר בפלייאוף הראשון שלו, צימק בדאבל באינינג החמישי והשווה בשביעי, אלא שממש כמו בשתי האליפויות האחרונות שלהם, הענקים נהנים משחקנים שפורצים קדימה וגם מלא מעט מזל של אלופים. הגשה פרועה של ארון בארט הכניסה את ג'ו פאניק הביתה בתחתית האינינג ושברה שוויון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully