וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קסיאס: "נשארתי מבודד בריאל בגלל מוריניו ופרס"

השוער העניק ראיון חושפני: "לא התקשרתי לצ'אבי ופויול כדי להתנצל, זה שקר. חשבתי לעזוב את הליגה הספרדית. מוריניו הוא אחד המאמנים הכי טובים שהיו לי, אבל כשמשהו מפריע, חייבים להיאבק בו. אולי הייתי צריך לענות לו כשהוא האשים אותי"

שוער נבחרת ספרד איקר קסיאס בחימום. Ian Walton, GettyImages
יש לו המון מה להגיד. קסיאס/GettyImages, Ian Walton

איקר קסיאס סוף כל סוף החליט לדבר. שוער ריאל מדריד ונבחרת ספרד, שהיה במרכזן של שלל סערות בשנים האחרונות, העניק ראיון נרחב לרשת קנאל פלוס הספרדית וענה לשאלות בכל הנושאים הבוערים שנוגעים לקריירה שלו ולאלופת אירופה: "עברתי תקופה לא טובה", הודה איקר, "בעיקר כי פציעה כמו שעברתי משנה לך את החיים. אבל מכל תקופה קשה אתה יוצא עם דברים חיוביים".

השוער נשאל על השמועות לפיהן הוא התקשר לצ'אבי ופויול, שחקני ברצלונה, על מנת להתנצל על התנהגות שחקני ריאל מדריד לאחר ארבעת משחקי הקלאסיקו בתוך 17 ימים באפריל-מאי2011 והסופרקופה הספרדית באוגוסט של אותה שנה: "נוצרת איזושהי היסטוריה שאנשים מספרים והיא פשוט שקר. התקשרתי לצ'אבי ולפויול וסילקנו באופן הדדי את כל הכעסים שהיו בינינו. מה שקרה באותן משחקים היה מצער מאוד, אבל באותם רגעים בהם המשחקים האלה התקיימו, כל אחד התרכז בקבוצה שלו. היה הרבה מתח לפני כל מפגש כזה, אבל כולנו איבדנו שליטה במשחק ההוא בו הם ניצחו אותנו 3:2. הגענו למצב מאוד מתוח, אנחנו הגנו על המאמן שלנו. דיברתי עם צ'אבי ופויול וכל אחד אמר את כל מה שהוא מרגיש. הם דיברו על זה שהם חוטפים בעיטות מאיתנו, אנחנו על זה שהם מתלוננים לשופט. איקר קסיאס לא מבקש סליחה מצ'אבי. התקשרתי אליו כדי להגיד שצריך לטפל במצב. אנשים אומרים שהתקפלתי, אבל זה לא מה שקרה. היה מתח ובנבחרת פתרנו חלק מהדברים. אבל באותה עונה גם זכינו באליפות והחלו להגיע זמנים טובים יותר עבורנו".

חאמס: "די מריה ענק. אשמח לעשות היסטוריה כמוהו"

שחקני נבחרת ספרד קרלס פויול (ימין) וצ'אבי. רויטרס
מה קרה בשיחות עם פויול וצ'אבי?/רויטרס

על היחסים עם מוריניו אמר קסיאס: "צריך לשאול את מוריניו אם הוא לא רצה אותי. לי הוא לא אמר כלום בנושא. הכול כבר מאחורי. התקופה של מוריניו בריאל הייתה מאוד מוצלחת בסך הכול ותמיד אחשוב ככה. סגרנו את הפער מבארסה. החלק האחרון פשוט לא היה טוב כל כך. אני מכבד מאוד כל מאמן שלי, אבל כשיש משהו שאתה לא אוהב, אתה חייב לדבר. אתה חייב להיאבק בו. אולי הייתי צריך לענות לדברים שהוא אמר עליי בעבר. הרבה אנשים רצו שאענה, אבל החלטתי לשתוק".

איקר הודה כי הוא לא אהב את הדרך בה נשיא המועדון, פלורנטינו פרס, טיפל בבעיה שנוצרה בינו לבין מוריניו: "נשארתי מבודד, לא הייתי חלק מהקבוצה. הרבה פעמים ביקשתי לנסוע עם הקבוצה, כי אני אוהב להיות חלק ממנה. אבל הייתי פצוע ומסיבות העיתונאים היו שליליות נגדי. אדון אייטור קראנקה אמר שאני לא משחק ברמה גבוהה מספיק. נשארתי מבודד. כשראמוס ואני דיברנו עם הנשיא, זה לא היה על מוריניו אלא על נושאים של חדר ההלבשה. מוריניו היה אחד המאמנים הכי טובים שהיו לי. קשוח, עם אופי. כשהודחתי מההרכב במשחק ההוא במלאגה בדצמבר 2012, זה עשה לי טוב, זה עורר אותי. היינו במצב לא טוב בליגה, אבל כן בגביע ובליגת האלופות. אחרי המשחק הזה, חזרתי להרכב לחמישה או שישה משחקים, ניצחנו בכולם ולא ספגנו שערים ורק אז נפצעתי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מאמן צ'לסי ז'וזה מוריניו. GettyImages
יחסים מורכבים עם המיוחד. מוריניו/GettyImages

עוד הוסיף קסיאס: "בספרד, בין כל הדברים הטובים, יש גם כאלה רעים ואחד מהם זה הקנאים. לפני כמה חודשים הייתי הבעיה, האיש הרע. ככה סימנו אותי, אבל הכול הסתדר מצוין עבורי. מהאנשים ברחוב אני מקבל רק אהבה, גם מאוהדי ריאל וגם מאחרים, על כל מה שעשינו. כואב לי כשהקהל שורק לי בוז, כי אני בריאל מגיל תשע והשגתי המון דברים כאן. אבל כשאתה כל כך הרבה שנים בריאל, אתה חייב לקבל גם דברים מסוימים שקורים. חשבתי לעזוב את הליגה הספרדית. אתה לא רוצה להפריע או לייצר אווירה שלילית, רק שריאל תמשיך לנצח תמיד. אבל חשבתי לעצמי שאני חייב להמשיך להילחם על מקומי. השנתיים האחרונות חיזקו אותי ולא עשיתי אף צעד לכיוון עזיבה. הכול היה דיבורים מסביב, לא הייתה הצעה אמיתית. המטרה שלי הייתה ונשארה לסיים כאן את הקריירה".

על הסיטואציה מול אלברו ארבלואה הוא אמר: "יש בינינו הבדלים בכל הנוגע לדרך בה אנחנו רואים את הקבוצה, אבל למרות שאין בינינו את היחסים שהיו לפני שבע שנים, הכול בסדר ואין עימות. היחסים תקינים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully