וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המדינה: מכבי הוד השרון ניצחה את מכבי אשדוד

הקבוצה מהלאומית הדיחה את זו מליגת העל עם 75:76. עדי כהן סבן כיכב עם 22 נקודות, ראמל בראון קלע את סל הניצחון

שחקן מכבי אשדוד זאק רוזן. מגד גוזני
הדחה מוקדמת לאשדוד. רוזן/מגד גוזני

משחקי סיבוב א' (אחד לפני שמינית הגמר) בגביע המדינה נמשכו הערב (שני) עם סוג של הפתעה, כאשר מכבי הוד השרון מהליגה הלאומית גברה בביתה 75:76 על מכבי אשדוד, שירדה לליגת המשנה, אך לבסוף נותרה בליגת העל.

הפתיחה של הוד השרון הייתה מצוינת והיא רצה ל-8:20 אחרי חמש דקות. אשדוד לא ויתרה והרבע הראשון נגמר ב-23:28. המארחים המשיכו לשחק היטב ועם רבע שני הרבה יותר הגנתי, שהסתיים ב-11:16, הם ירדו להפסקה בפלוס עשר נקודות.

בתחילת המחצית השנייה ההפרש של הוד השרון צמח וכבר הגיע ל-16 נקודות, 41:57, אלא שמשם האורחים פצחו בקאמבק מצוין. שתי קליעות עונשין של דריוס רייס השוו ל-72:72, שלוש דקות לסיום. רייס השלים מהפך עם קליעה אחת מתוך שתיים מהקו, איתי קרביוב החזיר את היתרון להוד השרון, טרל האריס קלע פעמיים מהקו כדי להמשיך את הנדנדה וראמל בראון קלע את סל הניצחון להוד השרון 20 שניות לסיום, כאשר האריס מחטיא זריקת ניצחון אפשרית, עם שלוש שניות על הבאזר.

עדי כהן סבן הוביל את הוד השרון עם 22 נקודות ו-8 אסיסטים, ג'רמי אלן הוסיף 16, קרביוב 13 ובראון סיים עם 12 ו-18 ריבאונדים. האריס קלע 16 לאשדוד, אדווין אובילס ואייבן אסקה הוסיפו 15 כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully