וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלאטן: "אני צריך לשחק פי 10 טוב מאחרים כדי להתקבל"

הכוכב התראיין לכבוד יום הולדתו וסיפר על העוני, ההקרבה של אביו והפה הגדול: "עשו עליי טראש טוק? הם אוכלים את הכובע"

זלאטן איברהימוביץ', פריס סן ז'רמן. AP
יש לו הרבה מה להגיד. זלאטן/AP

בסוף השבוע חגג זלאטן איברהימוביץ' יום הולדת 33 והעניק ראיון ל"גארדיאן" הבריטי, גם לכבוד החגיגה וגם לכבוד סרט תיעודי על חייו, שיוקרן בקרוב בשבדיה.

"אף אחד לא האמין שהפרחח הזה יעשה את הדרך לאן שאני נמצא עכשיו, אף אחד לא האמין שאני יכול לעשות את זה. כולם עשו טראש טוק, חשבו שאעלם כי יש לי פה גדול. חשבו שהבחור הזה משוגע. שזה לא יקרה. אבל היו לי חלומות לגבי איפה אגמור ועכשיו אני כאן", אמר זלאטן. "בואו נלך ל-15 שנים האחרונות. כל מה שרציתי, התגשם. עשו עליי טראש טוק? עכשיו הם אוכלים את הכובע, זה הפרס האמיתי שלי".

זלאטן זכה באליפויות בהולנד, איטליה, ספרד וצרפת, אבל את ליגת האלופות טרם השיג. "כן, כן, זה הרעב שלי. אם אני אתחיל להירגע ואאבד את זה, עדיף שאפסיק לשחק כדורגל. אני עדיין מרגיש שאני צריך לשחק פי עשרה טוב יותר משחקנים אחרים, רק כדי להתקבל ולשפר את עצמי".

השבדי גם דחה את האפשרות לשחק בפרמיירליג: "היא אחת הטובות בעולם ויש לה סיקור תקשורתי כמו שאין לאף ליגה אחרת, אבל אני לא רוצה להגיע לשם. טוב לי בפריס. שיחקתי במספיק ליגות. אני אוהב את ויין רוני, הוא משחק עם הרבה רעב, אבל זה השחקן היחיד שאני מכיר מנבחרת אנגליה".

על המבחנים הכושלים שלו בארסנל, כאשר היה שחקן צעיר במאלמו אמר זלאטן: "היום ונגר טוען שהכול היה אי הבנה, אבל לא אהבתי את זה שדרשו ממני להוכיח את עצמי. ידעתי שאני מספיק טוב. אני זוכר שהייתי במשרד שלו ואפשר היה לזהות בקלות שהוא הבוס בסביבה. אבל לא באמת הייתי קרוב לחתום שם. יום אחר כך כבר עברתי לאייאקס".

ארסן ונגר מאמן ארסנל. GettyImages
לא רצה את זלאטן? ונגר/GettyImages

טולוז שיגרה לכוכב פ.ס.ז' ברכה משעשעת. "זהו יום הולדתך, 33, בגיל של ישו בנך ועכשיו כל האימהות והאחיות רוצות לראות את איברהימוביץ' הפנומנלי, זלאטן, תאחד את המשפחה סביב הכדורגל. יום הולדת שמח, תודה על הכול". זלאטן חייך למשמע הברכה, ונזכר בראיון שבו אמר למראיין: "אלוהים? אתה מדבר איתו עכשיו".

בטלוויזיה השבדית עשו סרט תעודה על חייו של איברהימוביץ', והוא צפוי להיות מוקרן בתקופה הקרובה. בסרט מסופר איך הפך זלאטן מגנב אופניים לכוכב ענק. "זה היה מאוד אמוציונלי, וזה לקח שישה חודשים", סיפר הכוכב השבדי על הסרט, "אני רגיל שיש מצלמה מולי, אבל לא כזאת שעוקבת אחריי. עשיתי את זה כי רציתי להראות לכולם כמה חיי שונים כשמביטים פנימה ומה הדרך שעשיתי".

בסרט מסופר בין השאר על כך שאביו של זלאטן, ספיק, קנה עבורו מיטה באיקאה כשהוא היה ילד, אך לא היה לו כסף למשלוח. "סחבנו את המיטה ביחד, זה פנטסטי מה שעשינו. הייתי גם עם אימא שלי, אבל רוב הזמן חייתי עם אבא שלי. פעם אחת הוא השקיע את כל המשכורת שלו כדי שאלך למחנה אימונים, ולא נשאר לו כסף לשכירות".

"אם אתה שונה או שיש לך אפשרויות מצומצמות, עדיין אפשר להצליח. אני ההוכחה החיה לזה", הוסיף זלאטן. "לא היו לי חיים של 'וואו', לא הייתי בן אדם 'וואו', אז המסר שלי לכל מי שמרגיש שונה או לא מקובל, זה שאם אתה מאמין בעצמך, אפשר להצליח. הכול תלוי בך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully