וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: 0:5 לריאל מדריד על בילבאו, שלושער ושיא לרונאלדו

ניצחון שישי רצוף בכל המסגרות לבלאנקוס, שעלו למקום הרביעי. הפורטוגלי השתווה לדי סטפנו וסארה עם השלושער ה-22 בקריירה. שני בישולים לבייל, צמד לבנזמה

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. רויטרס
השתווה לדי סטפנו וסארה. רונאלדו/רויטרס

מי יעצור את ריאל מדריד? אחרי פתיחת עונה צולעת, אלופת אירופה השיגה הערב (ראשון) ניצחון ליגה רביעי רצוף ושישי בכל המסגרות עם 0:5 קליל בברנבאו על אתלטיק בילבאו המפורקת במשחק שבו שוב כריסטיאנו רונאלדו היה האיש בכותרות. הפורטוגלי הלוהט כבש שלושער 22 בקריירה והשתווה לשתי אגדות כמו אלפרדו די סטפנו ותלמו סארה, בדרך לשיא כל הזמנים. רונאלדו נהנה משני בישולים של גארת' בייל, כשגם קארים בנזמה מתכבד בצמד משלו כדי להשלים את החגיגה המדרידאית.

אלופת אירופה נמצאת בכושר מדהים ועלתה למקום הרביעי עם הניצחון הזה, מרחק של ארבע נקודות מברצלונה המוליכה. כמו בעונות קודמות, הבלאנקוס פותחים עונה לא טוב אבל נכנסים לכושר ככל שהעונה מתקדמת. ריאל תצא ללבנטה במחזור הבא ואז תחזור לארח את ברצלונה לקלאסיקו הראשון של העונה. מישהו מוכן להמר נגד רונאלדו וריאל? במשחקים נוספים: סביליה המשיכה את כושרה המצוין עם 1:4 על לה קורוניה, ויאריאל ניצחה 1:3 בחוץ את סלטה ויגו. אספניול - ריאל סוסיאדד 0:2.

קארים בנזמה שחקן ריאל מדריד. GettyImages
חזר להרכב עם צמד מרשים. בנזמה חוגג/GettyImages

מהלך המשחק

דקה 3: גול! ריאל לא בזבזה זמן ועלתה ליתרון מוקדם. גארת' בייל הרים כדור מצד ימין, רונאלדו נותר בלתי מכוסה ונגח פנימה כדי להמשיך את קצב הכיבוש המטורף שלו.

דקה 7: כמעט השני של רונאלדו. הכוכב הפורטוגלי תעתע במגני בילבאו, חדר לרחבה ושלח פצצה שנהדפה בקושי רב על ידי איראיסוס.

דקה 41: גול! בנזמה מוריד לחץ לפני המחצית. טוני קרוס הרים כדור קרן מצד ימין והחלוץ הצרפתי נגח בעוצמה פנימה. איראיסוס רק נגע אבל לא הצליח למנוע עוד ספיגה. 0:2 לריאל.

דקה 55: גול! חשבתם שרונאלדו יסתפק בשער אחד? ממש לא. הצמד בייל את רונאלדו חבר שוב לשער השלישי כאשר הוולשי קיבל כדור בצד ימין ומצא את הפורטוגלי חופשי ומאושר ומקרוב גלגל לרשת. 0:3 לריאל, 12 שערי ליגה לרונאלדו.

* רונאלדו הבקיע 43 שערים ב-34 המשחקים האחרונים שלו בלה ליגה.

* הוא השחקן הראשון בהיסטוריה של ריאל מדריד שכבש 12 שערים כבר אחרי שבעה מחזורי ליגה.

דקה 69: גול! ההצגה של ריאל נמשכה עם השער השני של בנזמה, שקיבל כדור במתפרצת מכריסטיאנו רונאלדו ומול האין הגנה של בילבאו בעט לרשת מקרוב. 0:4 לריאל.

* רק ל-7 מתוך 97 הקבוצות בחמש הליגות הבכירות באירופה יש ממוצע שערים גבוה יותר מאשר לכריסטיאנו רונאלדו העונה (2.0 שערים למשחק).

דקה 89: גול! רונאלדו משלים עוד שלושער! הגנת בילבאו לא הסתדרה עם כדור שהוגבה לרחבה, פפה הסיט לרונאלדו שלא ידע הרבה על השער הזה אבל דחף את הכדור בגופו פנימה. 0:5 לריאל מדריד.

* והנה עוד מספר מדהים: רונאלדו כבש את השלושער ה-22 בקריירה שלו והשתווה לאגדות כמו אלפרדו די סטפנו ותלמו סארה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
קארים בנזמה שחקן ריאל מדריד מול אתלטיק בילבאו. רויטרס
הכניע את איראיסוס. בנזמה/רויטרס

סביליה - דפורטיבו לה קורוניה 1:4

עוד לפני המשחק של ריאל, הצליחה סביליה להתאושש מה-2:2 מול רייקה בליגה האירופית עם 1:4 קליל על דפורטיבו לה קורוניה החלשה. בעקבות הניצחון, עלתה הקבוצה של אונאי אמרי אל המקום השלישי וחלפה על פני אתלטיקו מדריד, דפור נותרה במקום האחרון עם ארבע נקודות בלבד.

הראשון של סביליה הגיע כבר בדקה ה-24 כשסטפן אמביה נגח חזק פנימה קרן כדי לקבוע 0:1. האורחת הצליחה לאזן בדקה ה-31 עם כדור חופשי נהדר של לא פחות מהאריס מדוניאנין וזה 1:1. השני של סביליה הגיע בדקה ה-39 כשקרלוס באקה השתלט על כדור ארוך, עבר שני שומרים ואת השוער ובעט מזווית קשה פנימה את ה-1:2. בדקה ה-57 הגיע השלישי של סביליה עם פריצה מצוינת של ויטולו מאגף שמאל שיישר למרכז, שם המתין אמביה שבעט פנימה את ה-1:3. האנדלוסים כבשו את הרביעי בדקה ה-63 וזה היה מביך במיוחד כשג'רארד דאולופאו מצא את ויטולו, שנותר חופשי ובעט פנימה את ה-1:4.

סטפן אמביה שחקן סביליה. רויטרס
ניצחון קליל. אמביה/רויטרס

סלטה ויגו - ויאריאל 3:1
לסלטה: חואקין לריביי (44), לוויאריאל: מוי גומס (32 ו-33), מריו גספאר (90)

אספניול - ריאל סוסיאדד 0:2
לאספניול: לוקאס ואסקס (7), כריסטיאן סטואני (90)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully