וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודו אוואט התפטר מתפקידו במאיורקה

אחרי שירד רשמית מרכישת המועדון, שוער העבר עזב את עמדת המנהל המקצועי בקבוצה שמדורגת אחרונה בליגה השנייה בספרד

דודו אוואט שוער מאיורקה. GettyImages
אמר שלום. אוואט/GettyImages

דודו אוואט סיים הערב (ראשון) את תפקידו כמנהל המקצועי של מאיורקה. שוער העבר הישראלי, שהודיע ביום שישי שהוא מסיר את הצעתו לרכוש את המועדון, התפטר רשמית מתפקידו כמנהל המקצועי לאחר ההפסד 2:0 לסראגוסה, שהשאיר את מאיורקה במקום האחרון בליגה השנייה בספרד ועם שתי נקודות בלבד.

כזכור, לפני כחודשיים הודיע אוואט בן ה-36 על פרישה מכדורגל ומונה לתפקיד הניהולי-מקצועי הבכיר, במקביל למגעים הארוכים שניהל עם בעלי המניות לרכישת אחוזי שליטה. אלא שעסקת הרכישה לא הגיעה לסיכום, בעיקר בגלל קשיים שהערים הנשיא לשעבר בייל סרדה ובסופו של דבר, אוואט החליט להרים ידיים.

בהודעה לתקשורת שפרסם עורך דינו של אוואט ביום שישי נכתב: "דודו וקבוצת הרכישה מסירים את ההצעה ויוצאים מהמירוץ לרכישת מאיורקה. נתקלנו באינטרסים אישיים סותרים ולא נהיה חלק מהתנהגות כזו. המטרה שלנו הייתה להביא יציבות ולהחזיר את מאיורקה לליגה הראשונה. אנחנו מאחלים למועדון הצלחה".

בחודשיים שהחזיק אוואט בתפקיד הג'נרל מנג'ר הוא הספיק למנות את ואלרי קרפין למאמן ולצרף שישה שחקני רכש, ביניהם הישראלי גיא אסולין. מאיורקה פתחה את העונה בצורה איומה וצברה רק שתי נקודות משבעה משחקים וגם הודחה מגביע המלך, כאשר בנוסף לבעיות המקצועיות והניהוליות, בקופה חסר סכום של כחמישה מיליון יורו לפעילות השוטפת ולהימנע מפשיטת רגל.

(עדכון ראשון: 11:07)

לעמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully