וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: צ'לסי ניצחה 0:2 את ארסנל

פנדל של הזאר (27) ושער של קוסטה (78) סידרו לבלוז ניצחון שישי בשבעה מחזורים. עימות פיזי בין ונגר למוריניו. שער בכורה לפלקאו, יונייטד גברה על אברטון 1:2

אדן הזאר שחקן צ'לסי (שני מימין) עם אוסקר. רויטרס
חגיגה כחולה. הזאר/רויטרס

הסופר סאנדיי של הפרמיירליג חזר היום (ראשון) עם ארבעה משחקים במסגרת המחזור השביעי. צ'לסי לא ממש התקשתה לנצח 0:2 את ארסנל החלשה, כשאדן הזאר ודייגו קוסטה כובשים. מנצ'סטר יונייטד עשתה את שלה עם 1:2 ביתי מול אברטון, כשרדאמל פלקאו כובש את שער הבכורה שלו. טוטנהאם ניצחה 0:1 בבית את סאות'המפטון. מאוריסיו פוצ'טינו ניצח עם טוטנהאם 0:1 את האקסית סאות'המפטון, בעוד ווסטהאם גברה 0:2 על ק.פ.ר בדרבי לונדוני השני של הערב.

אחרי ההפסד: התירוץ המגוחך של ונגר, הנתון המביך של ארסנל

ראדמל פלקאו חוגג את שערו הראשון במדי מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
כבש שער בכורה באדום. פלקאו/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד - אברטון 1:2

למרות פתיחת העונה הבעייתית שלהם, השדים האדומים עדיין רואים את הצמרת מקרוב וסוף סוף חיברו במשחק ביתי מול הטופיז שני ניצחונות. דיילי בלינד שיגר איום ראשון לעבר שער אברטון בדקה ה-12 אך הכדור שלו פספס את המסגרת של הווארד. בדקה ה-27 יונייטד הלחוצה נשמה לרווחה, כשהגנת אברטון הרחיקה כדור לעבר חואן מאטה, שהמשיך לדי מריה, וזה בעט מקצה הרחבה ברגל ימין פנימה וקבע 0:1 לשדים האדומים. היה זה שערו השלישי העונה של הארגנטינאי. אברטון הגבירה לחץ בעקבות השער שספגה, ובדקה ה-39 לוקאקו הגיעה למצב טוב בתוך הרחבה של דה חאה אך שלח את הכדור החוצה. בתוספת הזמן של המחצית לוק שואו הכשיל את טוני היברט, לייטון ביינס בעט למרכז השער ודה חאה הדף מצוין ומנע מיונייטד לספוג במחצית הראשונה. היה זה הפנדל הראשון בקריירה שביינס החטיא בפרמיירליג, ועד אז עמד על מאזן של 14 מ-14.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
חלוץ מנצ'סטר יונייטד אנחל די מריה חוגג שער. רויטרס
הוריד לחץ מיונייטד. די מריה/רויטרס

פלקאו החמיץ בפתיחת המחצית השנייה שתי הזדמנויות להכפיל את יתרון המארחת, ויונייטד שילמה על כך בדקה ה-55, כשביינס הרים כדור חופשי לעבר סטיבן נייסמית', וזה נגח בעוצמה פנימה והשווה ל-1:1. בדקה ה-62 האוהדים באולד טראפורד לא ידעו את נפשם מרוב אושר, כשדי מריה שיגר כדור חופשי למרכז הרחבה וראדמל פלקאו שלח רגל קדימה וכבש את שערו הראשון במדי השדים האדומים. 1:2 ליונייטד. בדקה ה-73 הכניס ואן חאל את ג'יימס ווילסון כמחליף שלישי וזהו השחקן ה-30 שהמאמן ההולנדי שיתף עד כה העונה. שיא המועדון של יונייטד עומד על 33. בתוספת הזמן אברטון הייתה קרובה לשוויון אבל המזל היה עם יונייטד, כשאוביידו בעט ממרכז הרחבה כדור שעשה דרכו פנימה אבל דה חאה התעופף והציל את יונייטד מספיגה.

ויכוח בין מאמן צ'לסי ז'וזה מוריניו (ימין) למאמן ארסנל ארסן ונגר. GettyImages
לא כל יום רואים עימות כזה בין שני מאמנים בכירים כאלה. ונגר ומוריניו/GettyImages

צ'לסי - ארסנל 0:2

ציפינו לדרבי ענק בסטמפורד ברידג', אבל בפועל קיבלנו משחק בינוני מאוד. אבל את צ'לסי זה בטח לא מעניין אחרי שהיא ניצחה 0:2 את ארסנל החלשה, בזכות שערים של אדן הזאר בפנדל (27) ודייגו קוסטה (78). עבור הספרדי זהו שער תשיעי בפרמיירליג העונה, ואפילו במשחק חלש שלו הוא מצליח לכבוש. הבלוז שיפרו את מאזן הנקודות שלהם ל-19 ושמרו על פער חמש הנקודות ממנצ'סטר סיטי השנייה. הקבוצה של ארסן ונגר, שהתעמת פיזית עם ז'וזה מוריניו במחצית הראשונה, נראתה רע מאוד, לא ייצרה אפילו מצב אחד אמיתי למרות שליטה מוחלטת בכדור וגם קופחה על ידי השופט שלא שרק לפנדל על אף נגיעת יד ברורה של ססק פברגאס בידו ברחבה. התותחנים עם שני ניצחונות בשבעה מחזורים, ארבע תוצאות תיקו ועכשיו גם יש להם הפסד.

המשחק נפתח כששתי הקבוצות מתקשות להגיע למצבים. בדקה ה-20 ביצע גארי קייהיל עבירה גסה וספג צהוב. העבירה הזו גררה עימות פיזי קשה בין ארסן ונגר לז'וזה מוריניו. דקה לאחר מכן סיים טיבו קורטואה את המשחק לאחר שנפצע בעקבות תיקול עם אלכסיס סאנצ'ס. בדקה ה-27 כבשה צ'לסי את הראשון. אדן הזאר פרץ קדימה, עבר שלושה שומרים והוכשל ברחבה על ידי לורן קוסיילני. הבלם הצרפתי שוב גורם לפנדל והקשר הבלגי בעט בעצמוט את הפנדל פנימה כדי לקבוע 0:1 לצ'לסי. בדקה ה-58 הגיעה צ'לסי להזדמנות במשחק מנומנם מאוד, כשהזאר פרץ משמאל ויישר חזק למרכז, מאתיו פלאמיני ניסה להרחיק ובעט לקורה והחוצה.

בדקה 63 הייתה ראויה ארסנל לפנדל לאחר שססק פברגאס עצר בידו בעיטה של ג'ק ווילשר. השופט הורה על קרן. בדקה ה-78 ואחרי דקות רבות בהן התבטלה לחלוטין וניסתה רק להתגונן, הצליחה צ'לסי לכבוש את השני. כדור ארוך של ססק פברגאס מצא את דייגו קוסטה חופשי לחלוטין אחרי עוד פעולה אומללה של קוסיילני והקפיץ מעל שצ'סני את ה-0:2. שער תשיעי של הספרדי בפרמיירליג העונה.

דייגו קוסטה שחקן צ'לסי (שמאל) מול קאלום צ'יימברס שחקן ארסנל. GettyImages
המשחק נפתח באיחור של רבע שעה. צ'יימברס מול קוסטה/GettyImages

טוטנהאם - סאות'המפטון 0:1

אחרי שתי תוצאות 1:1 ברציפות - מול ארסנל בליגה ומול בשיקטאש בליגה האירופית - חזרו התרנגולים לנצח ועשו את זה עם 0:1 על סאות'המפטון, שנעצרה אחרי מומנטום נהדר. כריסטיאן אריקסן כבש את השער היחיד בדקה ה-40 לאחר בישול של נאסר צ'אדלי וסידר לטוטנהאם ניצחון ליגה שלישי העונה.

ווסטהאם - ק.פ.ר 0:2
לווסטהאם: נדום אונואה (5, עצמי), דיאפרה סאקו (59)

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

כריסטיאן אריקסן שחקן טוטנהאם (שני מימין). GettyImages
חזרו לנצח. אריקסן חוגג עם חבריו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully