וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצפצף על מוריניו: דל בוסקה זימן את דייגו קוסטה לסגל

בדרך לעימות? המיוחד ביקש להעניק מנוחה לחלוץ צ'לסי הפצוע, אך מאמן ספרד לא נענה. ברנאט ורודריגו עם זימוני בכורה לסגל

התחינות של ז'וזה מוריניו לא עזרו: מאמן נבחרת ספרד ויסנטה דל בוסקה פרסם היום (שישי) את הסגל לקראת צמד המשחקים מול לוקסבורג וסלובקיה, וכלל בתוכו את חלוץ צ'לסי דייגו קוסטה. כזכור, לפני כמה ימים שלח מאמן צ'לסי מסר לדל בוסקה ואמר כי "אם דייגו קוסטה לא יילך לנבחרת ויישאר כאן במשך 15 ימים, יש לו סיכוי להיות בשיאו גם בצ'לסי וגם בנבחרת". מוריניו טעם כי "אם הוא לא יקבל את התקופה הזו, אז הוא ימשיך תמיד להתנדנד, משחק פעם אחת, במשחק הבא הוא במצב בריאותי לא טוב, ואז השריר שוב בסכנה".

מאמן לה רוחה, אם כן, לא התחשב בדעתו של המיוחד בנוגע לחלוץ, שעל אף הפציעה שהוא סוחב, פתח ואף השלים 90 דקות במשחק האחרון של צ'לסי בליגת האלופות מול ספורטינג ליסבון.

דייגו קוסטה שחקן צ'לסי. GettyImages
במרכז המחלוקת. דייגו קוסטה/GettyImages

עוד ברשימת 23 השחקנים שזומנו לצמד המשחקים ניתן למצוא את ג'רארד פיקה, שחוזר לסגל וכן את חלוץ ולנסיה רודריגו ואת קשר באיירן מינכן חואן ברנאט, שיערכו הופעות בכורה במדים הלאומיים. רודריגו יחבור בחוד לחברו הטוב מולנסיה, פאקו אלקאסר, איתו יצר את שיתוף הפעולה הפורה ביותר בליגה הספרדית בינתיים (10 שערים בסך הכל עד כה).

שני חלוצי יובנטוס, אלברו מוראטה ופרננדו יורנטה, נותרו מאוכזבים וללא מקום בסגל. מוראטה ישחק בנבחרת עד גיל 21 של ספרד, יחד עם איסקו, מארק ברטרה ומוניר אל חדאדי הצעירים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully