וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאולו סוזה חגג: "ערב מושלם לבאזל, ניצחון גדול, היסטורי"

באזל גברה על ליברפול, פאולו סוזה זינק על שחקניו בסיום: "ניצחון שייתן לנו ביטחון להמשך". ג'רארד מתוסכל: "היינו רכים". רוג'רס כעס על באלוטלי, שהציג סטטיסטיקה עגומה

פאולו סוזה, מאמן באזל. AP
לא פעם ראשונה שלו שהוא מזנק על השחקנים. סוזה/AP

באזל רשמה אתמול (רביעי) ניצחון מתוק, 0:1 על ליברפול, משער של מרקו שטרלר בדקה ה-52, ובסיום המשחק מאמן הקבוצה השוויצרית פאולו סוזה זינק על שחקניו וחגג עמם על הדשא את ההישג היפה.

סוזה הנרגש אמר בסיום: "זה ניצחון שייתן לנו ביטחון עצום, ודחיפה גדולה להמשך. אנחנו היינו אלה שיזמנו על המגרש, ולא רק חיכינו להם והגבנו. זה היה מכריע. בנוסף, האוהדים שלנו נתנו לנו דחיפה עצומה. לבאזל היה ערב מושלם. זה ניצחון גדול, היסטורי. עבורי, עבור הקהל, עבור השחקנים, כולם. הגנו מצוין, נלחמנו, היינו מלאי אמביציה, יצרנו מצבים וידענו לשמור על הכדור בצורה טובה. הכול עבד מושלם".

סוזה אמר ש"יכולנו לכבוש יותר שערים. ידעתי שנצטרך הופעה גדולה מכל שחקן ושחקן שלנו כדי לנצח קבוצה כמו ליברפול, וקיבלנו את זה. תראו איזה שחקנים יש להם".

פאולו סוזה, מאמן באזל. AP
"יכולנו לכבוש יותר" סוזה/AP

מנגד, סטיבן ג'רארד ניסה להסביר את ההפסד של ליברפול: "ניסינו ליצור מצבים טובים, אבל לא הגיע לנו לקחת כלום מהמשחק הערב. היינו רכים מדי והם רצו יותר את הניצחון. אין ספק שהיינו הקבוצה הפחות טובה היום". ג'רארד לא החמיא במיוחד לבאזל ואמר ש"שיחקנו נגד יריבה סבירה. לא הייתי אומר שהם שיחקו מדהים, אנחנו עשינו את זה קל עבורם. ניאלץ לנתח את זה. היו סימנים מול אברטון שאנחנו שוב חוזרים לעצמנו, עם משחק אגרסיבי, אבל אז שוב חזרנו לסורנו, וזה לא מספיק טוב". ".

ברנדון רוג'רס מאמן ליברפול אמר: "זו תוצאה מאכזבת מאוד. היינו צריכים להוציא משהו מהמשחק הזה אבל הגנו רע מאוד מהקרן וזו לא הפעם הראשונה שזה קורה".

כמו כן, בליברפול ממשיכים להיות מאוכזבים מהיכולת של שחקן הרכש מריו באלוטלי. הסטטיסטיקה מראה שבאלוטלי לא נגע בכדור ולו פעם אחת ברחבה של באזל לאורך כל המשחק, ובעט רק פעמיים לשער. הוא ספג כרטיס צהוב על מכה קטנה שנתן לשחקן באזל צ'אקה, ולאחר המשחק התעלם מהבקשה של ברנדן רוג'רס ולא הלך לכיוון האוהדים כדי להודות להם, אלא ירד בתסכול לחדר ההלבשה. "הוא עבד קשה, אבל צריך לעשות יותר", אמר רוג'רס על השחקן שלו, "הוא יישפט על התרומה שלו ועל השערים, והיום הוא לא כבש. הבחור מנסה, הוא עובד קשה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
סטיבן ג'רארד שחקן ליברפול מאוכזב. GettyImages
שוב מתוסכלים. ג'רארד/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully