וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביזאר בעולם: התחזה לכדורגלן, והכניס סלב להריון

הדוגמנית ג'וזי קנינגהאם גילתה אחרי 18 חודשים שבן זוגה אינו מגן האל סיטי קרטיס דייויס: "חייתי בשקר, עשיתי סקס עם רמאי". ובאוסטרליה: חשפנית השתכרה, התפשטה ביציע ונעצרה

שחקן האל סיטי קרטיס דייויס. GettyImages
הוא המקור, האחר רק זיוף. קרטיס דייויס/GettyImages

ג'וזי קנינגהאם מפורסמת בבריטניה. הדוגמנית והחשפנית היא סלב בממלכה וחוללה בעבר סערה כשהצהירה שהיא מוכנה לעבור הפלה כדי להשתתף בעונה החדשה של האח הגדול בבריטניה. אמש (שני) חשפה הידוענית בת ה-24 בחשבון הטוויטר שלה שבן זוגה בשנה וחצי האחרונות הונה אותה כשהתחזה לכדורגלן קרטיס דייויס, שמשחק בפרמיירליג בקבוצת האל סיטי. קנינגהאם נכנסה להריון מאותו אדם שהתחזה ובכוונתה ללדת. קנינגהאם סיפרה ל-55 אלף עוקביה, שבן זוגה שלח לה תמונה שלו. "בתמונה הוא נראה בדיוק כמו קרטיס האמיתי - אבל הסתבר שהוא רק דומה", צייצה.

"ב-18 החודשים האחרונים הוא התחזה לכדורגלן פרמיירליג - אני מרגישה חולה מזה, עבדו עליי, עשיתי סקס עם אדם שטען שהוא מישהו אחר. היו כדורגלנים שהתעניינו בי, חייתי בשקר במשך חודשים, וכל הזמן הזה חייתי במחשבה שזה קרטיס דייויס וטעיתי. בפעם הראשונה בחיי הלב שלי שבור. אני חשה מלוכלכת, חשה בושה ומאוכזבת. נתתי לרמאי לשים עליי ידיים, לנשק אותי ולמלא לי את הראש בשקרים". קנינגהאם, שהתגאתה בעבר על כך שהשקיעה 4,800 ליש"ט בסדרת הניתוחים שעיצבו לה חזה חדש, היא אם חד הורית לשני ילדים, בני 6 ו-3.

קפטן האל סיטי קרטיס דייויס (29) חי עם חברתו לורה דירן בת ה-25, ובתקשורת הבריטית מדווחים שאין כל סיכוי שהיה לו קשר כלשהו לפרשה. "החיים שלי ממשיכים כרגיל", הגיב דייויס. הסלב השעורייתית הודיעה שהיא מתכוונת למכור ארבעה כרטיסים לאנשים שרוצים לצפות בה יולדת בביתה. בתוך 14 דקות הכרטיסים נמכרו וקנינגהאם קיבלה עבורם 33 אלף ליש"ט.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"נתתי לרמאי לשים עליי ידיים, לנשק אותי ולמלא לי את הראש בשקרים". ג'וזי קנינגהאם/מערכת וואלה!, צילום מסך

באוסטרליה פרצה שערורייה לאחר שדוגמנית בשם הת'ר מקרטני השתכרה במהלך משחק קריקט במלבורן ולתדהמת הצופים התפשטה לגמרי ורקדה בתא הצפייה שלה. מקרטני בת ה-26, ילידת סקוטלנד, ניסתה לטפס מעבר לחלונות תא הצפייה ונאבקה עם השוטרים לפני שנעצרה. היא הוצאה מהאצטדיון באזיקים. "אמרתי שאם הות'ורן תנצח אני אתפשט, הם ניצחו אז התפשטתי, זה היה גדול", אמרה מקרטני, והודתה ששתתה לא מעט אלכוהול.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מקרטני לפני ואחרי/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מונפלייה סבלה מסערה קשה בימים האחרונים, וכתוצאה מכך הוצף ונפגע קשות מגרשה הביתי, אצטדיון "לה מוסון". המזל של הקבוצה הוא שיש זמן לתקן את הנזק, מאחר שבסוף השבוע הקרוב היא תשחק בליל ולאחר מכן תצא לפגרה בשל משחקי מוקדמות היורו.

אצטדיון לה מוסון במונפלייה. טוויטר, אתר רשמי
אצטדיון לה מוסון במונפלייה/אתר רשמי, טוויטר
אצטדיון לה מוסון במונפלייה. טוויטר, אתר רשמי
אצטדיון לה מוסון במונפלייה/אתר רשמי, טוויטר
  • עוד באותו נושא:
  • האל סיטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully