וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי מזרחי: "לא נפלנו מהיריבות, ובכל זאת צברנו רק נקודה"

28.9.2014 / 9:05

מכבי נתניה עם נקודה אחרי שלושה משחקים. הבעלים שגב נראה מאוכזב. שמעון הרוש: "היינו נאיבים". פירס יעבור בדיקות

one

במכבי נתניה קיימת אכזבה מאוד גדול מפתיחת העונה. הבעלים אלי שגב נראה מכונס בתוך עצמו בסיום ההפסד 2:1 לעירוני קרית שמונה אמש (שבת) והמאמן יוסי מזרחי אמר: "מה שמטריד אותי הוא שלא נפלנו מהיריבות שלנו בשלושת המשחקים, ובכל זאת הוצאנו רק נקודה".

בחדר ההלבשה נרשם שקט מתוח. השחקנים מיהרו להתקלח ויצאו די מהר לבתיהם. בדרך הם חלפו על פני אנשי התקשורת וסיננו: "אנחנו נראים רע ולא ברור למה אנחנו לא מצליחים להתעלות".

שמעון הרוש היה היחיד ששוחח ארוכות עם העיתונאים. "בדקות הטובות שלנו הובלנו, אבל משום מקום קיבלנו גול נאיבי", אמר המגן השמאלי. "גם שער הניצחון של קרית שמונה היה מבחינתי גול נאיבי ממצב נייח. אבל זו ליגת העל ועל כל טעות קטנה משלמים".

הרוש הוסיף: "זו לא חוליית ההגנה, אלא משחק ההגנה של כל הקבוצה. שיחקנו טוב מבחינה הגנתית כי עובדה שהם לא הגיעו להרבה מצבים, אבל יש תקופות שמכל מצב עושים שער. יש לנו עכשיו פגרה ונעבוד על כל הגולים שאנחנו מקבלים בקלות. אני מאמין שנצא לדרך חדשה נגד הפועל חיפה אחרי הפגרה".

יוסי מזרחי מאמן מכבי נתניה עם שי הולצמן. ניב אהרונסון
הרבה עבודה בפגרה. מזרחי והולצמן/ניב אהרונסון

במכבי נתניה יקיימו היום בדיקת כושר מיוחדת לקשר הברזילאי רומאריו פירס כדי לתהות על מצבו הגופני. השחקן שכבר סיכם במועדון בשבוע שעבר, ערך מספר אימונים ונראה בסדר, אבל אחרי מקרה דודו סיארנסה, המאמן יוסי מזרחי רוצה להיות בטוח שהוא מקבל שחקן שיכול לתרום לקבוצה באופן מידי.

"נעביר אותו בבקרה רק אחרי שיוסי יגיד", אמר גורם במועדון. "יוסי יעשה לו בדיקת כושר ומצב גופני, ורק אם התוצאות יניחו את הדעת נעביר את החוזה שלו בבקרה". הטסט לפירס היה אמור להיערך בשבוע שעבר, אבל הוא נדחה בגלל שלנתניה לא היו את הכלים המתאימים לקיום הבחינה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully