וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל שבתאי: "צריכים להחזיר את היכולת מגביע הטוטו"

הפועל חיפה עם נקודה אחרי שלושה מחזורים. שבתאי: "אנחנו עדיין לא במצב כזה גרוע. אנחנו קבוצה טובה ונחזור"

one

הפועל חיפה המשיכה אתמול (שבת) בפתיחת העונה הלא טובה שלה, הפעם עם תבוסה 3:0 נגד הפועל תל אביב בבלומפילד. לאדומים מהכרמל יש נקודה אחת אחרי שלושה משחקים והקשר יובל שבתאי אמר בסיום: "ברור שציפינו להיראות אחרת. הגענו למשחק שבו היינו צריכים להרים את עצמנו ולקחת נקודות, או לפחות להיראות יותר טוב ולא עשינו את זה. יש לנו שבועיים ובמקום מנוחה, תהיה לנו עבודה קשה; להחזיר את היכולת שהייתה בגביע הטוטו. יש לנו יכולת ועכשיו צריך להחזיר אותה ולהגיע מוכנים להמשך הליגה".

שבתאי, שביחד עם לירן סרדל, היה אחד משני שחקנים אותם ציין המאמן ראובן עטר לטובה, הוסיף: "כשצריך לפרגן מפרגנים ואין ספק שגילי ורמוט נתן משחק מדהים. אם לא הוא, זה היה נראה אחרת. אז כל הכבוד לו, אבל אנחנו לא היינו מספיק מחויבים ולא מספיק מרוכזים. נצטרך לעבוד על זה, כי הגענו למצבים והראנו שיש לנו יכולת".

הקשר נשאל אם בקבוצה דמיינו שיסיימו את המחזור השלישי עם נקודה אחת בלבד וענה: "לא חשבנו, אבל אנחנו עדיין לא במצב כזה גרוע. הליגה עוד ארוכה ובשנים האחרונות היו קבוצות במצב גרוע יותר ויש עוד הרבה קבוצות בתחתית. אני לא דואג מזה שצברנו נקודה מתוך תשע, אנחנו קבוצה טובה ונחזור. מה ההבדל בין היכולת בגביע הטוטו ליכולת בליגה? זו שאלת המאה. הפתרון הוא באמת לבדוק למה ההבדל הזה ולהחזיר את היכולת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully