וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: כולם נותנים, אף אחד לא לוקח

28.9.2014 / 7:50

פיטסבורג הפסידה 10:6 לווקאוף גרנד סלאם של סינסינטי, אבל גם סנט לואיס נפלה ולא הצליחה לסגור את הבית. דטרויט הובסה, אלא שהרויאלס הפסידו ונותרו בפיגור משחק

רמון סנטיאגו סינסינטי רדס. Al Behrman, AP
סגר את המשחק בסטייל. סנטיאגו/AP, Al Behrman

העונה הסדירה ב-MLB תגיע לסיומה הערב (ראשון), אבל לפחות על פי משחקי הלילה שחלף, לא נראה שהגדולות מוכנות לפוסטסיזן וכולן שמטו בזו אחר זו צ'אנסים. כך למשל, פיטסבורג, שחטפה ווקאוף גרנד סלאם באינינג העשירי מרמון סנטיאגו של סינסינטי והפסידה 10:6 לרדס. אם הפייראטס היו מנצחים, הם היו משתווים בראשות ה-NL מרכז לסנט לואיס, שבעצמה מעדה מול צמד של מארק טרמבו, שנתן 2:5 לאריזונה החלשה. למזלם של הקרדינלס, הם עדיין תלויים בעצמם.

ב-AL, דטרויט הובסה 12:3 בבית מול מינסוטה, כשהיא סופגת שש ריצות באינינג החמישי. לשמחתם של הטייגרס, גם היריבה שלהם קנזס סיטי הפסידה, 5:4 בשיקגו לווייט סוקס, שקיבלו צמד מג'וש פגלי והומראן 36 מחוסה אבראו. הפער בבית המרכז נותר משחק אחד לטובת דטרויט.

אחרונה היא אוקלנד, שהייתה יכולה להבטיח בכוחות עצמה את כרטיס הווילד קארד השני ב-AL, אבל הפסידה 5:4 בחוץ מול טקסס. סיאטל צימקה את הפער ממנה למשחק אחד ושמרה על סיכוי אחרי 1:2 דרמטי מול האיינג'לס ב-11 אינינגים.

ויקטור מרטינס דטרויט טייגרס. Carlos Osorio, AP
זה עדיין בידיים של דטרויט. ויקטור מרטינס/AP, Carlos Osorio

משחקים נוספים:

ב-AL - בוסטון שמה שמונה ריצות באינינג השני והביסה 4:10 את מסהירו טנאקה והיאנקיז. טורונטו ניצחה 2:4 את בולטימור, שמחכה שהפלייאוף כבר יתחיל. טמפה ביי עברה את קליבלנד עם 0:2.

ב-NL - סטיבן שטרסבורג עלה למקום הראשון בסטרייקאאוטים בחטיבה ב-1:5 של וושינגטון על מיאמי. סן פרנסיסקו ניצחה 1:3 את סן דייגו, אטלנטה גברה 2:4 על פילדלפיה, מילווקי עברה עם 1:2 את הקאבס. הדודג'רס ניצחו את קולורדו 5:6 ב-12 אינינגים מהגשה פרועה. המטס ניצחו 1:2 את יוסטון באינטרליג מווקאוף הומראן בן שתי ריצות של לוקאס דודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully