וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירושלים פספסה, מכבי תל אביב ניצחה: האירועים הבולטים בחג

הפועל ירושלים החמיצה הזדמנות להעפיל ליורוליג, מכבי תל אביב התקשתה אך ניצחה את פלמנגו בגביע הביניבשתי, ברצלונה איבדה נקודות בליגה הספרדית. וגם: בלאט ביום התקשורת וההישג של ריבקין באליפות העולם. כל אירועי החג שפספסתם

שחקני הפועל ירושלים מאוכזבים. אתר רשמי הפועל ירושלים, אתר רשמי
הפנים שלהם אומרות הכול. שחקני ירושלים מאוכזבים בסיום ההפסד לקאזאן/אתר רשמי, אתר רשמי הפועל ירושלים

כדורסל:

* הפועל ירושלים שקיוותה להשתלב בעונה הקרובה ביורוליג תצטרך להמתין לפחות עונה נוספת עד שזה יקרה. הקבוצה של דני פרנקו השתתפה במהלך החג בטורניר המוקדמות בבלגיה, ואחרי שהיא ניצחה את נימבורק במשחקה הראשון 84:94 בתום הופעה נהדרת של ג'וזף ג'ונס (16 נקודות), היא נכנעה לקאזאן בחצי הגמר 82:71. הירושלמים חוו מחצית ראשונה טובה מאוד, אבל איבדו את הראש בשנייה וההפסד הזה שולח אותם שוב לשלב הבתים ביורוקאפ. דני פרנקו אמר בסיום כי קבוצתו לא נפלה מהיריבות שפגשה, ואם היא תמשיך באופן הזה, היא תגיע ליורוליג. לידיעה.

* ובזמן שבהפועל ירושלים ליקקו את הפצעים, מכבי תל אביב החלה את השתתפותה במשחקי הגביע הביבשתי, והיא הספיקה לערוך משחק אחד נגד אלופת אמריקה, פלמנגו, אותה היא ניצחה 66:69. הצהובים אמנם פיגרו במשך רוב שלבי המשחק, אבל התעלות של ג'רמי פארגו שסיים עם 21 נקודות וחמישה ריבאונדים סידרה לאלופת אירופה יתרון קטן לקראת הגומלין שייערך ביום ראשון (18:00). האם זה יהיה התואר הראשון של הצהובים העונה? לידיעה.

שחקן מכבי חיפה, יוסי בניון. אדריאן הרבשטיין
כמה שהאוהדים כבר רוצים לראות אותו משחק. בניון/אדריאן הרבשטיין

כדורגל ישראלי:

* במהלך החג פתחנו את פרויקט דירוג כל שחקני ליגת העל. 51 מדרגים העניקו ציון לכל שחקן מ-1 עד 10 לפי ההתרשמות הכללית מהשחקן - שילוב של רזומה, כושר נוכחי והציפיות לעונה הזו, ובסופו של דבר התגבש דירוג אחד. התחלנו ממקומות 201-315, והדירוג האחרון שנחשף הוא 21-30. רגע לפני שמגיעים לטופ של הדירוג, נעדכן שאלון תורג'מן במקום ה-30, שלומי ארבייטמן 29, יאניס פפאדופולוס 28, גיא חיימוב 27, אופיר מרציאנו 26, ברק יצחקי 25, מיצ'ל 24, רועי קהת 23, וויליאם סוארס 22 וראדה פריצה 21. לידיעת הדירוג האחרונה.

* אחרי היעדרות ממושכת שגרמה לו להחמיץ את תחילת העונה, יוסי בניון אמור לחזור לסגל מכבי חיפה למשחק נגד הפועל פתח תקוה ביום ראשון. בניון ערך אימון מלא ועשוי לקבל דקות ראשונות במשחק הליגה. לידיעה.

* בהפועל תל אביב לא היה שקט בחג: אסי דומב ניסה לעורר את שחקניו לקראת המשחק נגד הפועל חיפה ודקות ספורות בתוך האסיפה הטקטית הוא קלע את המגן הניגרי פרנסיס בנג'מין שאינו מרוכז בדבריו וכמעט רדום. בתגובה המאמן שלח את המגן למקלחת מוקדמת. לידיעה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
פרנק למפארד חוגג שער עם שחקני מנצ'סטר סיטי. Michael Steele, GettyImages
ממשיך ללהוט. למפארד/GettyImages, Michael Steele

כדורגל עולמי:

* באירופה נערך מחזור אמצע שבוע בליגה האיטלקית. האלופה יובנטוס נותרה מושלמת אחרי ניצחון על צ'זנה. מסימיליאנו אלגרי נהנה מצמד של ארתורו וידאל שחזר מפציעה ומשער נוסף של סטפן ליכשטיינר. רומא גם היא עדיין לא שמטה נקודות וחגגה 1:2 על פארמה בחוץ. אינטר גברה 0:2 על אטאלנטה ונאפולי סיימה ב-3:3 מול פאלרמו. לידיעה.

* באנגליה נערכו משחקי גביע הליגה, ומנצ'סטר סיטי הוכיחה שהיא חוזרת כמו שצריך לעניינים עם 0:7 גדול על שפילד וונסדיי מהצ'מפיונשיפ. פרנק למפארד, שהתכבד לכבוש נגד צ'לסי בתחילת השבוע, רשם הפעם צמד. צ'לסי, אגב, עברה שלב אחרי 1:2 על בולטון. לידיעה.

היום במשחקי הפרמיירליג - ליברפול ואברטון נפרדו ב-1:1 מרתק, אחרי שער שוויון אדיר לטופיז בתוספת הזמן. לידיעה.

* בספרד באמצע השבוע המאזן המושלם של ברצלונה נעצר כאשר הקטלאנים סיימו רק ב-0:0 נגד מלאגה. אתלטיקו מדריד לעומת זאת ניצחה 0:1 בחוץ את אלמריה, שבשורותיה רשם תומר חמד 64 דקות. לידיעה.

* בצרפת פריס סן ז'רמן השיגה 0:2 על קון ועשתה זאת ללא זלאטן איברהימוביץ'. לוקאס ומרקיניוס היו אחראים לשערים. איתי שכטר שותף לשש דקות בלבד בתיקו של נאנט. לידיעה.

* אופ"א הודיעה כי תחקור את ליברפול, רומא, אינטר ומונאקו בחשד כי המועדונים עברו על חוקי הפייר פליי הפיננסי. האם נראה סוף סוף ענישה כבדה יותר ממה שהורגלנו? לידיעה.

דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס עם דייויד גריפין ג'נרל מנג'ר. רויטרס
לא מצהיר אליפות. בלאט/רויטרס

NBA:

* קליבלנד ודיוויד בלאט ארכו יום תקשורת שבמהלכו דיבר המאמן עם העיתונאים וסיפר: "הגיעו לכאן הרבה שמות גדולים ולכן יש לאנשים זכות לצפות להרבה". על לברון ג'יימס הוא אמר: "הוא התפתח בצורה מדהימה לאורך הקריירה". ג'יימס עצמו אמר: "אני מחכה לראות איך השיטה של בלאט תעבוד". לידיעה.

* דירוג ESPN של שחקני ה-NBA הגיע גם לעומרי כספי שרשם עלייה של 37 מקומות וזינק למקום ה-251. לידיעה.

* בוסטון בישרה ביממה האחרונה כי היא תאלץ לפתוח את העונה ללא הכוכב שלה רייג'ון רונדו, שהחליק במקלחת, שבר את ידו, עבר ניתוח וייעדר שישה עד שמונה שבועות. לידיעה.

עומרי כספי במדי סקרמנטו קינגס. Jed Jacobsohn, GettyImages
עלייה משמעותית. כספי/GettyImages, Jed Jacobsohn

ענפים אולימפיים:

* במהלך החג נערכה אליפות העולם בהתעמלות אומנותית ומי שכיכבה כרגיל במעמדים הללו היא המתעמלת הישראלית הבכירה, נטע ריבקין, שהעפילה ללא פחות מארבעה גמרים. בגמר הקרב רב שיפרה ריבקין את הישג השיא שלה וסיימה במקום התשיעי המכובד. כמו כן, היא סיימה שישית בגמר החישוק, שמינית בכדור ושביעית בסרט.

נטע ריבקין מתעמלת אומנותית. AP
שיפור של מקום אחד. ריבקין/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully