וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאזאן עלתה לשלב הבתים של היורוליג

הקבוצה הרוסית חזרה מפיגור דו ספרתי בדרך ל-79:88 על וילרבאן בגמר הפלייאוף. 18 נקודות ו-8 ריבאונדים לפישר

דיאור פישר במדי באמברג. GettyImages
יפגוש את האקסית ריאל מדריד. פישר/GettyImages

קאזאן הרוסית העפילה הערב (שישי) לשלב הבתים של היורוליג אחרי ניצחון 79:88 על וילרבאן בגמר פלייאוף העלייה. מחזיקת הגביע הרוסי תשובץ לבית א', שם היא תפגוש את ריאל מדריד, אנדולו אפס, ז'לגיריס קובנה, ניז'ני נובגורוד וססארי.

קאזאן שבדרך ליורוליג גברה על זיילונה גורה הפולנית, הפועל ירושלים הישראלית וכאמור וילרבאן הצרפתית, תופיע ביורוליג בפעם השנייה בסך הכול. הפעם הקודמת הייתה בעונת 2011-12, אז היא הגיעה עד לשלב ההצלבה (שמונה האחרונות) ונכנעה לברצלונה 3:0.

הרבע הראשון הערב היה צמוד והסתיים ב-20:22 לרוסים, אבל בשלב הבא נעשו הפרדת כוחות. קאזאן נרדמה, דייויד אנדרסן צלף והצרפתים דהרו ל-39:53 במחצית. ברבע השלישי הרוסים נעלו את החצי שלהם, ספגו 11 נקודות בלבד, קלעו 25 ופתאום יש לנו משחק חדש. המומנטום החיובי שלהם נמשך גם לתוך הרבע האחרון וריצת 4:12 בתחילתו סימנה את הדרך לניצחון.

ג'יימס וייט הוליך את הקלעים של קאזאן עם 21 נקודות, דיאור פישר הוסיף 18 ו-8 ריבאונדים וקרטיס ג'רלס קלע 15 וחילק 5 אסיסטים. בווילרבאן, אנדרסן הצטיין עם 27 נקודות (10 מ-13 מהשדה) ו-9 ריבאונדים. אדווין ג'קסון ואמארה סיי ניסו לעזור לו עם 12 כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully