וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכטר: "שיחקתי בכמה קבוצות, בנאנט אני מרגיש הכי טוב"

החלוץ הישראלי סיפר שצבר ביטחון אחרי השער שהבקיע והוסיף: "אנחנו תמיד מאוחדים, המועדון הזה הוא כמו משפחה"

איתי שכטר שחקן נאנט. GettyImages
"מרגיש מצוין, על המגרש ומחוצה לו". שכטר/GettyImages

איתי שכטר התראיין היום (שישי) לאתר הרשמי של נאנט וסיפר על התחושות הטובות שלו במועדון הצרפתי. החלוץ הישראלי שהצטרף לקנריות בינואר, כבש שער ראשון לפני כשבוע, בניצחון 1:2 על ניס, והוא מקווה שהדרך לכיבושים הבאים תהיה יותר קצרה.

"הייתי לחוץ לפני שכבשתי את השער הראשון, אבל אחריו צברתי הרבה ביטחון", אמר שכטר, "חיכיתי לזה הרבה זמן, וכשהשער הגיע, מאוד שמחתי. אבל עכשיו אני צריך להתקדם. להיעזר בביטחון שצברתי".

החלוץ הישראלי הוסיף: "אני מרגיש מצוין, על המגרש ומחוצה לו. זו לא הפעם הראשונה שאני אומר את זה, אבל המועדון הזה הוא כמו משפחה קטנה. כבר שיחקתי בקבוצות אחרות, אבל כאן אני מרגיש הכי טוב. אנחנו תמיד מאוחדים, גם אם יש לנו משחק פחות טוב. האוהדים, השחקנים והצוות המקצועי תמיד סומכים עלייך כאן".

ביום ראשון נאנט תארח את ליון למשחק במסגרת המחזור השמיני בליגה הצרפתית. שכטר אמר: "אנחנו חייבים לנצח בלה בוז'ואר, לדאוג לזה שלקבוצות יהיה קשה לשחק בבית שלנו. גם כשאנחנו לא משחקים הכי טוב, האוהדים פה נותנים לנו אנרגיות. זה פנטסטי. בעיני האוהדים של נאנט הם בין הטובים בצרפת. הם נותנים לך ביטחון וכוח גם כשאתה עייף, גורמים לך לתת יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully