וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלפרין: "כל אחד צריך לחשוב איך זה לא יקרה שוב"

26.9.2014 / 9:22

אכזבה בירושלים בעקבות ההפסד לקאזאן. הלפרין: "עוד נגיע ליורוליג". קיצ'ן: "זה היה לנו בידיים, רצינו לעשות משהו מיוחד"

שחקני הפועל ירושלים מאוכזבים. אתר רשמי הפועל ירושלים, אתר רשמי
שחקני ירושלים מאוכזבים/אתר רשמי, אתר רשמי הפועל ירושלים

הפועל ירושלים רצתה לממש את החלום ולשחק בשלב הבתים ביורוליג כבר העונה, אולם ההפסד אמש (חמישי) לקאזאן בתוצאה 82:71 טרפד את התוכניות של ראשי הפועל ירושלים. בקבוצה קיימת אכזבה, כי בעונה שעברה סברו שחסרה בקבוצה המנטליות להגיע למאני טיים ולהכריע משחקים, וזו אחת הסיבות שחיפשו שחקנים עם "דם רע", כהגדרתם, כמו דונטה סמית'. בפועל, זה לא קרה.

בחדר ההלבשה של הפועל ירושלים האכזבה הורגשה היטב. המאמן דני פרנקו שוחח שם על הטעויות של המחצית השנייה - לעומת המחצית הראשונה שהציגו, אך הזכיר כי העונה בתחילתה וישנן מטרות חשובות נוספות העונה. לאחר המשחק נסעה הקבוצה לאכול במלון, כשהשחקנים בפנים נפולות.

דרווין קיצ'ן הודה: "אני מאוד מאוכזב, כי הגענו למשחק בידיעה שיש לנו סיכוי לעשות משהו מיוחד עבור ירושלים. אכזבנו במחצית השנייה כי המשחק היה אצלנו בידיים. לתת למשחק לברוח לנו מהידיים בצורה כזו זה פשוט מאכזב".

דרווין קיצ'ן הפועל ירושלים. קובי אליהו
אכזבה גדולה. קיצ'ן/קובי אליהו

בדומה לדבריו של פרנקו בחדר ההלבשה, בירושלים יעבירו בתקופה הקרובה לשחקנים את המסר ויבהירו להם כי יש להשקיע במטרות שנותרו: המשחקים ביורוקאפ, גביע המדינה וליגת העל.

קיצ'ן אמר: "אין ספק שזו הייתה התנסות עבורנו בטח כאשר אנחנו משחקים יחדיו רק שבועיים וחצי, מדובר בהתנסות חיובית עבורנו. למרות שלא סיימנו את המשחק הזה בניצחון, צברנו ניסיון ואנחנו צריכים להשתמש בו בליגה הישראלית וביורוקאפ".

יותם הלפרין הוסיף: "ברור שכולם מאוכזבים. רצינו לנצח ושתהיה לנו את האופציה לעלות ליורוליג. עשינו מחצית ראשונה מצוינת, מהטובות שהיו לנו מתחילת העונה. כשמשחקים מול קבוצה ברמה כל כך גבוהה כמו קאזאן עם שחקנים כל כך טובים אז משלמים על טעויות שביצענו במחצית השנייה. חבל, אבל אנחנו עם ראש מורם, מסתכלים קדימה.

"שיחקנו בטורניר הזה משחק וחצי ברמה מאוד גבוהה, גם הגנתית וגם התקפית, הגענו לחצי השני מול קאזאן לא טוב עם יותר מדי טעויות וכל אחד מאיתנו יחשוב מה הוא עוד יכול לתת לקבוצה כדי שדברים כאלו לא יחזרו. העונה עכשיו התחילה מבחינתנו, לצערנו לא הצלחנו לממש את האופציה להגיע ליורוליג אבל אני בטוח שגם הפועל ירושלים תהיה בעתיד ביורוליג וגם אנחנו עוד נזכה לרגעים מאוד משמחים בעונה הזו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שחקן הפועל ירושלים יותם הלפרין. אדריאן הרבשטיין
בטוח שתהיה עוד הזדמנות. הלפרין/אדריאן הרבשטיין

גם טוני גפני התקשה להירגע מהתוצאה אמש: "מאוכזבים זה בלשון המעטה, במשך שלושה רבעים היינו צמודים אליהם, וברבע האחרון הם פשוט הצליחו לקלוע ואנחנו לא. לא הצלחנו לשמור ולהוריד ריבאונדים כמו שאנחנו יודעים לעשות. היו להם שחקנים שהתחממו בדיוק כשהם היו צריכים את זה. קאזאן היא קבוצה טובה מאוד, עם סגל ברמת יורוליג. גם הסגל שלנו ברמת יורוליג, אך לצערי פשוט לא הצלחנו לנצח. אנחנו בשלב מוקדם של העונה ואנחנו נעבוד קשה ונמשיך להשתפר. המטרות של הקבוצה הן לא לשחק את הכדורסל הכי טוב בספטמבר אלא להגיע לרמות הכי גבוהות במרץ-אפריל. יש לנו פוטנציאל גדול ויש עוד עבודה רבה לפנינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully