וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עומר דמארי בדרך להפוך לאגדה"

באוסטריה מתלהבים מהחלוץ שכבש חמישה שערים בשישה משחקי ליגה. גולשי האתר Laola1 שוב בחרו בו לשחקן המחזור

שחקן אוסטריה וינה עומר דמארי. Christian Hofer, מערכת וואלה! NEWS
התאלקמות מצוינת. דמארי/מערכת וואלה! NEWS, Christian Hofer

אחרי פתיחת עונה לא טובה שכללה בין היתר הימצאות במקום האחרון בטבלה, אוסטריה וינה מתאוששת. בסוף השבוע הקבוצה הסגולה רשמה ניצחון שני ברציפות, 2:3 יוקרתי על האלופה רד בול זלצבורג, ונראה שהיא במגמת התאוששות. באוסטריה זוקפים חלק גדול ההצלחה לעומר דמארי, שהגיע אחרי פתיחת העונה, התאקלם מצוין וביום ראשון כבש את שער הניצחון בזלצבורג.

באחד מאתרי האינטרנט באוסטריה כתבו ש"דמארי בדרך להפוך לאגדה" והציבו את טבלת הכובשים המצטיינים של אוסטריה וינה לפי ממוצע כיבושים למשחק (הטבלה כפי שהוצגה - בתחתית הידיעה). החלוץ הישראלי שמצא את הרשת חמש פעמים בשישה משחקים, למעשה כובש 0.83 שערים למשחק במדים הסגולים. כמובן שלדמארי יהיה מאוד קשה לשמור על ממוצע כזה, אבל זה לא מונע מהפרשנים להתלהב.

לא מעט אנשי כדורגל באוסטריה אמרו בשבועיים האחרונים שהחלוץ הישראלי טוב בהרבה מפיליפ הוזינר, שנמכר לראן הצרפתית ושאותו דמארי למעשה החליף ונראה שגם אוהדי הכדורגל מעריכים אותו. באתר האינטרנט הפופולרי Laola1, דמארי נבחר לשחקן המחזור על פי הצבעת הגולשים, זה השבוע השני ברציפות.

היום (רביעי, 19:30) אוסטריה וינה תתארח אצל קיצבהיל מהליגה השלישית בסיבוב השני של הגביע. דמארי נכלל בסגל שיצא מערבה למשחק, אבל עשוי לקבל מנוחה מהמאמן גראלד באומגרטנר. ביום שבת הקבוצה תתארח אצל גרודיג למשחק הראשון בסיבוב השני בבונדסליגה האוסטרית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully