וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: פירס יקיים אימון מיוחד בקצב מוגבר

24.9.2014 / 8:09

במכבי נתניה מרוצים מצירופו של הברזילאי, אבל עדיין חוששים שהוא לא בכושר. גורם: "לא הפסדנו מהשחרור של דודו"

one

מקרה דודו סיארנסה הותיר צלקת עמוקה במכבי נתניה. העובדה שהקבוצה צירפה שחקן עם מגבלה בריאותית, תעמוד לנגד ראשי הקבוצה עוד זמן רב. זו אחת הסיבות בגללן נערכה לזר החדש, רומאריו פירס, בדיקה מאוד מדוקדקת ומקיפה בבית החולים "מאיר" אתמול (שלישי). השחקן עבר בדיקה קרדיולוגית מאחר ובזו שנעשתה לו כשהיה אמור לחתום בבאר שבע, הוא כשל, אבל במקביל עשו לו בנתניה בדיקות נוספות כדי להימנע מנפילה מביכה נוספת.

פירס אמנם חתם אתמול, אבל בנתניה מתכוונים לערוך לו הבוקר סוג של מבחן כדי לתהות על מצבו הגופני. השחקן לא יערוך אימון רגיל עם כל הקבוצה, אלא יקיים אימון מיוחד בקצב מוגבר כדי לוודא שאין לו שום בעיה מיוחדת. הברזילאי נשאל לפני שחתם באשר למצב כושרו הגופני וסיפר כי למרות שהיה שחקן חופשי, הוא התאמן בצורה מסודרת עד לפני עשרה ימים עם אחת הקבוצות ברומניה ולכן העיד על עצמו שהוא בכושר סביר ואף הוסיף שהוא יכול כבר להתחיל לשחק.

יוסי מזרחי מייעד לפירס את משבצת הקשר האחורי. בקבוצה בדקו ומצאו שאחת הבעיות היא בחילוצי הכדור ובאגרסיביות במרכז השדה, ואת המימד הזה אמור להוסיף פירס. "מה שבטוח, לא הפסדנו מהשחרור של דודו סיארנסה מלבד כאמור ההפסד הכספי", אמר גורם במכבי נתניה. "עם כל הרצון שלנו, הוא לא יכול היה לתת למכבי נתניה יותר מדי בעונה הזו ובטח לא היה יכול להחזיק משחקים מלאים".

אגב, דודו ממשיך להתעקש שיכול היה להישאר במכבי נתניה ולתרום לה. השחקן הבהיר כי הוא לא מתכוון לפרוש מכדורגל ובקרוב ימצא קבוצה אחרת. "אני משחק כבר הרבה זמן עם הבעיה שיש לי", אמר הברזילאי. "זה לא מנע ממני לשחק בקבוצות אחרות".

שחקן פטרולול פלוישטי לשעבר, רומאריו פירס. GettyImages
סיפר שהוא שמר על כושר ברומניה. פירס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully