וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה אוחיון: "באתי לשחק עם אבוטבול, לא במקומו"

הקשר החדש של הפועל תל אביב התבקש להתייחס לתחרות על המקום בהרכב. איקנדה עשוי לפתוח בקישור נגד הפועל חיפה

one

בהפועל תל אביב נשמעה אמש (שלישי) ביקורת על כך שהמאמן אסי דומב בחר לעלות למשחק נגד מ.ס אשדוד עם הרכב חזק. האדומים הפסידו 2:0 במשחק הראשון ברבע גמר גביע הטוטו וסיכויי העלייה שלהם לא היו גבוהים, אבל המאמן הרכיב את כוכבי הקבוצה. זה לא עזר והפסד 2:1 (4:1 בסיכום) הביא לסיום דרכה של הפועל תל אביב במפעל.

גורמים בהפועל רמזו שההחלטה לעלות בהרכב מלא לא הייתה לגמרי מקצועית, אלא נבעה משיקולים כלכליים. במועדון רצו להגיע לשלבים הגבוהים של גביע הטוטו בגלל ההכנסה הכספית, אבל הודחו וגם איבדו את שי אבוטבול שספג כרטיס אדום ולא ישחק נגד הפועל חיפה ביום שבת בליגה. "אין לנו שחקנים מיותרים בסגל", אמר אחד השחקנים. "בשבוע אחרי הפסד בליגה, השיקולים היו צריכים להיות אחרים".

ההרחקה של אבוטבול יצרה לדומב דילמה לקראת שבת. משה אוחיון עדיין לא בכושר והמאמן יהיה צריך למצוא שחקן אחר שיפתח במרכז המגרש. כרגע נראה שהאופציה המועדפת היא הצבתו של הרמוני איקנדה בעמדה הזו, כשבמקרה כזה סארי פלאח ויורחן קולין יתופקדו במרכז ההגנה. איקנדה שיחק לאורך כל הקריירה כקשר, אבל מאז שהגיע להפועל תל אביב תופקד דווקא כבלם.

אסי דומב שחקן הפועל תל אביב. מגד גוזני
העלה הרכב חזק, הפסיד ואיבד את אבוטבול. דומב/מגד גוזני

אחרי המשחק אמש התפנה הרכש החדש, משה אוחיון (שלא שיחק), לדבר על ההצטרפות להפועל תל אביב: "אני מרגיש טוב לחזור לליגת העל. האמת זה קצת מוזר, אבל אני שמח מאוד להגיע למועדון כמו הפועל תל אביב. זה מועדון גדול. הוא אמנם לא בתקופה הכי טובה שלו, אבל אני מקווה לתרום ולעזור. הקבוצה עדיין בתהליך גיבוש. יש הרבה שחקנים טובים, הרבה צעירים שרוצים להצליח. אני מקווה שאנחנו – ה-קצת יותר ותיקים - נעזור להם ולכל הקבוצה"

הרכש החדש של אדומים התייחס לכך שהגיע כאלטרנטיבה לקפטן האדום בהרכב: "אני לא יודע אם אני אתמודד עם אבוטבול על המקום בהרכב, יש מאמן והוא מחליט. אני יכול להגיד שאני ושי חברים מגיל 10, חברים למקצוע. היינו בנבחרות ביחד ולא באתי לשחק במקומו, אלא איתו. באתי לעזור, רצו אותי ואני מאוד שמח. קיוויתי שיהיה לי זמן להיכנס לכושר משחק, אבל אם יצטרכו אותי כבר השבוע בגלל האדום של שי, אני אעשה את כל המאמצים ואני מקווה שיהיה לי כוח".

לסיום דיבר אוחיון על החתימה המאוחרת שלו באדום הקיץ הזה: "אני לא חושב שקבוצות נזהרו איתי, היו לי המון הצעות כשחזרתי מקפריסין, פשוט היה לי קו מחשבה אחר. גם הפועל רצתה אותי לפני חודשיים וזה לא הסתדר. כל שחקן צריך להוכיח וכמובן שגם אני. מקווה שהניסיון שלי והדברים היפים שעשיתי פה בליגה יבואו לידי ביטוי".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully