וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דומב: "במחצית השנייה זה אפילו לא היה משחק אימון"

מאמן הפועל לא התרגש מההדחה מגביע הטוטו: "אנחנו מתרכזים בליגה". קלינגר: "ממשיכים להוריד את הקוף של משחקי החוץ"

one

העולה הרביעית לחצי גמר גביע הטוטו נקבעה היום (שלישי), כאשר מ.ס. אשדוד ניצחה בחוץ 1:2 את הפועל תל אביב והשלימה 1:4 בסיכום שני המשחקים. מוראד אבו ענזה גרם להרחקתו המוצדקת של שי אבוטבול (26) ולאחר מכן כבש צמד (30, 39), מוחמד אבו אל היג'א צימק לאדומים אחרי טעות של אופיר מרציאנו (56), אבל הפועל הפסידה בפעם השנייה ברציפות. בעקבות הרחקתו של אבוטבול, עשוי משה אוחיון, שהצטרף השבוע לאדומים, להיכלל בסגל למשחק בשבת הקרובה מול הפועל חיפה.

אסי דומב שחקן הפועל תל אביב. מגד גוזני
יש לו עוד המון עבודה. דומב/מגד גוזני

מאמן הפועל תל אביב, אסי דומב, ביצע ארבעה חילופים במחצית ובחר להעניק לכוכביו מנוחה. בסיום הוא אמר על ההדחה: "לא יודע אם לקרוא לזה כישלון. אנחנו מכוונים לליגה ומההתחלה אמרנו את זה. גביע הטוטו הוא יותר להריץ שחקנים ולקח לנו תהליך לבנות את הקבוצה מההתחלה. לא פתחנו את העונה כמו שצריך. סיימנו עם המפעל הזה ועכשיו נעבור לליגה. הייתה לנו יכולת טובה, גם בהרבה רגעים בהפסד לקרית שמונה וגם היום ב-20 הדקות הראשונות היינו יכולים להוביל שתיים או שלוש אפס. נכנסנו חבר'ה צעירים, שחקני בית של הפועל תל אביב, בגיל נוער. הם נותנים מעצמם ואלה שחקני דור העתיד של הפועל תל אביב".

שלומי אזולאי, שערך בכורה במדים האדומים, נשמע אופטימי: "לא שיחקתי בערך ארבעה חודשים. אני מקווה שנצליח השנה, יש לנו קבוצה טובה שאני מאמין בה ואני מקווה שתראו את זה כמה שיותר מהר. נבוא רעננים למשחק מול הפועל חיפה, נבוא מרוכזים ואסי יכין אותנו טוב. יהיה בסדר. יש לנו את הקישור שהוא לדעתי הכי טוב בארץ וכשהוא מאחורי אני לא דואג, אני אגיע למצבים שלי. אני מאמין שאני אחזור לחדות שלי, אתן את הגולים ואעזור לקבוצה לנצח"

המאמן המנצח, ניר קלינגר, סיכם: "אנחנו באמת עייפים. משחקים כבר תקופה שלושה משחקים בשבוע. עשיתי את החילופים שאני צריך, שחקנים התלוננו על עייפות ופציעות קלות, גם אסי עשה אותו דבר. ברגע שבמחצית המשחק היה גמור מבחינת תוצאה, עשיתי שינויים. אני מרוצה, כי עבדנו על משחקי החוץ וזו עוד מדרגה בדרך לעבור את הקוף שהיה לנו בעונה שעברה. אפילו במשחק אימון האווירה אטרקטיבית יותר משהייתה כאן במחצית השנייה".

כובש הצמד, מוראד אבו ענזה, אמר: "שמח שעזרתי לקבוצה לעלות לחצי הגמר. היה לנו חשוב להמשיך את התקופה הטובה ועשינו היום עבודה מצוינת. עמדנו טוב, הגענו להמון מצבים ויכולנו להבקיע עוד שערים, אבל אנחנו מסתפקים בזה. קלינגר מכניס לנו טקטיקה וחשיבה שכל משחק הוא גמר גביע. אנחנו רוצים להגיע לפלייאוף העליון".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully