וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היסטוריה: ספרד מינתה מאמנת לדייויס, דודו של נדאל תקף

גאלה לאון גרסיה נבחרה להחליף את קרלוס מויה שעזב, טוני נדאל הגיב: "אישה בחדר ההלבשה זה מוזר. לא יכול לדמיין מאמנת לנבחרת הכדורגל"

גאלה לאון גרסיה שחקנית טניס ספרדיה לשעבר. AP
מינוי מעניין. גרסיה/AP

היסטוריה בעולם הטניס: גאלה לאון גרסיה מונתה היום (שני) לקפטנית נבחרת הדייויס של ספרד והפכה לאישה הראשונה אי פעם שהופכת לקפטנית של נבחרת טניס של גברים. גרסיה תחליף בתפקיד את קרלוס מויה, שעזב לאחר שהנבחרת הפסידה לברזיל בסוף השבוע שעבר בשלב הפלייאוף ונשרה מהבית העליון במפעל לראשונה מזה 18 שנים.

"ברכות לגאלה לאון גרסיה. בתקווה שהיא הראשונה מתוך רבים", בירך בחשבון הטוויטר שלו אנדי מארי, שבעצמו מינה כמאמנת שלו לפני כשלושה חודשים את אמילי מורסמו, שחקנית העבר הצרפתייה. במהלך 14 שנות הקריירה שלה, שהסתיימו ב-2004, גרסיה דורגה בשיאה במקום ה-27 בסבב ה-WTA, בשנת 2000. נשיא התאחדות הטניס הספרדית ביקש ממויה לחזור בו מהתפטרותו ולאחר שזה סירב, הוא החליט על מינויה של גרסיה.

דודו ומאמנו של רפאל נדאל, טוני נדאל, הגיב למינוי: "היו כבר גברים שאימנו אצל הנשים, אבל עבורי זה מוזר שאישה תהיה בחדר ההלבשה של הגברים. אבל אולי היא תצליח לעשות עבודה טובה. יש פה בעייתיות, כי קורים הרבה דברים בתוך חדר ההלבשה והנוכחות הנשית משונה שם. אני מכבד את גאלה, אבל היא לא מכירה את הסגנון הגברי ולא את השחקנים, לפחות לא את רפא. אני לא יכול למשל לדמיין מאמנת לנבחרת הכדורגל"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully