וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: דור ג'אן במשא ומתן מתקדם

21.9.2014 / 14:47

שחקן מכבי ת"א עשוי להצטרף למחזיקת הגביע. חיימוב חגג את הניצחון על הפועל ת"א: "זה רק נראה קל, כי היינו מחויבים"

one

עירוני קרית שמונה השיגה אמש (שבת) את ניצחונה הראשון העונה במשחק רשמי, בכל המסגרות, כאשר שהביסה 0:3 בביתה את הפועל תל אביב. שחקני הקבוצה הקדישו את הניצחון למאמנם ברק בכר, שחוגג היום את יום הולדתו ה-35.

בקבוצה הביעו שביעות רצון מהמחויבות של כל השחקנים, כאשר רועי קהת, מינדאוגאס פאנקה וגיא חיימוב מקבלים את מירב המחמאות. הופעת בכורה מוצלחת הייתה גם לקשר הרכש עאהד עזאם, שפתח בהרכב ושיחק 81 דקות.

מי שנמצא בדרכו לקבוצה ואמור להצטרף אליה כבר ביממה הקרובה הוא שחקנה הצעיר של מכבי תל אביב, דור ג'אן. ג'אן ומכבי תל אביב לא הצליחו להגיע לפשרה בעניינו והוא מתאמן בנפרד מהקבוצה, תחת הסקאוט עמיר תורג'מן. ביולי נפתחה הבוררות בין הצדדים, כאשר השחקן טוען כי חתם כשהיה בנוער על חוזה לפיו הוא ישוחרר ללא תמורה אם יעלה לבוגרים ולא יזכה לחוזה חדש. במכבי תל אביב טוענים כי הוא חתם על חוזה אפס לפני שנה ושהקיץ היה אמור לחתום על חוזה חדש.

ג'אן, 19, הבקיע בעונה שעברה 13 שערים במדי קבוצת הנוער של הצהובים. במחזורי הסיום של העונה בליגת העל הוקפץ לסגל הבוגרים ורשם שמונה הופעות כמחליף.

גיא חיימוב, עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
ניצחון מצוין לקרית שמונה. חיימוב/אדריאן הרבשטיין

"זה היה משחק טוב שלנו, עבדנו מאוד קשה ואנחנו שמחים לנצח ועוד בצורה כזו", אמר השוער גיא חיימוב לוואלה! ספורט, "זה רק היה נראה קל, כי כשעומדים טוב וסוגרים את שחקני המפתח של הפועל, וכולם קרובים ומחויבים, זה נראה קל. בפועל כולם עבדו מאוד קשה. הגענו מאוד מאוחדים למשחק הזה וידענו שבבית ובמיוחד אחרי המשחק באשדוד, זה הזמן שלנו לנצח ואני שמח שזה מה שקרה. נצטרך להמשיך לעבוד קשה ולהשתפר כדי להגיע מוכנים למשחק הבא נגד מכבי נתניה. תמיד אמרנו שהמטרה שלנו היא קודם כל לשחק טוב וליהנות ממה שאנחנו עושים. כמובן שאנחנו רוצים להיות בחלק העליון של הטבלה ולהמשיך להיות חלק מהצמרת של הכדורגל הישראלי".

חיימוב נשאל על כושרו האישי ועל כך שהוא מועמד לעמוד בשער הנבחרת: "כשאתה נמצא בקבוצה שלך, אתה מתעסק אך ורק בקבוצה. אחר כך נגיע בעזרת השם לנבחרת. זה עוד הרבה זמן, הכול יכול לקרות, יש אימונים, יש פציעות חס וחלילה. אני שמח לתת כאב ראש למי שצריך. אני לא מכיר שחקן בשום קבוצה שלא רוצה לשחק בנבחרת ישראל, זה חלום ויש מאמן והוא זה שיקבע ובגלל זה אנחנו עובדים קשה כל החיים, כדי להגיע לרגעים כאלה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully