וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי: "13 שערים אחרי 2 הפסדים? זה אומר משהו"

ריאל חגגה שמינייה היסטורית, ראמוס: "עברנו את התקופה הלא טובה". נשיא דפור: "הכול נכנס להם". כל מספרי ההצגה וכמה גבוה קפץ רונאלדו בשער הראשון שלו?

שחקני ריאל מדריד חוגגים שער. רויטרס
היסטוריה בריאזור/רויטרס

מספרי המשחק:

* זו השמינייה הראשונה בתולדות ריאל במשחק חוץ במסגרת הליגה. הקבוצות היחידות שכבשו שמיניות חוץ לפניה הן בילבאו, ברצלונה (פעמיים), דפורטיבו ו-ויאדוליד.

* זו שמיניית החוץ החמישית בתולדות ריאל בכל המסגרות. הראשונה מאז ספטמבר 2002.

* ריאל כבשה את אותה כמות שערים במשחק הזה כמו שכבשה בכל חמשת משחקי הליגה הקודמים שלה.

* זו השמינייה השנייה בקריירת האימון של קרלו אנצ'לוטי. הקודמת הייתה במשחק האליפות של צ'לסי, 0:8 על וויגאן במאי 2010.

* הפעם הקודמת בה ריאל כבשה 13 שערים בפחות מ-100 שעות? מאי 1964.

* ושימו לב לזה: ריאל כבש לא פחות משישה שערים עם רגל שמאל. זה לא קרה מאז ה-1:7 על ספורטינג חיחון בברנבאו בספטמבר 2008.

* זו השמינייה הראשונה אי פעם שדפור סופגת במשחק ליגה ביתי. השביעייה האחרונה שהיא ספגה הייתה מול ברצלונה ב-1956.

* רונאלדו כבש שלושער מספר 20 בליגה הספרדית. רק לטלמו סארה ואלפרדו די סטפנו (22 כל אחד) יש יותר.

* אלה גם היו השערים הראשונים של רונאלדו בריאזור, בביקור הרביעי שלו באצטדיון.

* צ'יצ'ריטו הוא סופר-סאב וזה לא חדש. עם הצמד שלו, הוא הפך לשחקן השלישי בלבד בתולדות ריאל שכובש צמד במשחק חוץ לאחר שעלה מהספסל. קדמו לו אמיליו בוטרגניו ורוביניו.

* הרננדס גם כבש עם שתי הבעיטות הראשונות שלו לשער במדי ריאל.

* מאז הוגו סאנצ'ס ב-1992 ועד היום לא היה שחקן מקסיקני שכבש עבור ריאל.

* האריס מדוניאנין חזר לכבוש בלה ליגה לראשונה מאז מרץ 2010. זה שער הליגה השביעי שלו.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד נוגח. GettyImages
רונאלדו בדרך לעקוף את סארה ודי סטפנו/GettyImages

השער הראשון של כריסטיאנו רונאלדו אומנם נעלם קצת בצל הביצועים האדירים של חאמס וצ'יצ'ריטו, אבל בהחלט כדאי לשים לב אליו. הפורטוגלי שוב הוכיח שאין אתלט גדול ממנו על מגרשי הכדורגל בימינו, כאשר עלה לנגיחה, ועלה ועלה ועלה. בגובה מדהים של 2.6 מטר פגש הראש של רונאלדו את הכדור, הרבה מעל המגנים ששמרו עליו. הוא נגח בעוצמה נפלאה, מ-11.4 מטרים, היישר לרשת של לוקס חסר האונים.

מאמן הבלאנקוס קרלו אנצ'לוטי אמר: "עד השער הראשון שלנו, המשחק היה שקול. דפור התגוננה היטב בפתיחה. השער של כריסטיאנו פתח לנו שטחים ואז קשה יותר להתגונן מול שחקני ההתקפה שלנו. בכל מקרה, היינו מאוד אינטנסיביים. המשחק הוכרע בגלל היכולת שלנו לסיים מצבים מול השער".

האיטלקי הוסיף: "יש לנו פנומן כמו רונאלדו ועוד שחקנים עם יכולות נהדרות והם הציגו שילוב מצוין. זה הדבר הכי חשוב מהמשחק הזה. חאמס היה טוב, בדיוק כמו מול באזל. והוא כבש שער נהדר. אנחנו עדיין צריכים להשתפר. הראנו את היכולות שיש לנו ואת האפשרות לכבוש בשלל צורות. אחרי שני הפסדים, כבשנו 13 שערים? זה אומר משהו. אנחנו מגיבים היטב".

סרחיו ראמוס סיכם: "עברנו את התקופה הלא טובה ובריאל אתה יודע בדיוק מה תהיה התגובה של כולם אם אתה מפסיד שני משחקים. שני הניצחונות האחרונים נתנו לנו ביטחון, יצאנו למשחק הזה היטב ובמחצית השנייה שיחקנו מצוין וכבשנו הרבה".

צ'יצ'ריטו, שכבש צמד שערים נהדרים וראשונים שלו במדי הבלאנקוס, אמר: "באתי לכאן כדי לכבוש. אני צריך להגיד תודה לחברים לקבוצה, כי זו הייתה פתיחה נהדרת עבורי. אני מקווה לקבל עכשיו יותר דקות ולהמשיך לעשות דברים טובים".

נשיא דפור, טינו פרננדס, ניסה להסביר מה קרה: "הם כבשו שערים אדירים מולנו. התוצאה לא משקפת את המשחק שהתנהל, היא גבוהה מדי. שני השערים הראשונים של ריאל היו גולאסוס והשלישי הוציא אותנו מאיזון, כי אתה מרגיש שהמשחק אבוד. מה-1:4 והלאה, הייתה תחושה שכל דבר נכנס להם. אבל אין מה לעשות דרמה מזה. אלה רק שלוש נקודות והראש שלנו כבר במשחק מול סלטה. אנחנו מוכנים לדרבי, זה תמיד משחק יפה עם אווירה חמה".

פאבלו הרננדס סלטה ויגו כובש מול אתלטיקו מדריד. רויטרס
"לשלוח את העקב לכיוון הכדור היה הדבר האחרון שנשאר לי לעשות באותו רגע". פאבלו הרננדס/רויטרס

האלופה אתלטיקו מדריד הופתעה עם 2:2 ביתי מול סלטה ויגו. דייגו סימאונה, שישב ביציע במשחקו הרביעי והאחרון במסגרת עונש ההשעיה שספג, שמע את הקהל שורק בוז לאחר החלפתו של אנטואן גריזמן וסיכם: "אני לא צריך להצדיק שום דבר. אני מבין את אלה שחשבו שזה מהלך לא נכון, אבל הכדורים טיילו ברחבה וככה יכולתי לשלוח לשם יותר שחקנים. חשבתי באותו רגע שלהוציא את גריזמן ולהכניס את ראול חימנס זו הדרך הכי נכונה עבורנו לנצח. לא שיחקתי כדי לא להפסיד. השער הראשון שספגנו היה מוזר, השני הגיע מפנדל ואף אחד משניהם לא החל מאיום על השער שלנו".

את אותו שער מוזר עליו סימאונה דיבר, כבש הצ'ילאני פאבלו הרננדס עם העקב. הרננדס אמר בסיום: "זו תוצאה יפה מאוד עבורנו, באצטדיון קשה כל כך ומול יריבה חזקה כל כך. לשלוח את העקב לכיוון הכדור היה הדבר האחרון שנשאר לי לעשות באותו רגע, כי גודין שמר עליי טוב. זה יכול היה ללכת ליציע, זה הלך לרשת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully