וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס נשאר בבני יהודה בזכות הספונסר

20.9.2014 / 9:10

מאחורי הסולחה בין דמאיו למאמן עמד אחד הספונסרים הבכירים שדרש להימנע מהפיטורים. שחקנים: "אנו קבוצה בלי נשמה"

יוסי אבוקסיס, מאמן בני יהודה. מגד גוזני
אם הוא היה מפוטר, הספונסר עלול היה למשוך את תמיכתו. אבוקסיס/מגד גוזני

בבני יהודה נרשמה אתמול (שישי) אכזבה גדולה בסיום משחק ההפסד 1:0 לקרית גת בבלומפילד. במועדון היו מאוכזבים בעיקר מהיכולת של הקבוצה ומחוסר ההתלהבות, ואמרו: "לא יכול להיות שאסי בלדוט היחיד שרץ ונלחם וכל הצעירים נראים חסרי חשק. זו ליגה קשה ומתישה מאוד ואם שחקנים לא יידעו לבוא מוכנים, לא נעלה ליגה. הם נראים עדיין בדיכאון מהירידה ולא בהתלהבות לעלות חזרה".

בבני יהודה יבדקו אפשרות להתחזק לקראת סיום חלון ההעברות בשחקן נוסף. במוצ"ש אמורים להחליט בקבוצה אילו שחקנים יכולים לבוא בחשבון, אך ללא קשר צפויים לשוחח עם השחקנים ולהסביר להם שמצופה מהם להביא שינוי. בבני יהודה לא יודעים על התעניינות ספציפית של מכבי תל אביב באחד משחקניה, ואמרו כי בעבר הייתה התעניינות בעוז ראלי ואמיר עגייב, אך לא התקבלה פנייה בנוגע לשניים בתקופה האחרונה.

שחקנים בקבוצה טוענים כי האווירה השלילית מאז העימות בין משה דמאיו ליוסי אבוקסיס עדיין מעיבה על הקבוצה. לדבריהם, היחסים בין דמאיו לאבוקסיס הם בגדר הפסקת אש בלבד. לוואלה! ספורט נודע כי מה שמנע את פיטורי המאמן וגרם להשארתו הייתה דרישה חד משמעית של אחד הספונסרים הבכירים של המועדון שהיה לו חלק בהגעת אבוקסיס בעונה שעברה. לדמאיו הובהר כי הספונסר עשוי למשוך את תמיכתו מהקבוצה אם אבוקסיס יפוטר כאשר לדרישה הזו היה משקל גדול בהחלטה להשאיר את אבוקסיס ולהכריז על דרך חדשה.

לאומית: קרית גת הפתיעה עם 0:1 על בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully