וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון: "לא בונים גלאקטיקוס, משאירים מה שעובד טוב"

19.9.2014 / 10:10

הבעלים לא מסתחרר: "נעלה את התקציב בצורה מבוקרת, המטרה להגיע ליורוליג בתוך שנתיים". רייט: "הוכחנו לעצמנו שאפשר"

צילום ועריכה: קובי אליהו

בהפועל ירושלים היו מרוצים מאוד לאחר שניצחו את מכבי בתוצאה 78:81, ניצחון שהעניק להם את הזכייה בגביע ווינר. לא מעט פרצופים מחויכים נראו באזור חדר ההלבשה של הפועל ירושלים ולאחר המשחק מיהרה הקבוצה למפגש קבוצתי לחגוג את הניצחון.לפני המשחק הודו בירושלים כי "המטרה העונה היא לקחת כל תואר אפשרי, משהו שלא עשינו בעונה שעברה".

הבעלים אורי אלון, אמר בשיחה עם וואלה! ספורט: "כמובן שאנחנו שמחים, אבל אני לא חושב שהשמחה היא מהזכיה בגביע ווינר, אלא מלשמח את האוהדים שלנו. לחנוך את הארנה בצורה כל כך טובה זה מה שעושה לנו כיף. צריך להפריד בין לדעת לחגוג את הרגע ולבין לדעת לשים דברים בפרופורציות. מאוד כיף לנצח, בטח מול כל כך הרבה אוהדים באולם חדש, אך המטרות שלנו היא לא זכיה בגביע ווינר, הן הרבה יותר גבוהות. אנחנו רוצים לבנות את הקבוצה למועדון גדול, גם במונחים אירופיים, זה הדבר החשוב ובכך אנו מתמקדים".

אורי אלון הבעלים של הפועל ירושלים. ברני ארדוב
"אנחנו רוצים לבנות את הקבוצה למועדון גדול, גם במונחים אירופיים". אורי אלון/ברני ארדוב

"עם כל זאת, לי, באופן אישי, היה לי חשוב לשמח את האוהדים שהגיעו אתמול בהמוניהם", המשיך אלון. "אני לא זוכר כל כך הרבה אוהדים שהגיעו למשחק אחד. זה מפגן כוח משמעותי ומוכיח שיש קהל ששווה לבנות עבורו קבוצה. הצהרתי גם בעבר שאחת המטרות שלנו היא להגיע ליורוליג תוך שלוש שנים, נותרו עוד שנתיים. אם זה יקרה מוקדם יותר - אשמח. אבל המטרה שלנו להעלות את התקציב בצורה מבוקרת בשנים הקרובות. לא קופצים מהר מדי, לא בונים גלאקטיקוס, אנחנו משאירים מה שעובד טוב, כמו יותם, ליאור, ברייסי, יניב. במקביל, חיזקנו איפה שחשבנו - כמו דונטה סמית', גפני שהיה מצוין אתמול, ג'וזף ג'ונס. כל שנה נראה מה עובד, נשפר איפה שצריך להשתפר וכך נעבוד. בתוך שלוש שנים התהליך יסתיים ונשחק בימי חמישי בערב בארנה".

הבעלים הוסיף: "תואר כתואר הוא פחות מעניין אם הוא לא חלק מבניה, אם אתה לוקח תואר במקרה - זה פחות משמעותי מלזכות בתואר כתוצאה מבנייה נכונה. אני לא רוצה לבנות קבוצה לשנה או לשנתיים אלא לבנות בסיס חזק ויציב, של ישראלים וזרים, שירוץ לאורך שנים. יש לנו סבלנות ואנחנו בדרך הנכונה. גם אם לא היינו זוכים אתמול, לא היה קורה כלום. אני שמח שניצחנו ולא מתרגש מזה כי אני יודע שלאורך זמן אנחנו בסוף נגיע למה שאנחנו רוצים".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
יותם הלפרין שחקן הפועל ירושלים (שמאל). ברני ארדוב
"זה מסר". ירושלים חוגגת/ברני ארדוב

ברייסי רייט אמר לוואלה! ספורט: "הניצחון חשוב עבורנו כי זה מסר עבור עצמנו שאנחנו מסוגלים ויכולים לזכות בתארים. זו התחלה טובה עבורנו, אבל צריך לזכור שזו תחילת העונה, ושלב מוקדם של העונה וכולם רוצים להשתפר. שני הצדדים התחרו על התואר, שיחקנו טוב, אנחנו לא ביכולת הכי טובה שלנו אבל זה הסתיים בטוב. לזכות מול האוהדים שלנו בארנה החדשה היתה חוויה נהדרת".

ג'וזף ג'ונס הוסיף: "הייתה אווירה נהדרת, הקהל היה נלהב ממש, ואנחנו ניזונו מהאנרגיות שלהם, הצופים הגיעו כדי לראות משחק טוב בין שתי קבוצות נהדרות וזה בדיוק מה שנתנו להם. אני רוצה להיות אגרסיבי בשני צידי המגרש, ולהשיג כמה שיותר ריבאונדים. אני כרגע מנסה לתרום לקבוצה כמה שיותר ובהתחשב בעובדה שהצטרפתי לקבוצה לפני זמן קצר אני מנסה להשתלב עד כמה שאפשר בהתקפה. אני יודע למה אני מסוגל, כך שצריך פשוט להמשיך לעבוד עם עצמי ועם הקבוצה כדי שאוכל לעזור ולהשיג כמה שיותר ניצחונות".

שחקני ירושלים יודעים שדרך ארוכה מצפה להם. כבר בשבוע הבא ממתינות להם מוקדמות גביע אירופה. בנוסף, הם מודעים לעובדה שכדי להשתדרג בהתאם לארנה הגדולה והנוצצת עליהם לנסות להעפיל ליורוליג בשבוע הבא. "אמנם השגנו ניצחון בגביע ווינר, כפי שרצינו, אבל צריך לנצל את המומנטום כדי להצליח במשחקי היורוליג", מדגיש ברייסי רייט.

"זה יהיה צעד גדול עבורנו להצליח ביורוליג. היריבות ביורוליג יתכוננו חזק גם הם במטרה להעפיל. כל הקבוצות אמנם סובלות מכך שלא היו יחד הרבה זמן, אך אם נגיע למשחקים באותה מנטליות כמו בגמר הגביע אז נוכל לנצח משחקים".

ג'וזף ג'ונס שחקן הפועל ירושלים (אמצע) מול אלכס טיוס, בריאן רנדל שחקני מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מנסה להשתלב. ג'ונס/ברני ארדוב

טוני גפני סיכם: "זו דרך מצוינת לפתוח את העונה. 8,000 אוהדים? לי זה היה נשמע יותר כמו 15 אלף אוהדים משני צידי המגרש. האוהדים של שני הקבוצות היו פשוט נהדרים וזה ללא כל ספק אחד המשחקים הכי מהנים בהם יצא לי ליטול חלק. יש לנו הרבה שחקנים ותיקים בקבוצה ומכבי קבוצה טובה. ידענו שהם ינסו לבצע ריצה עם תחילת הרבע השלישי, גם כאשר הובלנו ב-10 נקודות זה היה ידוע שהמשחק יהיה צמוד ובסופו של דבר אנחנו מרוצים שברגעים המכריעים הצלחנו לבצע עצירות בהגנה ולהשתלט על הריבאונד ומהעובדה שניצחנו את המשחק".

גפני הוסיף: "המקצוענות של המועדון הזה גרמה למעבר שלי ולהשתלבות שלי בתוך שיטה קלה בהרבה, וזכינו בתואר הראשון בקדם עונה, והקרדיט במלואו מגיע למועדון שדאג לנו להכל, כך שכל מה שהיינו צריכים לעשות זה להתרכז בלשחק כדורסל ולהיות כשירים. פשוט אי אפשר שלא להחמיא למקצוענות של צוות האימון ושל חברי לקבוצה".

סייע בהכנת הכתבה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully