וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונגר: "הטעות הגדולה ביותר - שלא החתמתי את רונאלדו"

מנג'ר ארסנל חשף: "הייתי כל כך קרוב להביא אותו ובסוף הוא עבר ליונייטד" והפתיע: "ההחתמה הכי טובה שלי היא לאורן"

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. GettyImages
יכול היה לשחק בארסנל? רונאלדו/GettyImages

ארסן ונגר עומד לסגור 18 שנים בארסנל. במהלכן, הוא ניהל למעלה מ-1,000 משחקים, עשה הרבה דברים טובים וביצע גם לא מעט שגיאות, אבל יש דבר אחד שעדיין מפריע יותר מכל למנג'ר הצרפתי הוותיק.

"הדבר שאני הכי מתחרט עליו בקריירה שלי, הטעות הגדולה שלי, היא שהייתי כל כך קרוב, אבל לא החתמתי את כריסטיאנו רונאלדו בארסנל. ולא רק שלא השגתי אותו בסופו של דבר, הוא גם חתם במנצ'סטר יונייטד. עד היום זה כואב לי מאוד", אמר ונגר, שחשק בכוכב הפורטוגלי כאשר זה הגיע מספורטינג ליסבון לפרמיירליג ב-2003.

ונגר המשיך להפתיע וכאשר נשאל על ההחתמה הגדולה ביותר שלו הוא ממש לא ענה "תיירי הנרי", כפי שרבים אולי מצפים: "אני אף פעם לא אומר איזה שחקן טוב יותר משחקן אחר, אבל החתמות כמו זו של לאורן הן הכי מהנות. שחקנים כאלה שאף אחד אחר לא שם לב אליהם חוץ ממך. הוא היה קשר ימני, הפכתי אותו למגן ימני והוא הפך לכוכב".

על דידייה דרוגבה, שכבש 15 שערים ב-15 הופעות מול ארסנל לאורך הקריירה, אמר ונגר: "פספסתי אותו כשהוא שיחק בצרת. ידעתי כבר אז שהוא שחקן מצוין. הוא השחקן שיותר מכל אחד אחר הייתי מעדיף שיהיה אצלי מאשר נגדי. הוא פגע בנו הרבה, במשחקים גדולים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully